Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kdo chléb smrti posolí?

Výběr: egil, Zbora
02. 01. 2021
23
14
676
Autor
trojort

Našla kmín v ponožce.
Takže se musela celá svléknout.
Vzpomínka na jedno dávné jitro.
Když píchala s hrobníkem.
Asi se nenajde nikdo, kdo by se aspoň jednou nepokusil nakopnout Boha.
Pro všechno to lidské, co na něj navěsili.

Klečela na houpacím koni, jak chtěla dosáhnout na smyčku, co visela z trámu v kůlně.
„Nedává to smysl,“ řekl ten houpací kůň a vypustil koblihu z pilin.
Občas spolu vedli rozhovory jako kameníci nad hroby.
Utržené rampouchy ze střechy při nástupu jara.

    „Fakt jde o život, když jde o život?“ zeptala se jak vánoční pohlednice bez známky, která nikdy nedoputuje k adresátovi. 
        „Golem prý může být mementem pro lidstvo ohledně klonování,“ zhoupl se kůň.
        „Zahlédla jsem Pegase jak kulhal směrem ke stáji.“
        Neřekl na to nic.
        Jen se zhoupl o něco víc pro orgasmus jejího těla.


14 názorů

trojort
05. 01. 2021
Dát tip

...díky


trojort
05. 01. 2021
Dát tip Gora

zbora...

...ano jsi velmi blízko...tak trochu puzzle...kdepak usilovné přemýšlení...:-),,,jen pocit, jako když se dívám na obraz...


Zboro mi se na tom asi líbí ta mnohoznačnost, která ti vyleze právě z toho procesu, kdy necháš myšlenky plynout. Každý si v tom může představit cokoli. A není to blbé, není to jen chaos pro chaos. Teda pro mne. Možná jsem se vyjádřila špatně. Nemyslím si, že tohle je vykonstruovaný text. Já taky když začnu psát, netuším kam se to dostane... Takže osvěžující, ano :) 


Něco se mi líbilo.

První sloka víc. Poslední míň.


Zbora
03. 01. 2021
Dát tip

Jo, a má to i svůj název. Automatický text. Autor promine, jestli se pletu...


Zbora
03. 01. 2021
Dát tip trojort, agáta5

Thea: S tím dadaismem to ale není úplně od věci. Ten taky bere bez ladu a skladu z toho, co se prostě právě nabízí. Je skvělé umět takhle nasednout na jakýkoli motiv a nenuceně z něj vymačkat co se dá. O promyšlenosti nemůže být podlě mě řeč. Nedokážu si představit, že si autor sedne a začně usilovně přemýšlet, jak text spáchá. Na to je přespříliš lehký a bezuzdý. Skoro bych se vsadil, že když Trojort začíná psát, vůbec netuší, jak to skončí, jen prostě nechá mozek, ať si to tam sází sám. Zkus to někdy. Je to nesmírně osvěžující... :)


Zbora
03. 01. 2021
Dát tip

Pro všechno to lidské, co na něj navěsili.


Dagmaram
03. 01. 2021
Dát tip

Asi se nenajde nikdo.. za to lidské, co na něj navěsili

:-)


Philogyny
02. 01. 2021
Dát tip trojort

Dneska jsem se zrovna on line procházela po své oblíbené galerii a koukala na téma žena a zvíře. Byl tam krásný obraz polonahé dívky na koni, pro mne tedy...   :)


Kočkodan
02. 01. 2021
Dát tip

 

Tvoje už tak pěkné dílko ještě hezky vyvrcholilo. ;-)


Thea v tramvaji
02. 01. 2021
Dát tip trojort

Moc ráda tě čtu. Baví mne tvé myšlenkové pochody. Vypadá to jako dada, ale máš to promyšlené.


Gora
02. 01. 2021
Dát tip

Docela smutné, troji... ale podařené.


Andělka1
02. 01. 2021
Dát tip

***


bixley
02. 01. 2021
Dát tip trojort

Ty nás houpeš!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru