Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmenka

14. 05. 2002
11
0
2394
Autor
gASK

Tohle byl původně domácí úkol, ale tak nějak se mi to zalíbilo...

 -E-
Jako tři šípy z luku Amorova
nádherně jasná,rovná slova
zasáhnou srdce-rudý cíl
a v příslibu tak krásných chvil
mi vstříknou do žil jed
-toť láska,

 

 -M-
M jako moře, slunce svit
v něm hodlá smutek utopit.
M jak dvě věže kláštera
potápějíc se do šera
M jako smutek,zloba,žal
M jako city co jsem dal.

 

-O-

Temný je svět
smutný je den
pár tichých vět
okamžik jen.
Maličký květ
zažene sten
přinese zpět
můj krásný sen.


Tohle se mi líbí. A nejen proto, že to dává smysl.

Zbloudilá
18. 12. 2003
Dát tip
kolega: nejsi ty náhodou kulaťoučkej ? :o) na to bych ani neměla odvahu .. :)

Kolega
18. 12. 2003
Dát tip
Teď, v tuhle chvíli právě ne, ale jak přestanu běhat, tak se pomalu nevejdu ani do zrcadla... :-) Ale myslel jsem, jak si spusta lidí neVÁŽÍ té křehké lásky, o které píšeš v kritikách, tak na to sehnat VÁHU... :-)

Zbloudilá
18. 12. 2003
Dát tip
kolega. ja vim jak si to myslel :o) jsem nemyslela, jako ze tys kulatoucky a proto bych mela shanet na tebe vahu :))

Kolega
18. 12. 2003
Dát tip
A třeba jsem, virtualita je jen virtualita, co na tom záleží, jestli jsem či nejsem kulaťoučký, že? Tady se schová vše, i masový vrah. :-)) A co ty? Nejsi kulaťoučká? :-)

Zbloudilá
18. 12. 2003
Dát tip
tak jesli je to takhle, tak jsem takovej hezkej povedenej trojuhelnicek .. to je vlastne fakt nevadi kdyz si te predstavuji jako postarsiho pana s plnovousem a sedivymi vlasy? a samozrejme nesmim zapomenout na kulatoucky pupik.. :)

Kolega
17. 12. 2003
Dát tip
Tak už mi je asi souzeno kulatiT... :-)) Zbloudilá: Takovou váhu asi neseženeš... :-))

Andulka
13. 12. 2003
Dát tip
rymujes a basnirujes velice lehce..:-)

MeTB
10. 12. 2003
Dát tip
Tak za tohle take tipnu. Je to ve versich, ktere plynou bez pobiteni, ma to lehkost a hravost a navic je to *barevne*! -O- se mi libilo nejvic! Tom PS: Ze tys´ cetl u toho Nezvalovu Abecedu? :-)

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
domací ukol ;o) laska bolí a je to nesmirne krehka vec a spousta lidi si ji nevazi .. vcetne me .. nejspis :( ale coz, je to hezky napsany, prvni dve sloky se mi libi nejvic *

Zbloudilá
10. 12. 2003
Dát tip
a tady? :o)

Fidunka
07. 12. 2003
Dát tip
Celkovej pocit je dobrej, ale přesto mi přijde, že každá sloka k té další (i předchozí) nějak nesedí..že to jsou tři malinko různější styly. PS:A co takhle dodat ještě C a E -aby z toho vznikly EMOCE?:))

-O- je dobrý, jinak nic moc :-) "toť láska" je strašný, už tam je rudý srdce, takže bych si to odpustila. Ale jo, to -M- jde taky vcelku :-)No jo, dobře, tak akorát toť láska je příšerný, jinak to vcelku jde a -O- je dobrý :-)))

gASK
21. 05. 2003
Dát tip
Díky ti cekanko:) Já to O nemám zrvona nejraději, je to jen rýmovánka bez nějakých pocitů, co zatím stojí a přešlapují.. Hmmm...když to tak po roce čtu, myslím že máš pravdu...to toť láska tam není dvakrát nejlepší...

No ale právě že se to aspoň rýmuje :-)))

Nedávno jsem podobné hrátky s písmeny četl u Kryla, dovol mi říct, že pro mne tvé dílo jeho v mnohém předstihuje...

Corvi
17. 05. 2003
Dát tip
Fakt mě to dotalo ..máš u mě boda :) *

Corvi
17. 05. 2003
Dát tip
a taky mě dostalo, že už se ani pořádně nestrefim na klavesnici... tak sorry..

gASK
17. 05. 2003
Dát tip
Nevadí, já jsem na tom podobně:) ..btw:co s tím bodem? To je na nějakou slevu či snad jídlo zdarma:)?..

Corvi
17. 05. 2003
Dát tip
jasně ..stav se a ja ti něco ukuchtim :)

gASK
17. 05. 2003
Dát tip
Beru tě za slovo, až někdy náhodou zabloudim do Liberce, tak počítám, že stravování mám zajištěno:)

Eupteryx
16. 05. 2003
Dát tip
E a M jsou pěkné! Společná je Ema?

gASK
16. 05. 2003
Dát tip
Nojo, to mě nenapadlo...EMO:) No ale ve skutečnosti je to Eva a Martina:) (za vším hledej ženu:)

Rimmer
16. 05. 2003
Dát tip
O je fakt utahaný, ale ty první dvě jsou dech beroucí. Úplně se stydím, že třeba já vidím akorát písmena a ty tohleto... *tip

Dash_707
13. 05. 2003
Dát tip
Ten archaický styl je příjemný, Mácha by měl radost, hezky se to čtě, je v tom nostalgie... :)))***

Quinn
11. 05. 2003
Dát tip
Líbí se mi M, ale kdyby ta písmena měla něco společnýho, bylo by to mnohem zajímavější :o)

MdF
10. 01. 2003
Dát tip
kitie, gask: nejvíc se mi líbí sloka první a začátek druhý tu třetí by to chtělo dodělat, přepracovat, majinko :)

Čolito
13. 09. 2002
Dát tip
no teda

Kittie
05. 08. 2002
Dát tip
Teda, první dvě sloky mě vážně dostaly, ale ta třetí jako by mi k celýmu dílku neseděla... jako bys ji chtěl rychle dodělat, ale snad je to jen dojem ;) Celkově se mi to moc líbí!! *

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
..máš pravdu, ta třetí je tam jen taková rýmovánka do počtu tvořená na poslední chvíli...:) dobrej postřeh...

Kittie
05. 08. 2002
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru