Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cis 4 (soutěž ukončena)

18. 12. 2020
0
39
1030
Autor
cvrcka

Cvrččina interpretační soutěž, kolo 2.

Soutěžení mě pobavilo a navíc opět přicházejí Zajímavé časy!

Takže vyhlašuji druhé kolo.

Tentokrát budeme soutěžit o první cenu v podobě krásné publikace ( v neprodejni kvalitě,  ať mě nemáte za lidumila) 

Valašský král (foto možná nekam vložím, jestli přijdu,  jak na to)

Druhá cena bude dárková krabička sušeného slunečnicového květu na čaj

A třetí bude dárková krabička sušeného borůvkového listí na čaj 

 

A teď zadání 

v textu z níže uvedeného odkazu se mluví o nějaké henté oné (protagonista ženského rodu) 

Úkolem dobrovolně soutěžícího je napsat do komentáře zde, nebo pod původní text, kdo že to tam je zas, o kom lyrický subjekt mluví. 

 

Rozhodující je pořadí správných odhadů (pokud nebude možné hovořit přímo k interpretaci) 

Nenechte se zmást interprety, kteří se vyjádří před vámi, v minulém kole nastalo magické propojení AUTORxČTENÁŘ až asi u desáté odpovědi,  přestože přidat se k důmyslným konstrukcím bylo tak lákavé!

Pokud se některý interpret svého umístění vzdá,  cena dopadne plnou vahou na interpreta pod ním. 

Tak směle do toho :) 

Prodrat se k ní

 

Uzávěrka je 21.1.2021 v 21.12

Náhled první ceny (ať vás trochu nalákám :) ) :

Valašský král



39 názorů

cvrcka
20. 01. 2021
Dát tip

Posledni den a kousek. :) 


cvrcka
15. 01. 2021
Dát tip

Diky Luzz, jsi ve hře!  Rozuzlení coming soon.......


Luzz
15. 01. 2021
Dát tip

mě napadla taky báseň. ale přijde mi to dost (možná až zbytečně) drastický... dým, krev... a nakonec jen voda... místo krve voda? anebo je to takovej ten proces, kdy stvoříš báseň, která ti v okamžiku tvoření přijde přelomová (z mláděte žena) a po několika týdnech zbude jen voda a dým? tentokrát jsem myslím fakt mimo (kdy ne).


cvrcka
12. 01. 2021
Dát tip

Uzá věrka se blíží, drazí intreprerujici!

Račte pootevrit okna do duší a krepovym pugetem z cvrcciny strelnice se nasledne patřičně honosit! :) 


Marlen
05. 01. 2021
Dát tip

Díky. To se mi zdá, nebo jsou tady všichni hrozně protivní? Nechápu.

Nad odpovědí se zamyslím :)


Silene
02. 01. 2021
Dát tip

(U mě normálka, míněno tebou popsaný mentální proces.)


cvrcka
02. 01. 2021
Dát tip

Jj, to jsem chytla. A pak se ztratila.


Silene
02. 01. 2021
Dát tip

(Zní jako ulice, Obrtlá není, jde i o cenu.)


cvrcka
02. 01. 2021
Dát tip

Ještě Marlen! zvu Tě do soutěže <3 


cvrcka
01. 01. 2021
Dát tip

Doplněn náhled Valašského krále :)avi....


cvrcka
01. 01. 2021
Dát tip

Silene, tesim se :) Ortenku jsem zatim nevylustila.

fusky: diky,jsi ve hre!


Silene
28. 12. 2020
Dát tip

cvrcko,

strohé vyjádření budiž seriózním odhadem pro tvou radost učiněným, následný erudovaný širší výklad spadá do voříšku. Jak uvážíš? Viz příslušná regule o dopadu plnou vahou, jíž se při účasti právoplatně řídím.

PS. p.o. box, ten já mám. Jen jej nikdo nevybírá a poště se do něj nedaří vepchat listinnou podobu výpovědi ze smlouvy, bludný kruh. 

PPS. Ale mně je vše jasné... kámen mudrců tkví v Ortence.


cvrcka
28. 12. 2020
Dát tip

dazdozienko, jsi ve hre :) dik za ucast! 


dazdozienka
28. 12. 2020
Dát tip Silene

herpesová vyrážka na puse predsa


cvrcka
28. 12. 2020
Dát tip

Silene, uvážím,  zda Te a do ktere kategorie zařadit. Kazdopadne, jsi ve hre. Vzhledem k ucasti si hled zridit p.o.box. ;) 


Silene
28. 12. 2020
Dát tip

ona: báseň

Text pojednává o úsilí, s nímž se cvrčkatá v náhlém výchozím záchvěvu inspirace (opět marně) pokoušela sestrojit nějakou přírodní minerálku, leč vyhrkla z ní (holt jen) syntetická destilka. Kdepak, ať větrala, jak větrala, ani tentokrát autorka Magnesiu Literu neutrhla.

Interpretaci mám samozřejmě správně, cokoli se nám tu později autorka bude pokoušet nabulíkovat, bude pouhopouhým alibi dříve odpublikovaného, v němž je již nyní dokonale rozpuštěna. Předmětnou kapalinu není zapotřebí dolévat do stěračů. Ba dokonce jednalo by se o činnost nežádoucí, neboť přituhlo a destilka nestačí.



cvrcka
20. 12. 2020
Dát tip

Norsko, jednou jsem se musela, prostě musela strefit! Analogii k Norsku neni nekonecne :D 

 

Alegno! Vitej ve hre :) kdybys jeste zmenila nazor, vyhoda cis je v tom, ze muzes nahlasit nekolik tipu a zapocitaji se ti dle poradi. :) 

 

 


Alegna
19. 12. 2020
Dát tip

kdepak, bude bez soli, takže jenom kapka, kapička docela maličká

a když jsou ty vánoce:

do vločky sněhu

ukryla svou něhu

kapička


Alegna
19. 12. 2020
Dát tip

slza


Norsko 1
19. 12. 2020
Dát tip

Holky, nevím co máte mezi sebou, ale norský ostrohřbetý mě bere. Jde mi příkladem


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru