Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je pozdě

05. 01. 2021
14
12
444

Je pozdě

na "stálo by to za to"

 

Stál, zdržel se léta

 

Kdo přijde naproti

než on sám

do "není kam"

 

Vyšel pozdě

zdržel se léta

 

Zamčeno, zamlčeno

Ze snopu vymlácené

zrní úrodných slov

 

Nikde ani holá věta


12 názorů


AFRODITA
15. 01. 2021
Dát tip

lehoučký *, pěkný, trefný


Kočkodan
07. 01. 2021
Dát tip

 

Na pár slovních plev mého komentáře není nikdy pozdě…


Joint není dobrý lék na depku, tedy z dlouhodobého pohledu, zbytkové množství v membránách buněk, které dalším a dalším jointem roste, začne dělat paseku a otočí z počátku veselý účinek THC naopak.

Doufám, že jsem nalítl na fór.


Bačkovský
06. 01. 2021
Dát tip

Mám rád, jak tady někdo psal "hutné, osekané" texty.  "Stál, zdržel se léta"  pak se myšlenka opakuje " Vyšel pozdě zdržel se léta", to na mě působí, možná je to vyjádření nehybnosti, bezvýchodnosti, neschopnosti se rozhodnout nebo smutku? "Kdo přijde naproti než on sám do není kam" neobvyklý slovosled tady sedí, opět povedené velmi. Smutek potvrzuje i výborná pointa. 

PS-Jsem trochu v depce -budu si muset dát jointa. Ha Ha Ha


Jjj.......podle mě jsi velmi dobře zařízl......závěr eminentní.......:-))))...........


ok, mně tam ten 6 a 7 pasují (i když ne 100%), za tip, komentář a krevní skupinu díky


Gora
05. 01. 2021
Dát tip

Radovane, ten 6. /i 7. verš/ v mém obrázku o ději skutečně nepomáhá:-), za parádní závěr posílám tip...  je to moje krevní skupina...


Dagmaram
05. 01. 2021
Dát tip

Je to pěknê řezané :-)

 


Safiáne, schválně jsem před tebou schoval kde co, abys měl vzteka a nerozuměl ani náhodou ...

Dělám si srandu, tady je vidět, jakou výhodu má autor, když je svědkem popisované  události.

Asi jsem to pro čtenáře s tím ořezem přehnal.

Dík za reflexi.

Alegno, taky díky, jsem rád, že jsem to s tím ořezem pro tebe nepřehnal.


Alegna
05. 01. 2021
Dát tip

mě je ta stručnost zase naopak za vlastní a tak nějak po svém, snad věku, tomu rozumím


Safián
05. 01. 2021
Dát tip

Radovane, pro mě příliš stručné. Dráždí mě, že ta "haiku" stručnost přede mnou něco skrývá, a tak škrtám a škrtám, abych se toho tajemství zbavil. Když škrtnu 1,2, 6 a 7. verš,  nerozumím sice dál, ale to torzo, mož jen  svými ranami, mi alespoň něco naznačuje.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru