Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh silvestrovský

13. 01. 2021
6
17
331

Byli jsme oblečeni a připraveni odejít na Silvestrovskou párty. Zavolal jsem do taxislužby a objednal odvoz. Rozsvítil jsem noční světlo, zapnul telefonní záznamník, zakryl klec s andulkou a vylákal kočku na dvorek.

 

Taxík přijel. Když jsme vycházeli, kočka proklouzla zpět do domu. Nechtěli jsme aby zůstala uvnitř domu, protože vždy, když je sama doma, chce sežrat andulku. Manželka šla k taxíku. Já vešle zpět do domu abych kočku našel a vynesl zpět na dvůr. Mrška jedna! tušíc nepříjemnost vyběhla do patra.

 

Manželka čekala v taxíku. Nechtěla aby taxikář věděl že dům bude celou noc prázdný, řekla: "Manžel hned přijde, jen zapomněl dát mamince dobrou noc, je na to velice citlivá. Dlouho by nám to vyčítala".

 

"Lituji že mi to tak dlouho trvalo" a spokojen jsem usedl.

"Představ si drahá, ta mrška vyběhla do patra a zalezla  pod postel. Použil jsem násadu od koštěte, jinak bych jí ven nedosta. Chtěla zalézt zpět, ale já jí chytil a vynesl na dvorek. Doufám že nevykoná svou potřebu před hlavní vchod jako posledně". V taxíku nastalo ohlušující ticho.


17 názorů

Josef František
16. 01. 2021
Dát tip Prosecký

Po dlouhodobém pobytu v anglicky mluvící zemi, jsem byl při návštěvě Čech často sprdnut za tykání. 


Prosecký
14. 01. 2021
Dát tip

Dobrý den, Josefe Františku,

nechtěl jsem se Vás tykáním dotknout. Nedíval jsem se, že jste starší než já. 


Já tykání beru.  Prosecký. (smajlík)


Prosecký
14. 01. 2021
Dát tip

Dobrý den, Josefe Františku,

nechtěl jsem se Vás tykáním dotknout. Nedíval jsem se, že jste starší než já. 


Prosecký
14. 01. 2021
Dát tip

Dobrý den, Josefe Františku,

nechtěl jsem se Vás tykáním dotknout. Nedíval jsem se, že jste starší než já. 


Prosecký
14. 01. 2021
Dát tip

Dobrý den, Josefe Františku,

nechtěl jsem se Vás tykáním dotknout. Nedíval jsem se, že jste starší než já. 


Gora děkuji za upozornění. Všechny ... se...  již nejsou. 


Pane Prosecký máte dobrou paměť. Já to před mnoha lety četl v angličtině, vzpoměl jsem si na to a po svém napsal. 


Gora
13. 01. 2021
Dát tip Josef František

Vtipné, Josefe - proč jsi nepublikoval na Silvestra?? Kategorie Povídka se moc nehodí, dala bych - Jen tak pro radost.

Před ABY by měly být čárky, ještě překlípek:  protože se vždy, když je sama doma, snaží se sežrat andulku. /2x SE/

protože se vždy, když je sama doma, snaží sežrat andulku.


Bystroočko
13. 01. 2021
Dát tip

:-)))


hahahahaha.............*/*********


Prosecký
13. 01. 2021
Dát tip Josef František

To už jsem někde četl, Pepíku.


Květoň Zahájský
13. 01. 2021
Dát tip Josef František

Na povídku trochu krátké, ale moc hezká anekdota. 


Andělka1
13. 01. 2021
Dát tip

:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru