Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 43.

18. 12. 2020
4
3
323
Autor
Benetka

NAPSAL JÍ TA NEJKRÁSNĚJŠÍ SLOVA KTERÁ KDY VŮBEC ZNAL....

https://www.youtube.com/watch?v=YxJceD1gzuw&list=FLbhwG1SoJPbLl5q06IDtmCA&index=604&ab_channel=Benetomm

Když dnes přišla ZLATOHNĚDÁ za Slávkem s údivem v hlase vyhrkla: Ty máš nový pracovní stůl!

Jo jo mám... Už od ponedělí. Dlouho Jsi tu nebyla. Vypadá to jako že se mi vyhýbáš?!

Ne ne... Jen... Je mi stále tak nějak nedobře...

Ach Lásko... Srdce mě bolí za Tebe. A co Ti je?!?!?! Slávka ihned napadlo že je snad konečně těhotná......!?

ZLATOHNĚDÉ z podroušky opět svítily jen ZLATOHNĚDÉ oči.... A byly tak nějak... Smutné? 

Vieš... Slávi...?!

No nevím zlatovLÁSKO.

Ach - ty psí oči.

Kdo ví pochopí.

Chvilku přemýšlela. Asi nad tím zda říct něco intimního ze svého života či nikoli... Ale nakonec se svěřila. A... Je to hodně intimní! A tak to ví jenom Ona a Slávek a možná pár nejbližších... A jinak se to ani nikdo jiný nedozví! Jenže v půlce Jejího vyprávění Slávkovi zazvonil debil: KomoDita volala že má ZLATOHNĚDÁ balíček na převzetí s dobírkou. Jo jo řekl Slávek - ZLATOHNĚDÁ už jde! A Ona řekla: Dopovím Ti zbytek mého příběhu příště.

Nooo...

Slávek tomu moc nevěřil ale za pár hodin ZLATOHNĚDÁ přišla opět se slovy: Kde jsem to skončila? A dopověděla mu zbytek své story......

A...

Je to hodně smutné vyprávění... :(

Ale ještě předtím stáhnul Slávek ZLATOHNĚDÉ kalho... Nééé sakra!!! Roušku. Nas*at na ni - mluv na mě přímo!

A jak tak ZLATOHNĚDÁ seděla na jeho stoličce tak Ji hladil po vláskách/po láskách... A Ona neucukla a ani nic jiného...

A řikal: Ty jsi dnes tak neskutečně smutná!

Víc než já.

Nie. Neni som Slávi. To len...

To len...

 

Len.


3 názory

Alegna
19. 12. 2020
Dát tip Benetka

co mi to děláš, slzím si tu .....myslím ...přeju bude líp***


blacksabbath
19. 12. 2020
Dát tip Benetka

ty jsi dneska napínavej...jako kšandy....:-))).....*/*****


Kočkodan
18. 12. 2020
Dát tip blacksabbath

 

Do frasa, tak čo sa tej Zlatohnědé prihodilo, prečo je taká smutná?...

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru