Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdyby to David Koller tušil

11. 01. 2021
11
12
460
Autor
Hamar

Oděný je spoře daněk,

jinak žije spořádaně.

 

Co spořádá k snídani,

to ušetří na daních.

 

Poslouchá rádio dančí

a u toho s družkou tančí.

 

"Platanový kmen už tiskne tvoje tělo,

tak napoj mne má křehká danělo."


12 názorů

Zbora
12. 01. 2021
Dát tip

Jojo, to máš pravdu. A taky třeba Dan Bárta. Ale nutno uznat, že Bártovi i Krajčovi to jde. Jejich texty mají zvlášní kouzlo, jiskru. Dokážou poskládat slova tak, že je to uvěřitelné. Na Kollerových textech je ta nahodilost myslím znát až přespříliš, i když podle posluchačské základy Lucie to tak možná připadá jenom mně  :)


Hamar
12. 01. 2021
Dát tip

Zbora - Jó, máš pravdu Stypka byl výborný textař. Když už píšeš o té nahodilosti, v té je mistr jiný rodák ze Severní Moravy Richard Krajčo. To je generátor náhodných rýmů. :-)


Kočkodan
12. 01. 2021
Dát tip blacksabbath, Hamar, Gora, Alegna

 

Politujme Kollera,

 

v laborce teď říkaj baňky –

 

ano, je to cholera.

 

David v lese líbal daňky,

 

cicmal dosti medvídka,

 

riskantnosti přehlídka.


Zbora
11. 01. 2021
Dát tip

Skutečně v mnohém svou ležérní nahodilostí připomíná Kollerovy texty. To Stypka byl jiná liga... 


R. Kedar
11. 01. 2021
Dát tip

:))


Benetka
11. 01. 2021
Dát tip

...na místo Platanového kmene bych se rád směle nabíd´ sám - leč asi beznadějně... A tak jen v představách: důvěrně/pevně/něžně/láskyplně/ tisknu Ti na A4 že: Miluji Tě.


každé člověka je škoda...tohoto zpěváka jsem neznala....ale poslechnu si


Hamar
11. 01. 2021
Dát tip Gora

blacksabbath vidím, že se vyznáš. :-) Mě včera hodně vzala smrt jiného Davida Davida Stypky. Kluka z našeho kraje a mimořádně talentovaného textaře a hudebníka, který zemřel v pouhých 41 letech. Měl jsem ho moc rád a byl na několika jeho skvělých koncertech.


MilanH
11. 01. 2021
Dát tip

:-)


Zasmála jsem se :)


blacksabbath
11. 01. 2021
Dát tip Benetka

...kdyby to čet...dal by ti Pouta nebo by tě poslal na Planetu bez paměti.....:-)))))


Alegna
11. 01. 2021
Dát tip

:))***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru