Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zeptejte se dětí (opět)

21. 12. 2020
20
13
654
Autor
Marcela.K.

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=399053

 

...že by děda?

Pokud máte v plánu pomoci Ježíškovi, tak ať se Vám podaří prožít Vánoce ve zdraví a klidu. 


13 názorů

:-*


Markel
05. 01. 2021
Dát tip

moc milé *


vesuvanka
28. 12. 2020
Dát tip

Marcelko, příběh jsem si dodatečně ráda přečetla :-))) TIP


Marcela.K.
27. 12. 2020
Dát tip

Jiří, děkuji za návštěvu. Tvé konání mě vrátilo v čase mnoho let zpět, kdy jsem našim dětem na zabalené dárky kreslila obličeje barevnými pastelkami. Asi jsem nás všechny (i babičku) vystihla dobře, protože ten nejmladší, který měl za úkol dárky rozdělovat, se nespletl :-)

 


srozumeni
24. 12. 2020
Dát tip

*****


a2a2a
22. 12. 2020
Dát tip

Tak jsem si řekl, že musím zajít a ejhle, letos jsem pod stromek nabalil jako děda pro své vnučky dárky a spolu s dalšími jsem je opatřil malými fotkami tváří, komu jsou určeny, protože ještě neumí číst. Budou rozdávat. Holám jsem říkal, že se ještě 5x vyspí a přijde Ježíšek. Odpověděly, že se musí schovat, aby Ježíšek neviděl, že se koukají.


Alegna
22. 12. 2020
Dát tip

vidíš přehlédla jse, ráda jsem si příběh přečetla, díky


K3
21. 12. 2020
Dát tip

T.


Marcela.K.
21. 12. 2020
Dát tip

Algeno, ten text na obrázku je v podstatě odkaz k  textu, který vznikl už před lety. Odkaz je v prologu :-)


Alegna
21. 12. 2020
Dát tip

Určitě děda a babička :-) Milé a úsměvné.... i tobě pohodové a štědré svátky a všem tvým blízkým


To je hezounké.

Ježíšek to jen organizuje. To je jak u nás: Dejte mi lidi a já to udělám. :-)))


Diana
21. 12. 2020
Dát tip

Krásné, roztomilé. Přeji radostné Vánoce i vám všem doma :-))


Dagmaram
21. 12. 2020
Dát tip

:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru