Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Škubánky

02. 01. 2021
2
10
283
Autor
Akim

Mezi skepsí

a dnem nocí pohlceného dne

na oprátce visí

bezvládné tělo

beznaděje,

ne ještě sebou škube.


10 názorů

Akim
02. 01. 2021
Dát tip

Psát budu určitě a polepším se. :-)


annnie
02. 01. 2021
Dát tip

Tak to máš blbý :) Doporučuju ponechat šikovnost a mírně pokrotit romantičnost :) A psát... Pá a.


Akim
02. 01. 2021
Dát tip

Jsem celkem učenlivý muž. :-)

 

Když já jsem veskrze romantik. :-)


annnie
02. 01. 2021
Dát tip

Tak vidím, že ses to právě bravurně naučil.

A nebuď měkkej, sejmi tu potvoru! a.


Akim
02. 01. 2021
Dát tip

Chci ji dát ještě šanci a nebýt tak krutý. :-)

Jůůů, děkuji za vzácnou radu, já jsem tady teprve krátce, tak to zatím moc neznám. :-)


annnie
02. 01. 2021
Dát tip

Příště ji zastřel utop spal :) Vím, že to jde těžko... Ale vím, že to jde. Pá a.

Tuhle tvou odpověď jsem našla jen náhodou - víš, že když chceš, aby se tvá odpověď dostala k tomu, komu je určena, musíš dole v Avízech a dalších možnostech zamodřit adresáta? Text tvý odpovědi se pak zobrazí zde v konverzaci, ale navíc adresátovi přijde avízo, že tady na něj čeká. Já jsem to nevěděla, ale písmáci mě to trpělivě naučili :)... Přeju ti nadějeplnej večer a.


Akim
02. 01. 2021
Dát tip

4annie: Přesně, právě ubohou beznaděj jsem oběsil. Ale přežila, alespoň protentokrát. :-)


annnie
02. 01. 2021
Dát tip

Bezvládné tělo beznaděje - neznamená to, že právě tu beznaděj jsi oběsil??? Ale ještě sebou škube, tak bacha, mrcha... Nebo tomu, optimisto, rozumím špatně? Mělo tam být bez / naděje?


Akim
02. 01. 2021
Dát tip

4Andělka1: Tak já jsem také rozený optimista, ale i ten má občas pocit jakéhosi zmaru a poddává se dočasné beznaději. Navíc zrnko optimismu je i v té básni, na konci, tělo sebou škube, to znamená, že žije a ještě je šance na záchranu. :-)


Andělka1
02. 01. 2021
Dát tip

Smutné a zbytečné...je tolik věcí, událostí, lze toho tolik dělat, udělat...každý den, každý rok...i ten vozíčkář, ležící..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru