Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já jsem pes 4 / Moje smečka

09. 01. 2021
14
31
637
Autor
bixley

Na základě připomínky jsem opravila. Původně kabelku Julče počůral.

Julča u nás byla už víckrát, je opravdu milá. Vždycky mi přinese nějakou dobrotu, takové mi páník nedává. Smečka se mi rozrostla. Nevím, jak to uhlídám. Ale zatím to jde.

Teď čekám, kdy zas přijdou. Aha, slyším dupání a klapání a jejich hlasy.

„Ahoj, Beníčku.“ Julča mě drbe za uchem a zase cítím něco masitého. Aha, dnes to je šunku. Moc dobré.

„Juli, pojď za mnou.“

Páník ji vede do své místnosti. Slyším nějaké mlask, mlask. Zavírají se.

Fuj, to se mi nelíbí, já chci být se svou smečkou! Přece nebudu pořád ležet na váledle. Štěkám. Opírám se předníma tlapama do dveří.

„Ticho, Bene!!“

Hmmm, asi je zase něco špatně.  

Julča zřejmě potřebuje vědět, že jsem ji přijal do smečky. Musím jí to nějak ukázat. No, tlapu jsem jí už olízl, a ne jednou, ale asi jí to nestačí. Měl bych to udělat tak, aby to jako lidská fena opravdu pochopila.

Nenechala tu něco? No vida, tady položila něco z kůže. Určitě to voní jako kůže. A je na tom taky její pach. Budu to žvýkat. Pak jistě pochopí, že mi schází a že ji potřebuju.

Nejprve to tlapou shodím na zem a pak to začnu kousat. Maso to sice není, ale aspoň si zkrátím dlouhé čekání. Uvelebím se s tím na svém váledle, než přijdou.

Ale už mě to nebaví. Myslím, že jsem usnul. Probudilo mě jejich hýkání. Vyšli z místnosti, oba mají na čumácích ty známé hezké obloučky.

Á, Julča už vidí u mě tu svou kůži.

 

„Ježiši, on mě pokousal kabelku!“

Milý oblouček na jejím čumáku se protáhl na druhou stranu a v očích se jí něco leskne.

„Bene!“ Páník se zlobí.

„Tak to mám za všecko! Už sem nebudu chodit. Stačil ten zmačkanej klobouk!“

Julča zlostně vrčí a štěká. Asi to nepochopila. Prásk! Zmizela.

„Julččóoo! Počkej!“ Páník taky vrčí. Ale přijde mi nešťastný. Prásk! I on zmizel.

Tak jsem zase sám. Vůbec tomu nerozumím. Lidi jsou hrozně nechápaví. Taková jsme byli krásná smečka!

Přijde za mnou aspoň ten páník? Bojím se, že zůstanu sám. Ležím na váledle a čekám.

Myslím, že už jde. Ale moc nedupe. Vejde a směřuje do místnosti zvané kuchyň. Že by? Běžím za ním. Ale nic nedostanu.

Páník sedí, vzdychá. A nahoře nad čumákem má takové ošklivé vlnky. To nikdy nevěstí nic dobrého. Ach jo.


31 názorů

bixley
13. 01. 2021
Dát tip

Díky za tip, dievča z lesa


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Přemku, je to opravdu dost odpozorované. Díky.


lastgasp
10. 01. 2021
Dát tip

Ten psí život se zde jeví čím dál zajímavější. Při čtení si připomínám mého Agara. Kde je mu konec.


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Určitě. :-)


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Díky za tip, Vesuvanko.


vesuvanka
09. 01. 2021
Dát tip

Ráda jsem si přečetla a věřím, že ty ošklivé vlnky nad čumákem páníka brzy zmizí :-))), TIP


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Evži, souhlas za Bena. :-)


Lidi jsou prostě divní.


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Kočkodane, hlavně že ses vyžvejkl! :-)) Díky.


Kočkodan
09. 01. 2021
Dát tip

 

No, nakonec jsem celé dílko nějak přežvejkal... (mrkací smajlík by byl přece zbytečný)


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Díky za tip, Čudlí


bixley
09. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

Jé, děkuju, to je milé. :-) 


Beníku .... neboj se...to bude dobré.....paníček to pochopí...a snad i Julča....třeba si sednou spolu i internetu a poprosí o pomoc strýčka gůgla....zatím tě podrbu za ouškama já...a třeba i na bříšku....Jo?!


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

alegno, vidíš to správně. :-) Díky.


Alegna
09. 01. 2021
Dát tip

soucítím s tvým strachem, že zůstaneš sám Bene, myslím, že tě páníček neopustí a určitě to vyřeší s Julčou :-)***


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Díky, Nami. Posílám smajlíkový oblouček :-)


Nami 99
09. 01. 2021
Dát tip

Hezké.

Vytvořila jsi mi na čumáku oblouček.

Děkuji.

 


Gora
09. 01. 2021
Dát tip

Bylo to k vzteku - měl je poprvé na nohou:-))


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

andělko, :-)


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Ireno, díky, to kousání určitě. :-)


Andělka1
09. 01. 2021
Dát tip

:-))Ze života lidí. I psů.


Gora
09. 01. 2021
Dát tip

To je pro psy typické chování... my byli někde na návštěvě a asi po hodině se manžel chtěl obout - odcházeli jsme - a bota ponechaná před vchodem byla rozkousaná loveckým psem...


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Díky.


Jamardi
09. 01. 2021
Dát tip

No jo. Je dobře, že o tom píšeš.


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Theo, Ben děkuje a já taky. :-)


Chudáček... Pěkně se mi to čte! Těším se na další a zdravím Bena.


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

To máš pravdu. Psi asi spíš něco rozkousají než označkují. Díky.


Bystroočko
09. 01. 2021
Dát tip

Psie značkovanie neznamená skôr vymedzenie teriória, než prijatie do skupiny? Ale inak milé.


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

Díky, Jardo.


bixley
09. 01. 2021
Dát tip

No, já to myslel dobře. :-)

Ale myslím, že páník to nějak vyřeší...


revírník
09. 01. 2021
Dát tip

Vyprávíš pěkně, Bene, ale nezdá se ti, že je to trochu moc, co si v té své smečce dovoluješ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru