Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobré ráno

06. 01. 2021
6
22
744
Autor
annnie

 

Dobré ráno                                                                                                         Matylda, úterý 6.2.2021 ráno

 

Za výšivkou se rozednívá

Sýkorka v srdci se rozezpívá


22 názorů

annnie
07. 01. 2021
Dát tip

Bohužel, na Pusíka už nekoukneš - všechno vymazal, mizera. Plač! Měl tam spoustu balastu (je to komplikovanej případ), ale mezi tím perly...

Já jsem si letos šuplíček po deseti letech srovnala... Teda: ne že bych v něm měla systém, ale snad už v něm aspoň mám na jednom místě všechno, co jsem napsala...


V mém bezedném šuplíku..zajímalo by mě, zda básně - tedy originály - u jiných vypadají jako ty moje, heh..

Pusíka jsem asi nestihla, mám plakat nebo se radovat?

Mrknu na ně.


annnie
07. 01. 2021
Dát tip

Tu na písmáku??? Nebo tu ve tvým šuplíku??? To nejúdernější tady měl právě nezvěstnej Pusík - ale fakt je, že jeho humor ani pruda nebyly pro každýho... Kdybys netrvala na básni, předevčírem tu měl GENIÁLNÍ kratičkou povídku Danny. A mně se moc líběj věci od Kaje a od Davea Listera...


Já tu marně hledám jednu údernou báseň a ne a ne ju nalézti..


annnie
07. 01. 2021
Dát tip

No to si piš :) :) :)


Velkou ránu oknům dal

tajemný pán Kočkodan!

....annie, piš! Od toho jsme přeci tady!


annnie
07. 01. 2021
Dát tip

No tak se mi zdá, drazí Kočkodane a Morticie, že se tu beze mne docela dobře obejdete :). Tak holub! Tak wake up, vole! Tak šavle! Že se nestydíte! Uličníci! Píšu si!


Kočkodan
07. 01. 2021
Dát tip

 

Když jí holub žaluzie,

 

tak spáč ráno z žalu blije... ;-)


:-DDD Holubi jsou nenažranci, ale že se pustí i do rolet..?


Kočkodan
07. 01. 2021
Dát tip

 

Děvčata, já jako kompromis vytahuji holuba. Snad za něj nedostanu do nosu... ;-)

 

 

 

Anebo:

 

 

 

Úsvit přepad\žvejká rolety,

 

wake up! ano, vole, ty!


annnie
07. 01. 2021
Dát tip

No to jsem čekala... On si počká!


Sup je přeci mrchožrout...leda že by sýkorka...víš co?!?! (vyděšený smajlík..)


annnie
07. 01. 2021
Dát tip

No já jen aby sup sýkorku... víš co... Nechci ani pomyslet :)


Líbí se mi oboje. Ten jejich protiklad. Neb je spousta rán, pocitů, ptactva...


annnie
07. 01. 2021
Dát tip

Hele, Morticie, tak si laskavě vyber, jo?!?!?! Sýkorka nebo sup??? Nejsou tak úplně kompatibilní... :) :) :)


Super. *

I ta Kočkodanova verze.


annnie
07. 01. 2021
Dát tip

Milý Kočkodane, až jsem se z toho opotila, i takhle na dálku. To mi nedělej :)!

Hezkej večer / den a.


Kočkodan
06. 01. 2021
Dát tip Morticia Adams

 

Den začíná za závěsem,

 

v srdci mi sup zařval děsem. ;-)


annnie
06. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

Jojo, a celej celkem dobrej, ale ještě moc práce před nocí. Tož tobě krásnej večer a.


tak to ti den začal kouzelně.....*/**


annnie
06. 01. 2021
Dát tip

Díky, Alegno! Dnes mám moc co dělat, tak jen kuk a velesrdečné pá a.


Alegna
06. 01. 2021
Dát tip

dobré ráno, hezký  den :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru