Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Over

12. 01. 2021
14
31
936
Autor
annnie

 

Over                                                                                                          Matylda, 29.11.2011, 6.30 ráno

 

Už je to pryč.

Vzpomínka už tolik nebolí.

Jen někdy v noci

nečekaně

tiše se vkrade do ložnice,

nese se jemně kolem tvé hlavy

a pojednou: dzzznnn...

rozřízne ti srdce

motorovou pilou.


31 názorů

annnie
31. 08. 2021
Dát tip

Black! Kde jste se tu najednou všichni vzali??? No - jsem ráda, samozřejmě. Díky. Měj se bez dzzzznnnn.... Pá a.


annnie
31. 08. 2021
Dát tip

Kamamuro, velice pěkné. Obzvlášť závěr velice roztomilý! Dík!!! Měj se krásně, pá a.


rozřízne ti srdce motorovou pilou.....to jsi přesně pojmenovala to dzzznnn.....také znám.....


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip

Overall

V montérkách vypadal jako krteček

a každý se mu smál,

až za břicho se popadal.

Však počkejte, parchanti, řekl si montér Holeček,

korunku ke korunce dal,

až všechno zprivatizoval.

 

Teď se stal vlastníkem státu,

Čé Er Es Er Ó,

z práce může vyhodit i tvého tátu,

a nikomu nic není do toho.

 

Teď před montérem každý se v prachu plazí,

pane velkomagnáte, 

snad na pomluvy nedáte,

Holeček vidí jim až do žaludku; jak by byli nazí,

a užívá si svojí chvíli u vesel;

(kdo vládne, ten bývá převesel).

 

Až pak se nabaží a záská satisfakci,

prodá ten skanzen asi do sběru,

(Neb nestačí ni co jistina úvěru). 

Teď ještě pokuřuje doutník (byly v akci),

 pohledem kochá se na krásné Hradčany,

(prý byly barevnější, než byly prodány).

 

Tak končí národa českého anabáze,

sám sebe rozprodal, parte, rakev i věnce,

volnotržní branou uvítal v samé Praze,

herolda budoucé své anti-existence. 


annnie
30. 08. 2021
Dát tip

Harpazeine, už je to over :)

Díky za pobavení. Měj se! a.


annnie
16. 01. 2021
Dát tip

No... Zdroj vzpomínky nosívával texasky :)

To víš - čím větší Štěstí, tím pak jednou větší masakr...


Nestalo se to náhodou v Texasu? A byl to pořádný masakr :))) 

Ale jo, vzpomínky jsou nebezpečné... někdy...


annnie
15. 01. 2021
Dát tip Morticia Adams

Tak o.k. Hladím tě na dálku (neboj, jsem na kluky...)


..rdím se.


annnie
15. 01. 2021
Dát tip

Morticie! Donutilas mě to říct (a víš, že se k vulgarismům uchyluju málokdy): Ááále PRD! Věří v tebe pámbu a věří v tebe určitě spousta lidí. Ale hlavní je, abys v sebe věřila ty. Udělej to. Máš proč. Třeba proto, že píšeš výborný básně - to jen tak na úvod...


To si asi jediná, přesto díky :)


annnie
15. 01. 2021
Dát tip

Morticie, nejlepší pokračování Nevěřit je bezpochyby Věřit... Pro začátek: já věřím v tebe.

Savage Flame, díky! Přeju, ať je to čím dál tím více neznámé...

Tome, děkuju za přehnanou chválu!

Krásnej večer vám všem a.


T_O_M_
15. 01. 2021
Dát tip

skvělý!!!


Jemne, drsne, krute, zname... Vyborne ;) S.F.


Taky ze série "over"..je to over, přesto si člověk přesně pamatuje, jaké to bylo. Takové pokračování mojí Nevěřit.


annnie
13. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

Milé Marcelo a blacksabbath, co si budem povídat... Slzy oplachujou srdce, ne?

Přeju časy bez oplachu, díky a.


Jjjj.....někdy v noci se to vynoří......*/********************


Marcela.K.
13. 01. 2021
Dát tip Alegna

Jakobys moji Marmeládku nacpala do té pidi skleničky na ovocné čaje :-)


annnie
12. 01. 2021
Dát tip aleš-novák

Milý Kočkodane, i já jsem ráda za Zuzku a Ivanu, a že jim děkuju a pozdravuju je :) Ale vlastně - SCHOPNOST čtení ještě není schopnost UŽÍT SI ČTENÉ, to je ta hlavní práce a ta je tvoje. Takže, Zuzko a Ivano - bez urážky - jste skvělé, ale jste prostě "jen" asistentky. Ředitelem je tady Kočkodan.

Zdravím tě oblíbeným pozdravem mé dcery: Čus bus a hezký Vánoce (zasněžený smajlík s infantilním úsměvem)

Pá a.


Kočkodan
12. 01. 2021
Dát tip aleš-novák, Gora

 

No, Anno, když bychom měli být naprosto přesní, tak jsem vlastně na Písmoni od nikoho nikdy nic nepřečet. Ba, pro nezasvěceného věta hodná člověka mdlého rozumu. Avšak její pravdivost je stoprocentní – já si vše nechávám přečíst slečnami Zuzkou a Ivanou, což jsou umělé hlasy mého mluvícího sčotu. Maje zrak spíše krtčí než orlí, nechávám si posluhovat moderní technikou. Jsem věru rád, že se moje biologická existence rozprostírá od 20. do 21. století, jsem si totiž takřka jist, že bych si v pravěku podobných elektronických vychytávek užívati nemohl. V něm bych měl spíše starosti(,) jak se vyhrabat z poměrně hlubokého otvoru vybudovaného pro jistého chlupatého chobotnatce. Tož to jen taková odbočka od tvého dílka, nejedná se o jeho fundovanou hlubokou kritiku. Ale to ti zřejmě na mysl ani nepřišlo. Slibuji, že se moje příští komentáře již nebudou vyznačovat touto pro někoho možná hrůznou nabobtnalostí podstatných jmen, sloves a dalších slovních druhů. Brej večír a čus (smajlík)


annnie
12. 01. 2021
Dát tip

Díky, Andělko. Svý duchovní srdce se snažím dosti často pročišťovat, při meditaci a někdy i jen tak "střelně" "cvičně" narychlo...


annnie
12. 01. 2021
Dát tip

Díky, Andělko. Je to deset let starej text... Ta emoce je dávno over :)

A k tomu hlídání si srdce - vlastně svou přecitlivělost považuju spíš za dar, pomáhá mi bejt soucitnější a líp chápat bolesti dalších živých tvorů... Nicméně neboj, vývoj to u mne má a transformace vzpomínek - nebo spíš změna pohledu na minulé události se u mne řádně děje. Ačkoli já vlastně nejsem moc vzpomínací...

Líbí se mi tvá reakce, děkuju. Hezkej večer a.


Andělka1
12. 01. 2021
Dát tip

Existuje krásná meditace "na Srdce": přijímám, (prakticky jakoby  vdechuji do Srdce z prostoru, ze sebe či z druhých ) bolest, smrt a utrpení a vydechuji Lásku, Radost, Soucit i Humor. Máme i Srdce duchovní, v prostoru fyzického. A ono je čisté, bílé. A do něj se vdechuje: bolest, smrt a utrpení - duchovní čisté křišťálové Srdce vše přemění a vydechuje se poté LÁska, Radost, Soucit i Humor. 


Andělka1
12. 01. 2021
Dát tip

Srdce si hlídej. Oo je to, co umí transformovat.  I vzpomínky.


annnie
12. 01. 2021
Dát tip

Díky, Kočkodane. Jak víme, happy end je americkej vynález a nikdo jinej ho tak dobře neumí - no, možná ještě Indové... Já jsem na ty starý rezavý polohappy/polosad... Jsem ráda, že mě čteš! A ještě ke všemu takhle neuvěřitelně rychle!


Kočkodan
12. 01. 2021
Dát tip

 

Dokonce i můj intelekt postačil na to, abych pochopil, že závěr asi není typický happy end. Ale výslovně podotýkám, že se mi dílko líbilo, což rozhodně není u tvé tvorby premiérový zážitek.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru