Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlny mý touhy

27. 12. 2020
14
20
741
Autor
annnie

 

Vlny mý touhy                                                                                        někdy 2014/15, břeh rybníka Papeže

 

Jdu kolem rybníka jak po baltském břehu

vichr bouří hladinu barvy vltavínů

bílé vlny spěchají ke mně

a volají: Moře! Moře!



20 názorů

annnie
09. 05. 2022
Dát tip

Šmarjá! :) Tož na oplátku večery i noci :) :)

Teoreticky vzato mi avíza nemusíš posílat - mám tě v oblíbenejch, choděj mi samy. Ale bohužel jsem díky této konverzaci zjistila, že mi na dva tvý poslední texty nepřišly. Ono to automatický avízování tady moc spolehlivý není. Takže, prosím, avíza mi posílej, je to jednoduchý: v rámečku Avíza proklikneš (=zamodříš), komu avízo poslat a pak dáš "Odeslat". Pokud v rámečku Avíz není ten, komu chceš poslat, vypíšeš ho do úzkého rámečku pod tím, můžeš i víc lidí najednou (asi je třeba je oddělit čárkami, já to tak dělám). Zatím díky a.


...a taky večery... :D Jinak jsem tedy dnes pokračoval (Svlékám vzpomínky) a zajímal by mě názor, akorát neumím ty avíza na věci posílat... ;) S.F.


annnie
09. 05. 2022
Dát tip

Díky! Tak tedy nápodobně :)


Ode mne nejen krásný dnešní den, ale i ty ostatní... :) S.F.


annnie
09. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Savagei, díky ode mne a pěknej den k tomu! Pá a.


Líbí... Díky ;) S.F.


annnie
30. 12. 2020
Dát tip

:) Dokud vypadávaj písmenka, je to ještě dobrý. Mně bohužel občas vypadávaj slova... myšlenky... vedení :) Tak ještě jednou díky, hezkej den, a.


ne není, je to fakt poezie

PS mně vypadávají písmenka i přes den


annnie
30. 12. 2020
Dát tip

Radovane, pokud vypadlé e můžu přičíst pozdní noční hodině, moc děkuju. Snad to není novotvar od slova póza...


jo, to je pozie


MilanH
28. 12. 2020
Dát tip

Rozhodně ne :o)


annnie
28. 12. 2020
Dát tip

Milý Milane, jsem ráda, že jsem tě pobavila, děkuju za tipy a velmi doufám, že tvá dnešní minibáseň (která se mi velmi líbí) nevznikla jako reakce na mý texty :)


MilanH
28. 12. 2020
Dát tip

:o)


annnie
27. 12. 2020
Dát tip

Kočkodane, jsem ráda, že mě sleduješ! Ve skutečnosti ale můj nejmilejší živel je jednoznačně vítr, a ten taky celej tenhle obrázek naskicoval. Hezkej večer a.


Kočkodan
27. 12. 2020
Dát tip

 

Papež přece ví, jak přímo zbožňuješ velké vodní plochy... :-)


annnie
27. 12. 2020
Dát tip

Díky, Alegno. Hezkej den a.


Alegna
27. 12. 2020
Dát tip

pěkná momentka ***


annnie
27. 12. 2020
Dát tip

:)

Píseň racků tenkrát zřejmě přehlušilo burácení větru, byla to skoro vichřice; ale jak si čtu tvůj koment, zaslechla jsem ji teď. Díky


Norsko 1
27. 12. 2020
Dát tip

Máš dobrej sluch. A ta píseň, kterou hraje celá filharmonie racků


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru