Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TŘI HODINY A PADESÁT MINUT

27. 12. 2020
20
23
671
Autor
srozumeni

Jen taková méně poetická momentka z nočního života.....

Fyzio... potřeby jsou také důležité


Dialog?
Ani náhodou
Dva monology

Tak co bys rád

Má oblíbená hláška
Když k tobě vtrhnu do pokoje
Křik ustal
Vedřepu sedíš na posteli
Kýváš se sem a tam
A pod sebou mokrý flek
Ach jo
Zase ta plena
Nevydržela nápor
Džusik, šťava, pitipití
To všechno před spaním
A to už tě táta v deset přebalil
No jó, tak pojď
Přebalíme
Převléknu postel
Vezmeš si jogurt
A šupajdi do pelechu
Dobrou noc a už spi
Žádný vřískání
Všichni ještě spí

Aspoň že přes den si dojdeš
Ale i tak už nemám kam věšet
Matrace super
Stačí jen omýt
Nepropustná
 


23 názorů

srozumeni
17. 04. 2021
Dát tip

Děkuji Panenko.


Po dlouhé době jsem zavítala. Zasloužíš medaili ***


vesuvanka
01. 01. 2021
Dát tip

Jiřinko, pěkně a procítěně napsané, jsi velmi obětavá maminka! TIP


srozumeni
30. 12. 2020
Dát tip Gora, Alegna

Matesi, děkuji. 

Lído, asi máš pravdu. Doposavad jsem se starala ve svém dospělém věku pouze o syna, o cizí klienty s autismem v práci a o cizí nemohoucí lidi v terénní službě. Péče o manžela a rodiče mě zatím míjej. Ty rozdíly v tom, jak to člověk prožívá, to by asi stálo za širší úvahu...

Marie, děkuji...

Radovane, díky. Prostě sendvičová generace...

Zboro, děkuji za zastavení a také jsem ráda, že jsem se zde se všemi s vámi sešla...



Zbora
30. 12. 2020
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Radovan: člověk by si kolikrát nejradši postavil srub u lesa a žil tam nerušeně jako poustevník, co? Jenže to by se tam zas utápěl výčitkama, že je jinde, než kde má být. Zatracený svědomí... Někdy trochu závidím takovým těm alfasamcům, co bloumají bezcílně životem a nic je nerozhodí, protože vždycky včas od všeho utečou. To neumim. Taky jsem jeden čas, to jsem na tom byl hodně blbě, záviděl bezdomovcům, že si jen tak sedí ve svém bezčasí a od kuropění popíjejí bezstarostně krabicáky.

No, často si říkám, že jsme se tu sešli všichni tak nějak hezky pohromadě...


Dát tip Gora, Savage Flame

a to když nám naše čtyři děti zvracely, jedno přes druhé v noci, a další a další nehody ...

za pár let si člověk myslel, že to má za sebou, ale zestárli rodiče ...


Každý ti napsal něco hezkého i vlastní zkušenosti. A ty jich máš sama hodně.


Alegna
28. 12. 2020
Dát tip

i tobě a všem tvým blízkým krásný rok 2021 :-))

nepřeháním, vím o čem píšeš, i když jsem pečovala jen o nemohoucího manžela ...... přijde ti to normální, máte své radosti a bolesti, jako každý, jen jsou posunuty jinam a intenzita je větší .......    s mateřskou láskou je to ještě hlubší


Líbí se mi, když se píše o všedních situacích, proto tip!


srozumeni
28. 12. 2020
Dát tip Gora

Luboši, Irčo, Lído, Diano a Dagmaram.  Moc děkuji za vaše slova.  Ale trochu přeháníte, stejně jako annie. I když to potěší, to neříkám, že ne...

Však většina z nás se někdy dostane do situace, kdy se musí o někoho starat. To je asi naše lidská přirozenost. 

Helen a Philogyny o tom aktuálně vědí své.... Tak i jim patří můj dík.

A ještě si neodpustím jednu poznámku. Můj syn je vlastně doslova zlatíčko, oproti lidičkám z dokumentárního filmu DĚTI ÚPLŇKU, který vždy ráda propaguji. A hlavně si na něj snažím vždycky vzpomenout, když je mi někdy přeci jen ouvej....

Mějte všichni krásný nový rok 2021 a ať máte okolo sebe vždy své blízké a pokud možno co nejsoběstačnější.


Dagmaram
27. 12. 2020
Dát tip

srozumeni, podařilo se podat realisticky, tak jak to je a přesto s citem. Tip

Pocit, že tě potřebuje je určitě velký motor.

Philogyny. Být hodný je dnes slabost. A je velké štěstí mít kolem sebe lidi, kteří to vidí jinak. Občas váhám, jak holky vychovávat. Když je budu furt krotit a umravňovat, tak je všichni v té dnešní soutěži ušlapou.


Philogyny
27. 12. 2020
Dát tip

Já jen, mojí Frýdě se vrátila paréza páteře, po porodu skoro ochrnula...je to jezevčík a pro mne parťák, asi tak. Taky dělá pod sebe, protože to někdy prostě jinak nejde. Mám ještě jednu, ta žárlí a tak udělá to samý. Jsem poslední dobou strašně unavená. Ale věřím, že budeme zase běhat po lese.

Dcera má podobně postižené dítě. Posmívají se mu. Děti dovedou být mnohem krutější, než dospělí, tak to je. Mýho syna šikanovali v hokeji, vypadaly mu vlasy, má na hlavě kruh jako památku. V dnešní době je projev citu slabost, mám někdy dojem. Hodný znamená hloupý? Můj poslední pocit.


Diana
27. 12. 2020
Dát tip

Takovou matku aby pohledal!****


Ano, tohle je také REALITA, dá se zvládnout, několik let jsem pečovala o převážně bezmocnou osobu, nedošla si ani přes den, nechodila totiž vůbec...  horší je, když nefunguje napojení niterné, myslí dvou lidí, to bolí...


Alegna
27. 12. 2020
Dát tip

tolik obětování se vejde do láskyplné péče*****


Gora
27. 12. 2020
Dát tip blacksabbath

Podškrábnu všechny komentáře nad mým...


Kočkodan
27. 12. 2020
Dát tip blacksabbath

 

Annnie to napsala hezky, hned to podškrábnu.


annnie
27. 12. 2020
Dát tip

Ale kdepak!!! Hodná jsi ty... Hezkej den a.


srozumeni
27. 12. 2020
Dát tip

Ó, ty jsi hodná, děkuji.


annnie
27. 12. 2020
Dát tip blacksabbath

Ach... Kdybys byla jen trochu sebestřednější, mohlo by se to jmenovat "jsem hrdinka"... Oceňuju příběh i text. Tip


srozumeni
27. 12. 2020
Dát tip

Děkuji za kuk a slovíčko.


Norsko 1
27. 12. 2020
Dát tip

Bývají brutální, ty obyčejné životy. Nikoho pak ani nenapadne, kam se podějí


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru