Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji tě

25. 12. 2020
9
4
393

Vánoce 2020

o každé slovo,

každou frázi

vedeme zdlouhavou poziční válku,

 

až zvítězíš,

budeme jen kamarádi,

proto pálíš ze všech kulometů,

když vyrazím na zteč,

 

tvá ústa – mlčí zákopy,

když ležím v blátě

a snažím se popadnout

otrávený dech


4 názory

Zajíc Březňák
26. 12. 2020
Dát tip Gora

Děkuji všem za čtení.

Norsko, slovo "bidon" jsem si musel vyhledat, ale stále mi není jasné, který význam máš na mysli. V každém případě díky za čtení a za tohle "nové" slovo.

a2, děkuji moc za návštěvu, delší text mám rozepsaný, ale nepublikuji jej před koncem roku (doporučená díla pro tento měsíc jsem už stejně vyčerpal). Máš asi pravdu, že na tohle téma nelze napsat nic zásadně nového.


a2a2a
26. 12. 2020
Dát tip

Filipe, před nějakým časem jsem ti psal, že ti sluší dlouhé básně, které spustíš, když s tebou něco hodně pohne. Tady vidím krátký text a opravdu se mi líbí, jak je napsán, byť obsahově už to stokrát jinak být nemůže.  jen taková zajímavost, která nijak nezpochybňuje tvé vyjádření a opravdu se mi líbí. Takže žádné doporučení, ale když jsem četl (a protože nejsem už ostrovid), tal u třetí sloky první verš mi zněl ...tvá ústa - ničí zákopy. Tip.


Norsko 1
25. 12. 2020
Dát tip

Máš bidon?


annnie
25. 12. 2020
Dát tip

Fajn, že to není ukňouraný. Dávám tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru