Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení výsledků Soutěže v poezii IV/2020

31. 12. 2020
5
15
1122
Autor
Báseň_roku


15 názorů

taky se přidávám k děkovačům pořadatelce, ajťákům přes tabula dalším zainteresovaným


Gora
06. 01. 2021
Dát tip

Díky za účast i empatii, Štírko - a uvidíme, snad:-)


Štírka
06. 01. 2021
Dát tip Thea v tramvaji

Goro - myslím si, že pořádání soutěží je mnohem náročnější, než se jich zúčastnit... Tak děkuji, že tomu věnuješ čas a energii, a přeji Ti, ať jí máš stále dost... :-)


Dát tip Gora, Kočkodan

zase o fous, slabých 9 bodů a bylo to doma, to naštve

a teď doopravdy - 3 x hurá vítězi, 2 x hurá střibrným, škoda, bronz nebyl udělen, takže 1 x hurá si nechám na příště


Philogyny
02. 01. 2021
Dát tip Gora, Thea v tramvaji

Chtěla bych tímto poděkovat všem, kdo tu vložili tu svou malou na sklo, chce to kus odvahy... :) všem, kdo nakoukli a ozvali se, protože to není samozřejmost a taky tomu, kdo nám to umožnil, je to mravenčí práce, myslím, že dělaná s láskou.  Tak.  :)


Muamarek
02. 01. 2021
Dát tip Viviana Mori, Gora

Děkuji tu všem gratulantům.

 Ano, byla to velmi pestře zastoupená soutěž, jak píše Viv, což mě těší. A úspěšných děl je zde rozhodně více než první tři. 

 Pro mě největším zážitkem byla báseň: "Jen pomalu se stmívá za šílenství bříz", jíž jsem též dal svůj hlas, ale své kouzlo má také třeba Alejadro a řada dalších...

 Ať se soutěži i nadále vede co nejlépe a další autoři a díla přibývají...

 

 


Díky, Vivi a 64T.B.S.


64T.B.S.
02. 01. 2021
Dát tip

Chtěla bych blahopřát  vítězným  autorům, zvlášť mě zaujala báseň Muamarka. Vělké poděkování Goře, která vše vymýšlí a organizuje.

 


Viviana Mori
02. 01. 2021
Dát tip LGarra

Gratuluji vítězům :) Tentokrát to byla mimořádně silná soutěž :) 


Thea v tramvaji
01. 01. 2021
Dát tip Muamarek, Gora, Viviana Mori

Blahopřeji Marku! A díky všem! Byla to opět zábava! Hádala jsem některé autory a byla jsem vedle jak ta jedle :) 


Kočkodan
01. 01. 2021
Dát tip Gora, Muamarek, Philogyny

 

Markovi s oběma děvčaty gratuluji a Irče s oběma chlapci děkuji. Nechť tato soutěž trvá podobnou spoustu desetiletí jako uvádění divadelní hry paní A. Christie Past na myši.


Muamarek
01. 01. 2021
Dát tip Gora, Philogyny

Moc děkuji všem, kdo pro mou báseň hlasovali, Goře a dalším lidem za tuto soutěž a gratuluji všem, kdo se zapojili a které tato soutěž baví jako mě. 

 Přeji jí zdárné pokračování a všem tu hodně zdraví a vše nejlepší i v tomto roce...

 Marek 


Gora
31. 12. 2020
Dát tip Dagmaram, Muamarek, Philogyny

Já zase děkuji vám, autorům, za hojnou účast v soutěži... Muamarku, Theo, Philogyny, vám zvlášť blahopřeji k výborným výsledkům! Rovněž hodnotícím kolegům i pečlivé práci lastgaspa a Dannyho!

V lednu 2021 proběhne hlasování z čtenářsky úspěšných básní z roku 2020. Těším se a baví mne, že se bavíte!



Alegna
31. 12. 2020
Dát tip LGarra

Gratulace nejen vítězům,  také všem zúčastněným za odvahu a poděkování organizátorce


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru