Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tažení

03. 01. 2021
0
6
340
Autor
Litarts

-

Myšlenky hlavou táhnou,

zanechávají stopy.

Jedna v druhé se topí,

i propojí či spřáhnou.

-

Oblaka nebem táhnou,

jak olověná vata.

Také myšlenka svatá,

jindy jen jako bahno.

-

Dny za sebou se táhnou,

stavem odpovědnosti.

Myšlenky tíhy hostí,

jež po lehkosti prahnou.

-

Život dále se táhne,

v proměnách pevných znaků.

Jak tažení těch mraků,

kam silou až dosáhne.

-


6 názorů

Norsko 1
04. 01. 2021
Dát tip

Stále se opakující motiv mraků mi přijde zábavný


Safián
04. 01. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Pane Litartsi, já ani nevím, co to je mentální stupeň, proto nemám ani tušení, jak se ho dá dosáhnout tvorbou. Ale váš názor mě zajímá. Jen vás prosím, abyste mi myšlenku, že jsem blbec (to vím i bez vás), zpřístupnil konkrétním rozborem některé z básní a uvedl, co vám na mé poetice vadí. Je celkem jedno, kterou báseň si vyberete.


Litarts
04. 01. 2021
Dát tip

Moje básně mají již dlouhodobě víceméně vyrovnanou úroveň, každá ale řeší celkově trošku jinou problematiku.

Chcete, abych zařadil já vás, podle toho, co píšete vy? Jakého mentálního stupně jste ve své tvorbě dosáhl vy?


Safián
04. 01. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Já vás nepoučuji. Jen mě zaujalo, že se lepšíte. Kdepak rodič. vy jste jen trucovité dítě.


Litarts
04. 01. 2021
Dát tip

Pane Safián, vidím, že nic nevidíte. Nechte si svoje subjektivní rady pro sebe. Děti přece nemohou poučovat rodiče. 


Safián
04. 01. 2021
Dát tip

Pane Litartsi, vidím pokrok v technice. To mě těší. Ještě malinkého hádka do košíku myšlenek.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru