Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

roznětka

15. 01. 2021
10
23
483
Autor
Dagmaram
nesvěřené tajemství
je bez terapie
 
odemknuté skříňky
bez obsahu
 
na dně
 
komprimace tvojí zpovědi
do krabičky od sirek
 
neškrtneš

/všude je střelný prach/


23 názorů

Dagmaram
18. 01. 2021
Dát tip

Díky a2a2a, tos mě potěšil :-)


a2a2a
18. 01. 2021
Dát tip

Pěkná metafora a kontrast - krabička od sirek a všude střelný prach a také první verš, vlastně celá je hezká.


Jjjj....taky se.....někdy... směju cizímu trapasu.....:-)))))))))))))) dobrou noc


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

black to je výborný :-))) chci říct, to je mi líto (hihi)

Mě moji dobří známí říkají "mimoň". Jsem věčně zamyšlená, a když se probudím, většinou plácnu něco mimo mísu nebo se zeptám na něco, co právě před chvílí probrali. Děsně je tím vždycky pobavím :-)


Když na tebe zařvou...tak jsou asi taky na cestě na tarapii.....Jjjjj trapasy....to je také moje.......jednou jsem vystupovala z autobusu...na sobě dlouhý modrý kabát, bílé kazačky, bílou kabelku, bílou čepisi, bílou dlouhou šálu...prostě jsem byla za dámu.......už je ti jasné co se stalo......šálu jsem si při vystupování přišlápla a ke vší smůle....před autobusem jedna jediná louže....a já se v ní vymáchlala...autobus nabral zpoždění, protože se autobusák tak smál, že nemohl odjet.....:-)))))))))))))))))))...tož tak alespoň jeden z nekonečné řady mejch trapasů.....


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip

haha, to je dobrý black. Co když mě ale zavřou :-)))) A hlavně, můj by to nepřežil, nesnáší trapasy. Na které jsem mimochodem expert, proto manžílek každý večer prohodí k bohu malou děkovnou, že si mě našel :-))


vonotofaktfunguje.....musíš pěkně od plic....hlavně někde, kde je hodně lidí...:-)))))))


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

black díky. To zařvání není vůbec špatný nápad a řešení. Asi to zkusím :-)


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip

Alegno právě to rozhodnutí, co má hořet. Občas těžký. Díky :-)


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip

Milane, to je rozumný. Vidím to stejně :-)


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip

an dík. Chápu, jak to myslíš. Je to způsob. Akorát tenhle býbuch by měl raněné. Tak krabičku řádně zalepim, zaizoluju, zatížím a šup s ní na dno :-)


mně stačí pořádně si zařvat....ale abych nazamluvila tvoji báseň.....i podle komentů donutila k zamyšlení......líbí se mi ...*/*******


Alegna
16. 01. 2021
Dát tip

text je výmluvný, co má hořet,  se nemá dusit***


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip

Kočkodánku, klidně  můžeš v próze. Smajlík kravaťák. Parádní veršíky. Díky. 


Kočkodan
16. 01. 2021
Dát tip

 

Tuší ruská rozvědka -

 

Česko – samá roznětka

 

od báby až po dědka

 

však hlavně klepny na pavlačích

 

explozivně kafrat stačí

 

hubou síly ekrazitu

 

ničí vztahy v řadě bytů

 

ústní bomby, mini, pumy,

 

leptat jejich sliny umí  

 

 

 

To s tou veršovánkou bylo... no řekněme mazaný. Dostala jsi mě pod tlak , takže jsem ji tedy vytvořil. Ale někdy také komentuji v próze, musím si přece občas odpočinout, aby se mi rýmovací mašina nezavařila. A možná jsem to plánoval právě u tebe... (lehce káravózní smajlík)


Dagmaram
15. 01. 2021
Dát tip

Jelikož se na tvou veršovánku těším, již chvátám poslat ti písmákovic poštou své maxi dílo


Kočkodan
15. 01. 2021
Dát tip

 

Dášo, tak tady si můj spešl software ani neškrtnul. Pokud v sobě pocítíš spalující touhu po mém hodnotném komentáři, tak si ulevíš přikopírováním dílka pod dílko či do zprávy. (Tu tíhu rozhodování z tebe nemohu sejmout.)


MilanH
15. 01. 2021
Dát tip

To fakt radši neškrtnu :-)


annnie
15. 01. 2021
Dát tip

No a co? Pořádnej bengál!!! Jdi do toho! Dřív než to bouchne uvnitř...

Tip a terapeutické pohlazení, pá a.


Dagmaram
15. 01. 2021
Dát tip

Evženie :-) kolikrát si říkám, jak to ti terapeůti všechno unesou a kam to pak sypou


Dagmaram
15. 01. 2021
Dát tip Benetka

Beny, co najít novou? Kruci škrtej, když můžeš. Já nemůžu, rozbuška, kam se podívám.

Tak mám v sobě tu krabičku od sirek plnou malých dřívek. Každá by mohla na vzduchu krátce zaplanout. Ale dusím to.


Evženie Brambůrková
15. 01. 2021
Dát tip Dagmaram

Kdybych měla terapeuta, pak by on asi také jednoho potřeboval. :-)))


Benetka
15. 01. 2021
Dát tip

Terapii jsem podstupoval překrásné tři roky... Žel paní psycholožka se odstěhovala a já tak zůstal zase na vše sám... A že těch tajemství co jsem Jí prozradil bylo! Ostatně komu už jinému že?!

A tak jsem jako utopená ponorka.

Taky až na dně.

A tady klidně můžem škrtat.

VŠUDE JE JEN VODA.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru