Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já jsem pes 6 / Moje Báro

11. 01. 2021
12
21
509
Autor
bixley

Tak je to zase jak to bývalo. Páník mě drbe a dostal jsem dokonce párek! To mi páník dává jen občas, nevím proč. Je to velká dobrota. Zřejmě to musí někde ulovit.

A hele, páník bere do ruky tu věc, co mě na ní vodí ven. Tak to jsem rád!

A zase si užívám trávu a stromy. Tentokrát nemusím hned domů. Ale pozor, taky cítím Báro! Kdepak je?

Páník si mě nevšímá, kouká do té své placky. Tak můžu vyrazit za ní.

„Ahoj, Juli, jak ses vyspala? Mám pro tebe překvapení… Co? To bys chtěla vědět, viď? Novou kabelku… Cože? Haha, ty sis koupila novej klobouk? Tak to je fakt dobrý…“

Aha, Báro je dost daleko. A hlídá ji panička. Ale co to vidím? Blíží se Maxi a taky kouká na Báro! Tak to teda ne! To mi dělat nebudeš! Myslíš si, že jsi větší pes než já, takže máš na všecko právo? Báro je náhodou moje!

Zavrčím a výstražně na něj zaštěkám. Vůbec ho to neodradilo. Vrčí a cení zuby. Znovu zlověstně zavrčím a ukážu mu svoje zuby. Nemá se k odchodu. Rozbíhám se a vrhám se na něj. Chci ho kousnout, ale on se po mě ohnal tlapou. Už jsme oba na zemi a válíme se jeden přes druhého. Taky se mě snaží kousnout, ale uhýbám mu. Ha, teď jsem ho podrápal na břiše. To ho rozzuřilo. Jau! Kousl mě!

„Bene, co to děláš, nech toho!“

„Maxi, ke mně!!“

Najednou cítím, že mě drží páník kolem krku. Připíná mi tu věc a vede mě na ní pryč. Ohlídnu se. Maxi skončil podobně.

„Váš vlčák pokousal mýho psa! Dávejte mu náhubek!“

„On za to nemůže, ten váš si začal!“

Hmm, jdeme domů. Páník mě doma vede do malé místnůstky.

„Pojď, Bene, umyju ti to.“

Jé, hezky to chladí. Ale teď i pálí! To asi není voda.

Jsem hrozně unavený a svalím se na váledlo. Ale taky jsem pyšný, že jsem si Báro ubránil. Brzy usnu.

Vzbudím se, když ucítím, že mě někdo hladí. Cítím známý pach. Julča!

„Ahoj, Beníčku, moc se mi po tobě stýskalo.“

Její hlazení je takové jemné. Jiné než od páníka. Olíznu jí tlapu.

Taky mi už chyběla. Jestlipak mi přinesla to šunku?

„Něco pro tebe mám. Dobrej salámek.“

Salá- cože to? No, to je jedno. Spolknu to raz dva.

Teď přišel i páník a drbe mě za uchem. „Bene, ty sis bránil svou Barunku, žejo? Jseš opravdu statečnej pes!“

To je krása mít takovou smečku!


21 názorů

bixley
12. 01. 2021
Dát tip

No právě! Mně se taky líbí. :-))


lastgasp
12. 01. 2021
Dát tip

Ben je můj. Dokáže se ukázat jako chlap. A vydrží i to kousnutí.


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

Díky za tip, Čudlí.


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

Evži, psí život může mít různé podoby... :-)

alegno, Ben děkuje. :-)


Alegna
11. 01. 2021
Dát tip

Jsi hrdina, Bene  a jsem ráda, že máš zase celou smečku*****


Jamardi
11. 01. 2021
Dát tip

My jsme ho uvazovali venku. Když jsme přišli a měli v tašce maso, tak se olizoval - vytáhl jazyk a přejel si s ním přes tlamu. Nejvíce ho lákalo řeznictví. To nasál vzduch a tázavě se na nás podíval.

My jsme nikdy neměli auto. Brali jsme s sebou pokud jsme nespěchali všude. Byla to příležitost k procházce. On byl sice raději, když se šlo do přírody nebo na zahradu, ale každé jití ven bylo podle něho lepší než být doma. Pokud nepršelo nebo nebyl hodně unavený.


A tomu se říká ,,psí život".


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

Jamardi, já jsem měla pražského krysaříka a s tím jsem do obchodu nechodila. Buď bych ho musela mít v tašce nebo bych ho musela nechat čekat před obchodem a bála jsem se, že mi ho někdo odvede. Chodil se mnou jen do tzv. psího obchodu, tedy do Pet Center.

Díky.


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

Nami, díky za veršovaný komentář i tip.


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

Kočkodane, i válek! Ale pejskové naštěstí válčí jen na svém písečku... Díky.


Jamardi
11. 01. 2021
Dát tip

To je pěkné!

Náš Brit věděl, že se pro maso chodí do obchodu. Když jsme šli okolo, tak  někdy naznačoval, že bychom tam měli jít. On byl komunikativně hodně dobrý. Ale zase měl problém upravit si deku, nevěděl, jak ji posunout.


Kočkodan
11. 01. 2021
Dát tip

 

Kvůli fenám a ženám už bylo hodně rvaček… a ještě hodně bude… ;-)


Nami 99
11. 01. 2021
Dát tip Alegna

Beník by chtěl sbalit Báru,

nejlíp, aby byli v páru.

Snad si nevybere Maxe.

Ale to ukáže praxe.


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

Irčo, tak to má být...


Gora
11. 01. 2021
Dát tip

Teď jsou spokojeni všichni členové smečky:-)


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

:-))


Andělka1
11. 01. 2021
Dát tip

***


bixley
11. 01. 2021
Dát tip

To určitě. A navíc od Julči... :-)


revírník
11. 01. 2021
Dát tip

Ale jo, Beníku, salámek je taky dobrý. Zvlášť když ho dostaneš jen tak, na usmířenou.


bixley
11. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

blacki, to jsem ráda, že jsem tě po ránu potěšila... :-)


JO!!!!.....to mám ale hezké ráno!!!!!.........já to věděla :-)))))))....moc se mi líbí jak to píšeš.....hihhi.....já si s s tou smečkou  povídám......:-)))).................*/****************


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru