Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve vlaku

14. 01. 2021
13
12
461
Autor
R. Kedar

 

     

     Vysoký výpravčí velí, vlak vyjíždí. Ve vagonu vrzla vrátka, vstupuje Vladěna.

     Vyzývavá vůně vane vozem. Václav vsává vanilkovou vůni, vzhlédne, vidí Vladěnu. Vydařený vzhled! Veselý výraz, vlnité vlasy vlají vagonem, ve velkém výstřihu volně visí výrazné vnady. Ve Václavovi vzplály vatry. Vladěna vplula vedle vachrlatého věřícího vdovce. Václavovi ve výhledu vadí vzrostlý voják. Vůl! Václav výhled vylepšuje vykláněním.

     Výhra! Voják vystoupil. Václav vidí vše. Ve Václavovi vyjí vlci. Váben Vladěniným vzhledem, vymýšlí velmi vulgární variace. Vachrlatý vdovec vystupuje ve Vracově. Václav využívá volna, ve vteřině vleze vedle Vladěny.

    Vladěna včil vidí Václava - vypelichaného vousatého vagabunda. Výraz vilného vepře vyzrazuje Václavovy vjemy. Ve vlhkých vousech visí vajgl. Václav vzrušeně vrká, vypráví vogonské verše. Výmluvně Vladěně vykresluje vysněné vniknutí ve vestibulu vinárny. Voní vařenými vejci. Vdaná Vladěna vážně vrhne včerejší večeři. „Vodprejskni výškrabe!“, vrčí vyšokovaně. Volá vlakvedoucího. Vlak volní. Vážný vlakvedoucí vyhrožuje, vyhazuje Václava ven.

     Venku vichřice, vítr vrže ve větvích. Vyzáblá vrána vzdoruje vánici. Vystrašený výr váhavě vzlétá. Václav vztekle vyráží vstříc vzdálené vesnici. „Vynikající výlet!“, vzdychá.

 


12 názorů

Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip

Na jedno počáteční písmeno - tohle jsem vždycky obdivoval. Poklona, chlape...  :)


TerkaHigh
20. 01. 2021
Dát tip

Opět vtipné i s příběhem :). Máš můj obdiv :). Kdy se dočkáme příběhů na další písmenka? :) :D


Jamardi
15. 01. 2021
Dát tip

Tobě to ale jde!


Alegna
15. 01. 2021
Dát tip

výborné :)*


R. Kedar
15. 01. 2021
Dát tip Nami 99

Všem vám vyjadřuju veliký vděk. Vaše vtipné vzkazy - vítáná vzpruha ve vytváření všelijakých volovin:)


Kočkodan
15. 01. 2021
Dát tip Savage Flame, vesuvanka, blacksabbath, Nami 99, Hamar, TerkaHigh, kadeřavá

 

Vskutku vyvaluji voči (vizáž vejra), však výtvor vehementně velebím. Vypracováno vynalézavě, výskyt „výživného“ výraziva (viz vagína, varlata) vymýcen. Věty vyšperkovány vtipem. Vypoceno? Vyhřezlo víceméně volně? Vyjevíš všem vývoj výtečného veledíla? (Vopruz vyptáváním vyloučen, viď?) Vivat Ve vlaku!


Andělka1
14. 01. 2021
Dát tip

Obdiv můj.


Hamar
14. 01. 2021
Dát tip Nami 99, R. Kedar, blacksabbath

Vypjaté, velmi výstižné. Venkoncem, vynikající!


Nami 99
14. 01. 2021
Dát tip R. Kedar

Vlakvedoucí ve vlaku Václavovi vyhrožoval.

Večer ve vestibulu Václava vojel.


Dagmaram
14. 01. 2021
Dát tip

uf, to byl výkon :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru