Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

terra

06. 01. 2021
2
9
252
Autor
gino

tempo mi bere

ptát se per piacere

bez váhání směru

v apeninskou terru

pro formaggio skočím

do města syrakusy

velice mě baví

říkat sera cosi

mare piu vicino

nežli je a casa

cantare con vino

il divino trasa

…perlytália


9 názorů

gino
07. 01. 2021
Dát tip

ma zadání je to nejlepší ;) 


Dagmaram
07. 01. 2021
Dát tip

to by sis hodně ztížil práci, psát takhle na zadání. Napiš nějakou blbůstku, třeba se v tom zase trochu najdu :-)


gino
07. 01. 2021
Dát tip

řekni mi..kdybych ti mohl napsat něco, co by tě fakt potěšilo, co by to bylo, téma, způsob, cokoliv..co máš ráda, co bys mi poradila? 


gino
07. 01. 2021
Dát tip

...sranda musí být, říkám já, ..v reálném životě dosti samorostlý, zamračený a zasmušilý...:) 


Dagmaram
07. 01. 2021
Dát tip

ty syrakusy mi došly až teď :-)


gino
07. 01. 2021
Dát tip

chápeš ale..že jsme v kategorii blbůstky a všechno je to nadsázka...?


gino
07. 01. 2021
Dát tip

:*)


Dagmaram
07. 01. 2021
Dát tip

gino, po to "velice mě baví říkat sera cosi" je to docela fajn,

to se mi z tvé básně i líbí nejvíc. I tě to vystihuje. Zvukomalebnost cizích slov se ti líbí. Akorát je trochu nadužíváš. A necizojazyčný čtenář (v tomto případě i já, protože Italsky neumím) se v textu ztratí. Otevřela jsem překladač, ale jak jsem furt musela koukat tam a zpátky, celé se to rozpadlo. Respektive druhá půlka básně, která je cizojazyčná takřka celá.

Ale za to upřímné "sera cosi" nad kterým jsem se pousmála, posílám malý tip :-)

 

 


gino
07. 01. 2021
Dát tip

..říkal jsem si, dagmaram, po tvých předchozích komentářích, že se možná toto u tebe chytne, ..krapet cizí ale vcelku srozumitelnejsi, chjo, ale snažil jsem se opravdu v ramci moznosti, tak ..asi to chce jinak :)   


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru