Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já jsem pes 5 / Nemoc

10. 01. 2021
12
22
465
Autor
bixley

Páník se mi nelíbí. Vůbec mě nedrbe, neslyším od něj své Bene. K jídlu mi hodí nějaké zbytky, někdy to ani není maso, ale kdovíco. Mám hlad, tak to nakonec sním.

Pořád kouká na tu hlučnou bedýnku. Ale občas otevře další bedýnku, ta je taková tichá. Do ní taky zírá. A pak vzdychne.

Jo, a pořád si dává k uchu placku, co do ní většinou vydává své lidské zvuky. Ale teď zvuky nevydává a mlčí. A pak zase vzdychne a placku položí. Že by ho bolelo ucho? Hmmm, možná je ta placka léčivá. To by dávalo smysl!

A nejhorší je ven. On teda používá zvuk ven, ale není to normální ven. Vyjdeme pár kroků a páník ukáže na strom. Já musím na jeho povel zvednout nohu. Potom jdeme hned zpátky.

A Julča nechodí. Asi ji páník vypudil ze smečky, když tak na něj štěkala. Ani se mu nedivím. Ale chybí mi. Byla taková milá.

Ale co s tím mám dělat? Už to mám. Vyskočím na páníkovo váledlo. To má rád a vždycky mě pohladí. Hop!

 Páníkovi se to nelíbí.

„Bene, dolů!“

Tak páník je asi nemocný. Lehl si na svoje váledlo a otočil se. Mně tam nechce.

Aha, už vím. Donesu mu míček. To znám. Hází mi ho a k tomu volá „Přines míček!“ Kdepak je? Tady! Běžím za pánem a položím mu ho k přední tlapě.

Slává, přece jen roztáhl ten svůj čumák! Hodil mi míček.

A dokonce jdeme ven. Tedy tak trochu normálně ven. Kousek dál.

Zase jsem narazil na pach hárající feny. Opravdu nádherná vůně. Nemůže být daleko. Běžím po její stopě. Hafra, nešla už domů? Ne, už ji vidím! Támhle za stromem ji vidím! Honem k ní.

Co to? Má nějaké krátké nohy. To nevadí. Teď mě zajímá její voňavý zadeček. Olížu jí ho. A jí se to taky líbí!

„Báro!“

Tak ona je Báro. Hmm, krátké nohy, ale umí jima hezky mrskat. Líbí se mi čím dál víc. Ach jo, utíká za paničkou.

Tak, ještě bych potřeboval udělat někde hromádku.

„Bene, domů!“

Páník už zase spěchá. To asi nestihnu. Ale hromádku udělat musím, už to nevydržím. Udělám ji doma hned za dveřmi.

„Bene, jseš normální? Vždyť jsme teď byli venku! Honit jezevčici Báru, to jo, že?“

A už zase páník štěká. Já vím, doma to dělat nemám. Ale nešlo to.

Lehnu si na váledlo. Báro je krásná! Jestlipak ji zase uvidím? A hlavně ucítím?

Páník zas kouká do té tiché bedýnky a ťuká do ní. Tak ať! Já teď mám svou Báro.

Co to slyším? Páník vydává zvuky do své placky!

„Julí, a myslíš, že ten flek potom pustí?“

Vidím, že už má zase ten milý obloučkový čumák. Že by se mu ucho uzdravilo?


22 názorů

bixley
13. 01. 2021
Dát tip

Ano, tam by to mělo být obráceně. :-)


veru tak ... na prechádzke by mal byť pánom psík, aby v pokoji vykonal všetko, čo potrebuje


bixley
13. 01. 2021
Dát tip

Díky za tip, dievča z lesa.


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Evži, to neznám, ale je to pravda! :-)


Když se na něco spěchá, platí pořekadlo: Hned se ani pes nevys...e.

Takže nespěchat.


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Vy Kočkodani sakrujete moc pěkně. :-) Ale jsem ráda, že tentokrát jsi to vynechal...


Kočkodan
10. 01. 2021
Dát tip

 

S tou hromádkou to podělal spíš páník, když na Beníka pospíchal. Ty jsi ale dílko nepodělala, tak jsem neměl důvod kafr(ov)at. (tak zase sakrujeme my kočkodani)


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

alegno, taky se na tebe těším. :-))


Alegna
10. 01. 2021
Dát tip

to víš Bene, lidi jsou zbytečně komplikovaní, ale kamarádka se vždycky hodí, pejskům i lidem, tak zase příště, těším se :)*****


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Díky za tip, Čudlí.


bixley
10. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

blacki, to víš, že bude! Dík.


blacksabbath
10. 01. 2021
Dát tip Alegna

Beník má svoji Báro a paníček to vzal za dobrý konec....snaží se lapit Julču na radu..to by mohlo zabrat....už aby byla zase celá smečka spolu......tak šup, Beníku, na váledlo a já tě budu chvilku drbat...než bude zase dobře....a baže bude!!!!.....:-)))))*/********


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Díky, Jamardi.


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Přemku, to je přímo fena jeho života! :-))


lastgasp
10. 01. 2021
Dát tip

I Benovi se připravují radostnější zážitky. V jeho případě bych určitě na Báro stále myslel.


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

:-)))


Andělka1
10. 01. 2021
Dát tip

***


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Tak nějak, Irčo.  :-))


Gora
10. 01. 2021
Dát tip

Hafra je něco jako safra, Renato?? :-)


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Nami, díky za tip.


bixley
10. 01. 2021
Dát tip

Díky, Jardo, zdá se, že už pán smutný není...


revírník
10. 01. 2021
Dát tip

Bývá to tak. Když je pán smutný, není ani pejskovi do smíchu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru