Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stáří jsem tvé, pusť mne dál........

05. 01. 2021
22
30
992

Babička stála u okna.

Na tom by nebylo nic divného. Až na to, že je půlnoc a ona ze své postele nedokázala vstát již dva dny.

Bez pomoci se neposadí,  nenapije ............

,,Jdi si lehnout, holčičko. Přinesu ti jablíčko a sednu si chvilku u tebe." Ta představa mne vyděsila. Když dokázala dojít sedm metrů k oknu, mohla by mne přepadnout ve spánku hned za rohem.

,,Jen lež, budeme spát obě, je moc hodin," snažím se laskavě podsunout svou variatu pro trávení noci.

,,Vyndáme dvě kuřata a upečeme je, aby měly kočky co žrát," nabídne další námět.

,,Možná by stačilo jedno."

,,A ti milí lidé, co tu byli včera, to jsou ti, co tu byli s dětmi loni na dovolené," protřepe další podivnou myšlenku.

,,Ne, to byli jiní." 

,,Budu potřebovat kýbl, Červená Karkulko. To abych si měla kam dát věci na cestu."

Sanitka venku bliká chladnými světly a babička jede vstříc novým dobrodružstvím.

Určitě se vrátí, ale nikdy už to nebude ta samá babička.

Jak stárneme, tak se z nás každý den kousek ztrácí.

A pak se ztratíme i my.


30 názorů

Jednou určitě. Ale nemusíme pospíchat.


Benetka
07. 10. 2021
Dát tip

...a pak se ztratíme i my...................................................................................


Evženie Brambůrková
07. 10. 2021
Dát tip blacksabbath

Je to už tři čtvtě roku, co nás opustila a hodně nám chybí. Díky za návštěvu.


Ellisee
07. 10. 2021
Dát tip

Děkuji, něco dávného mi to asociovalo ... 


Díky, Jiřino.


srozumeni
07. 01. 2021
Dát tip

***


To dokážeme v každém věku, ale ta bezmoc se děsivá.


Čudla
06. 01. 2021
Dát tip

Stáří někdy dovede být kruté. /*


Moc děkuji, Lído. Určitě bude lépe.


Tvé krásné přání, annnie, pomáhá.


Alegna
06. 01. 2021
Dát tip

myslím na tebe, ať je dobře***


annnie
06. 01. 2021
Dát tip

Mít ji ráda a vážit si jí vůbec není málo, takže děláš to nejlepší. Chceme-li věřit, že život má smysl, nelze pochybovat o smyslu toho, proč každý z nás odchází svým zcela specifickým způsobem.

Pane, prosím, dnes natáhni svou paži

k Evženii, ať se jí dobře daří.

Myslím na tebe a.


Já také ne, elíno m.


elína m.
06. 01. 2021
Dát tip

Vzpomínám si na ono Kemrovo: Jsem tvoje stáří - pozvi mě dál - v Kocábově hitu... Takovéto stáří bych dál zvát nechtěla. Tip.


Vrátí se v každém případě, Ivi. A díky. :-)


Zatím je to má druhá zkušenost, Renato, a víc nepotřebuji.


Asi tak nějak, Gábi.


Děkuji ti, Luboši.


Ta pravda je hodně těžká, annnie, kddyž vlastně nevím, co mám dělat.


Určitě se vrátí!!!!!......Posílám pevné objetí!!!!!


bixley
06. 01. 2021
Dát tip

To ztrácení znám dobře, i když trochu jinak. Smutné.


ach...*


Kočkodan
05. 01. 2021
Dát tip

 

Nebudu přemýšlet nad textem svého komentáře, prostě se podepíšu u annnie.


annnie
05. 01. 2021
Dát tip

Těžká pravda, z ní dobrý "příběh". Hodně oceňuju upřímnost: Ta představa mne vyděsila. Když dokázala dojít sedm metrů k oknu, mohla by mne přepadnout ve spánku hned za rohem. Tímhle je to o stupeň vejš. Tip a.


Evženie Brambůrková
05. 01. 2021
Dát tip Dagmaram

Většinou nemáme na výběr a nic moc nepotřebujeme.


Dagmaram
05. 01. 2021
Dát tip

prostě život. Nebere ohledy. 


Andělka1
05. 01. 2021
Dát tip

Vždy si lidé balí věci na CESTU DOMŮ. Někdy nemají možnost. 


To je od tebe milé, Irčo.


Gora
05. 01. 2021
Dát tip

Sanitka venku bliká chladnými světly a babička jede vstříc novým dobrodružstvím.

Držím palce, Evži.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru