Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

květinová úvaha

06. 01. 2021
25
73
1545
Autor
aleš-novák

update

šípkovou Růženku

asi neosvobodil

žádný narcis...

 

to spíš

Fanfán Tulipán

s mečíkem


73 názorů

elína m.
13. 01. 2021
Dát tip Nami 99

Nikdy nevím neusnu - li,

když se dlouze k láhvi tulím

a pak na mne rtíky špulí

ženuška... Když usnu - bulí.


Nami 99
13. 01. 2021
Dát tip

To víš, že jme neusnuli.

Příjemně se ke mně tulí,

rtíky k políbení špulí,

spokojeně se pak culí.


a co pak, v té druhé půli?

snad jste potom neusnuli?


Nami 99
13. 01. 2021
Dát tip

Když chci milovat Andulku,

(erekce jenom na půlku),

nemusím si brát pilulku.

Když je nahoře bez,

jde mi to i bez.


elína m.
13. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99

Nami,

pro někoho ale fungujou černý nahoře i dole bez líp než viagra. Je to taková přírodní medicína.


Nami 99
12. 01. 2021
Dát tip

To jo. Byl by to život o ničem.  A já bych byl léčivá bylina. Černý bez.

Raději vynecháme saunu i ledovou vodu a necháme prostor přrozenému scvrknutí.


elína m.
12. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99

A sousedky těch sousedek by pak taky neměly o čem diskutovat.


Nami 99
12. 01. 2021
Dát tip

A mně by sousedky ukamenovaly.

 

 


elína m.
12. 01. 2021
Dát tip

Kdyby se odpařil úplně, neměli bychom tady o čem diskutovat.


Nami 99
11. 01. 2021
Dát tip

Radši ať se malinko odpaří, než hodně zcvrkne.


elína m.
11. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99

Sauna bez ochlazovny?  To by mohlo končit špatně. Tak ale aspoň hodně pij. Ne ovšem akolholické nápoje. Spíše minerálky, které doplní zásobu minerálů po extrémním pocení. A pozor - když je v sauně opravdu vysoká teplota a nízká vlhkost(sauna bez tzv "parních nárazů"), pot není vidět, protože se rovnou odpařuje. 


Nami 99
10. 01. 2021
Dát tip

Já půjdu jenom do sauny mezi nahé ženy a do studené vody vůbec nepolezu. A  výsledk bude nejlepší v rámci mžností i centimetrů. A to už bude 22 a půjdu řádně připravený na hodinu.


elína m.
10. 01. 2021
Dát tip

Obdivuji lidi, kteří dokážou poručit svým myšlenkám! Ale patrně jsou tací. Do 22. asketa, po 22. (pokud už ale dotyčný nespí) věčný student anatomie.


Nami 99
10. 01. 2021
Dát tip

elí - moc jsem toužil po tom, domyslet si to už teď. Ale dobře, vydržím do desíti.


elína m.
10. 01. 2021
Dát tip

Jak, že se nic nemění? O tom, co se děje po sauně jsem nic nenapsala, to ať si každý domyslí po 22. hodině.


Nami 99
10. 01. 2021
Dát tip

elí - to je skvělý nápad. Výchozí pozice by se mohla o hodně zlepšit ne jen horkou párou, ale hlavně přítomností nahých žen. A o tento bonus by mohl být konečný výsledek ve studené vodě delší.

Myslím si aleši, že to elínka uchopila za správný konec.


tím se ale na samotném procesu zakrňování nic nemění, jen výchozí hodnoty...:o)


elína m.
10. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99

A proč lezeš pořád do tak studené vody jen tak? Já bych doporučovala, než do té studené vody vlezeš, asi desetiminutový pobyt v sauně vyhřáté na 80 stupňů. Nejlepší je ale sauna společná, muskoženská, plná krásných žen. Jen si kvůli té sauně musíš sehnat horkachtivou partnerku, protože samotné muže tam nepouštějí.


Nami 99
10. 01. 2021
Dát tip

elí - děkuji za povzbuzení. Ale. Když je voda hodně studená, připadám si  spíš jako holčička.


elína m.
10. 01. 2021
Dát tip Nami 99

Dokud má ještě co zakrňovat, tak je to pořád dobré.


Nami 99
10. 01. 2021
Dát tip

elí - mě už to asi začíná i přes časté používání. Třeba když velzu do studené vody.


elína m.
10. 01. 2021
Dát tip

Nami, aleši,

po celý svůj život se zabývám biologií a tak vím, že orgány, které se nepoužívají, brzy zakrní. A nemusí zakrnět jen mozek, až za nás bude myslet umělá inteligence...


Nami 99
09. 01. 2021
Dát tip

Pravda je asi někde mezi.


Nami 99
09. 01. 2021
Dát tip

To je snad jediná "práce", kterou je opravdu škoda nechat strojům.

Z milenců se stanou "eroticky nezaměstnaní."

Já bych na něj asi žárlil.

 


literatura taky nezanikla, když se od přepisování knih v klášterech přešlo ke knihtisku, když přišly psací stroje a počítače...:o) 


elína m.
09. 01. 2021
Dát tip

Nami,

to, o čem píšu ve svém příspěvku pro tebe a co se stydím pojmenovat zdrobnělinou mužského jména, které začíná na R, ale má domáckou podobu Bob, to je alespoň nástroj.  Slyšela jsem ale ve frontě před obchodem, kam pouštějí jen po třech, že stejnou funkci jako onen nástroj plní i jakési ohromné stroje, které vyvinuli technicky založení, ale jinak líní muži, převážně inženýři, kteří dokonce razí heslo: práci nechme strojům!

Tak tady už jde romantika opravdu stranou!!!


Nami 99
09. 01. 2021
Dát tip

Všechno se mění a jde kupředu a někdy bohužel. Kde je ta krásná romantika - nesmělý chlapec, stydlivá dívka, která se potom cítila provinile, chlapec na další schůzce rudý až za ušima.

Dnes sex mnozí mladí berou tak, jako když si jdou koupit rohlík, nebo s kamarádem v šuplíku partnerský sex neřeší vůbec.

Bylo to úžasné. Někteří to jistě ještě mají po staru, ale mnozí ne a ani nevědí o jaké hezké chvíle a příjemně napjatou atmosféru přicházejí.

 


elína m.
09. 01. 2021
Dát tip Nami 99

Nami,

trochu se červenám, když tohle píšu, ale doslechla jsem se, že dnes už k defloraci nejsou žádní mládenci vůbec potřeba. Dnes prý na to stačí vždy připravený a spolehlivý plastový či kovový vibrující přítel v zásuvce dívčího nočního stolku. Kde jsou ty časy romantických věnečků !


Nami 99
08. 01. 2021
Dát tip aleš-novák

elí -

Ani já tuhletu práci,

nemám vůbec za legraci.

Obírat dívky o věnce,

je těžký úkol mládence.


elína m.
08. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99

Nami,

jako čarodějnice jsem taky zákonitě tak trochu feministka a proto tě musím varovat, abys to s tím svým humorem až tak nepřeháněl. Vždyť :

 

deflorace

není žádná legrace.


Dagmaram
08. 01. 2021
Dát tip

Nami, ty seš číslo, hned mám po ránu veselou náladu :-) 


Nami 99
08. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

Dagmaram - 

Princ přijel na svatbu v lotosu,

protože si dal do nosu.

I když se snažil ze všech sil,

tak na koně se netrefil.

Nevěstu uctil kaktusem,

ta mu zahnula.( S Faltusem.)


aleš-novák
07. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

floristika má mnoho odstínů...:o)


annnie
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, blacksabbath

No já zírám! Ráno se tu na mne někdo ošklebuje s velmi jemně naznačeným dvojsmyslným mečíkem, a večer deflorace... Sodoma Gomora!


aleš-novák
07. 01. 2021
Dát tip Nami 99

Nami: v tomto případě dostává i deflorace ten pravý význam: odkvět...


Nami 99
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák

Nádherná týmová práce.

Zvonec - konec - deflorace.


elína: však já taky...:o)


elína m.
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, blacksabbath

Blackie,

a nejlepší je, když se uvije z původního díla a z komentářů jediný krásný květinový věnec. Narcistní autor si ho pak položí na hlavu místo vavřínového věnce a kouká se na sebe do zrcadla. To ale dělám já. Aleš určitě ne.


Kočkodan
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, blacksabbath

 

Růža spala stovku roků,

 

chrápala (je doklad),

 

probudil ji hároš Vilík,

 

princátko a velký hipík,

 

vzal si ten svůj poklad

 

na festival do Woodstocku

 

a během skladby Cockera

 

o panenství okrad.

 

Sloveso je silné zcela,

 

vždyť princezna také chtěla,

 

oba byli značně akční

 

při tom aktu defloračním.


aleš-novák
07. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

děkuji všem zahradníkům a zahradnicím za rozvinutí příběhu...:o)


Kočkodan
07. 01. 2021
Dát tip

 

Dášo, aspoň že jsi použila bukvici a nenapsala jak se lidově říká (já to nevymyslel) na plný koule, že byl divoký prase... (i když dělal navenek dojem čisté panické lilie)


blacksabbath
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, elína m., Nami 99

tak to vidíš Aleši......ze všech těch komentů můžeš uvázat pestrou kytici...Jjjj.....každý princ  je jako....královská strelitzie


bixley
07. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

Už mám z toho hlavu v pejru...


Dagmaram
07. 01. 2021
Dát tip blacksabbath, aleš-novák, Nami 99

a já bych napsala konec pohádky.

Princ nepřijel na koni, ale v lotosu a ze svatby stejně nic nebylo, protože byl bukvice. Ovšem to jim nezabránilo v tom, aby žili šťastně až do smrti.

A komu se konec nelíbí, hoď po mně květinou :-)


Nami 99
07. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

elí - já jsem spíš takový komediant a ne básník, už vůbec ne ten, jehož názor byměl nějakou váhu. Všimni si, že když hodnotím nějakou vážnou báseň, napíšu třeba -hezké-, ale nikdy s nepouštím do kritiky, protože tomu vůbec nerozumím. Ale Písmák tvá díla určitě rád unese. Myslím si, že není důvod proč by ne. Už se těším.


elína m.
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99, blacksabbath

Nami,

já se v Růženkách taky vyznám. Už jsem tady zveřejnila dost básniček o Růžence. Naposledy to byla básnička Little Rose. Úspěch to ale nemělo, lidem to připadalo moc anglické, ba dokonce až americké. Inu neni divu.  Psala jsem to ve svém ajlišovském období.

Jinak jsem ale taky odborník na Sněhurku. Napsala jsem o ní už taky několik básniček. Ta poslední vznikla pod vlivem německé skupiny Rammstein, konkrétně po vlivem jejich skladby Sonne. Myslím si ale, že Schneewittchen aus Brüder Grimm by zas lidem připadala příliš německá, respektive pro některé by to byl příliš tvrdý rock. Myslíš, že by něco takového Písmák unesl, Nami? 


Nami 99
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Dagmaram, blacksabbath

Přítulná Jiřina je ještě v normě,

dokud je princezna v mladistvé formě.

Ale jak roky jdou, mladá už není,

v odkvetlou fuchsii časem se mění.


Dagmaram
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99

Je to svízel, ze spící Růženy se vyklubala přítulná Jiřina


Nami 99
07. 01. 2021
Dát tip blacksabbath, aleš-novák

Narcis se trochu obává i sexu s Růženkou, aby mu po prvním píchnutí zase na sto let neusnula.


snake_01
07. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Nami 99, blacksabbath

mj. u narcise hrozí, že by o nějakém čase

poslal Růženku opět k šípku

 


trojort
07. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

...a do toho vlítla maceška jednoho z nich,,,


Nami 99
06. 01. 2021
Dát tip Dagmaram, blacksabbath

To byla tenkrát krásná věc,

Když Růža sundala si šaty.

Z Narcise stal se laskavec,

laskavec ocasatý.

 


Nami 99
06. 01. 2021
Dát tip Dagmaram, aleš-novák, blacksabbath

Dagmaram -

Růženka byla prv bledule,

ale to bylo už minule.

Když se odhalila zpola,

hned z ní byla gladiola.


Dagmaram
06. 01. 2021
Dát tip Nami 99, Kočkodan, aleš-novák, blacksabbath

Jenom jestli ta Růženka nebyla prve trochu bledule. Jak ji princ políbil, procitla a uzarděla se jak pivoňka. Polibek to byl totiž hladký, princátko používá žiletky astra. 


Nami 99
06. 01. 2021
Dát tip Dagmaram, aleš-novák, blacksabbath, Kočkodan

Narcis se v Růženkách vyzná,

ví kde je pestík, tam je i blizna.

Zabývá se tím už léta.

A kdo se v Růženkách nevyzná,

ten se pak diví jak divizna.

Divizna velkokvětá.

 


elína m.
06. 01. 2021
Dát tip blacksabbath, aleš-novák

Jak si to tady tak čtu, tak si myslím, že nejlepší by asi bylo, kdyby se hrdinný narcistický princ prosekal k Růžence mečíkem, probudil ji polibkem a pak jí podal kytici gladiol.


bixley
06. 01. 2021
Dát tip

A na svatbě potom měli kytici pomněnek, aby nezapomněli...


snake_01
06. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

"mečík" možná postačil, pokud tedy Růženka po těch letech nejměla srdce z kamene a nebyla neoblomná... pak by byla potřeba docela jiná květina .


Dagmaram
06. 01. 2021
Dát tip

:-)


Kočkodan
06. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, 8hanka, blacksabbath

 

Kdyby znal tchynin jazyk, možná by s tím celým sekáním seknul. Ale oceňuji, že se té těžké práce ujal sám a nenajal na ni afrikány.


Norsko 1
06. 01. 2021
Dát tip

Proč asi, proč ty pochybnosti. Osvobodil ji Honza, a to byl narcis až na půdu


Diana
06. 01. 2021
Dát tip

Vtipné :-))))


annnie
06. 01. 2021
Dát tip

No jak taky jinak!


hihihihihi....už rozumím Ba-ja-ja


aleš-novák
06. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

black: no jistě! mečíkem přeci vysekával ty křoviny, aby se dostal do zámku...:o)


blacksabbath
06. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Alegna, 8hanka

já ten mečík brala jako květinu....tedy glodiolu.....sedím si na kabelu????


annnie
06. 01. 2021
Dát tip

:) :) :)


to už je i mečík mládeži nepřístupný? :o)

Lotrando měl zas macešku...


annnie
06. 01. 2021
Dát tip Dagmaram

Cha! To jako že Fanfán Tulipán byl málo narcis???

No a ten mečík... pane spisovateli, je už snad po desáté hodině???

Tady se dneska dějou věci... Tip a pugét a.


Evženie Brambůrková
06. 01. 2021
Dát tip Dagmaram

Na toto téma je spousta pohádek, ale vysvobození proběhlo jen z lásky.

Na to, že ji nikdy neviděl a ani nevěděl, co je to za puberťačku, musel to být pěkný Fanfán :-)))


elína m.
06. 01. 2021
Dát tip aleš-novák

Já si myslím, že ji narcis klidně vysvobodit mohl. Patrně nejsi moc kovaný v psychologii a tak nevíš, že existují narcisové s hrdinským komplexem. Takovýto narcis ji rozhodně osobodit mohl, protože by osvobodil Růženku ne kvůli Růženku, ale kvůli tomu, aby se stal hrdinou a užíval si to. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru