Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čas odbíjí stíny___

02. 01. 2021
16
8
487
Autor
Philogyny

 

Na kmenech bučiny

už jen ptačí budky

unikáš skrze mě

vysoko do větví stáčíš  úplněk

pak piješ se tmou ---

---

---

orel loví u země

někdy

zkouší spárkatou

i srny

---

---

---

https://philogyny.rajce.idnes.cz/Nastenka/1474346096


8 názorů

trojort
05. 01. 2021
Dát tip

...ty dávné kmeny...


elína m.
03. 01. 2021
Dát tip

Na kmenech v lesích po celém světě dnes už nejsou namontovány jen budky, ale také kamery, které spouští pohyb živočichů pohybujících se okolo nich. Díky tomu jsme získali spoustu nových poznatků.(Už tedy nešpiclujeme kamerami jen lidi v ulicích, ale také zvířata v lesích. Příšerné! Asi bych o tom měla napsat báseň.) Zjistilo se díky jedné z kamer v Rusku, že orel skalní je schopný ulovit i dospělého jelena. Sedí mu na zádech a klove přesně tam, kde vychází z lebky mícha. Orel má pozoruhodné anatomické znalosti o stavbě těla vyšších obratlovců.

Jsem tak trochu z myslivecké rodiny a tak vím, že v oborách našich boháčů se běžně loví s pomocí orlů srnčí zvěř. Je to zakázaný způsob sokolnické praxe, jenže jsou lidé, kteří si mohou dovolit všechno. Naříklad chovat lovecké orly skalní, z nichž každý jeden sám sežere za rok celou krávu.

Za básničku tip.  


lawenderr
02. 01. 2021
Dát tip

z té výšky každá srna malá - lehko podceníš s hlavou v oblacích:) ostrá kopýtka a v zádech les. Má hlad a zimu v břiše:)


Gora
02. 01. 2021
Dát tip blacksabbath, Karpatský knihomoľ

Phil, je to zajímavé, jako u tebe vždy.

Před měsícem jsem viděla dva orly, jak porcovali srnče....

Díky i za fotky, ráda jsem nahlédla!


annnie
02. 01. 2021
Dát tip

Moc pěkný. Vztah tý druhý sloky k první bych bez tý fotky nepochopila, ale já nejsem moc chytrá...


Philogyny
02. 01. 2021
Dát tip

...no teď se to tu snažím opravit, ale předběh jsi mne...  :) děkuju


Dagmaram
02. 01. 2021
Dát tip

je to zvláštní, asi líbí :-)


Norsko 1
02. 01. 2021
Dát tip

Chybí ti tam er. Kvůli zvuku, víš


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru