Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dilema

11. 01. 2021
11
19
547
Autor
stromeček

Dilema

 

Chci umřít mladý,

nejlépe tak ve stodvaceti.

Jenže jsem potkal holku se kterou bych chtěl zestárnout.

Vtip osudu v pětašedesáti.

Dušička vypouští euforické balónky

a tělo je odmítá následovat.

Copak o to, s tím se srovnám, mám v tom už praxi.

No jo, ale cítí to ona stejně?

Také už stihla vidět i nevídané a boty si rovná zouvákem.

Tak se snad došouráme ke šťastným koncům.

Však jsme mladí, máme čas.


19 názorů

8hanka
09. 08. 2021
Dát tip Gora

To som  tiež, ale byť na dovolenke s dospelými deťmi je super, len neviem, či aj oni to tak vidia


stromeček
09. 08. 2021
Dát tip

rád bych, ale já jsem ještě pracující důchodce, takže smolíček...:-(


8hanka
09. 08. 2021
Dát tip

Ale, tati...spolieham na lanovky... ideš s nami?


stromeček
09. 08. 2021
Dát tip

:-)

.....ale no, tak děti nehádejte se. Když nevylezeme na "Gerlach", tak i v Popradě jsou hezké hospůdky.


8hanka
09. 08. 2021
Dát tip

Kamamura, nehnevaj ma, skoro som Ti to napísala jadrnejšie:) Aká najvyššia obtiažnosť, koncom týždňa idem do Tatier, ak nebudem vládať, bude to len a len *Tvoja vina, že "insane", pche...začínam žiť a Ty takto:) 


Kamamura
09. 08. 2021
Dát tip

Jako gamesník musím říct, že se prvních třináct let života je Tutoriál, od třinácti do sedmadvaceti hrajete na "Easy", od sedmadvaceti do čtyřiceti je to pak standardní obtížnost. Po čtyřicítce život naráz přepne na "Hard", co šlo dřív snadno a s lehkostí, jde teď ztuha a s námahou. Jsem teď před padesátkou, a vypadá to, že po padesátce přijde ještě "Veteran" mód, kdy co jde teď ztuha a s námahou nepůjde vůbec, nebo jen výjimečně za cenu krajního vypětí. Po šedesátce očekávám nejvyšší obtížnosti "Insane", která byla navržena patrně jen pro bytostné masochisty. 

Kdo z vás si chce ještě vyzkoušet tzv. "Iron mode", naložte si k pokročilému věku ještě tak čtyřicet až sto kilo nadváhy. A včíl mudruj, pantáto! ;-)


8hanka
09. 08. 2021
Dát tip

tak neviem, tu  som sa nenašla:))) 120 sa dožiť nechcem, jedine byť zdravá a to nie som už teraz...65  klope na dvere, no netúžim starnúť s nejakým mladíkom:)


annnie
12. 01. 2021
Dát tip

Mazal tov! A tip a.


stromeček
11. 01. 2021
Dát tip

díky :-)


Dagmaram
11. 01. 2021
Dát tip

Pěkně napsané, s vtipem :-)


stromeček
11. 01. 2021
Dát tip

no hezky , pěkně....a jak to dopadlo? Sedí?


Benetka
11. 01. 2021
Dát tip

...to byla slova mé ženy že chce umřít mladá ve stodvaceti...... Ale já jí na to vždycky řikal že náš syn to nedopustí že ji dřív umlátí bejzbolkou jen proto aby dědil... (napůlšílenýsmile)


Nami 99
11. 01. 2021
Dát tip

Někteří ve stodvaceti,

nejsou ještě žádí kmeti.

Ale jiní jsou zas tací,

že v třiceti mládí ztrácí.

 


stromeček
11. 01. 2021
Dát tip

děkuji všem za čtení :-)


Moc pěkně popsané! Tvá použitá slova se mi moc líbila!


Andělka1
11. 01. 2021
Dát tip

Držím palce.nic není nemožné. 


Jamardi
11. 01. 2021
Dát tip

Proč ne? Znám nebo znala jsem i devadesátileté, kteří na to byli docela dobře.


stromeček
11. 01. 2021
Dát tip

Děkuji Evženie :-))))


To jsou nejlepší léta. Mladí tomu nerozumí, ale až nebo pokud jim jednou tolik bude, poznají tu nádheru. :-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru