Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SKÁLY, KAMENY... - pozvánka na výstavu

16. 01. 2021
24
41
825
Autor
vesuvanka

Milí přátelé,

po delší době vás zvu na další virtuální výstavu "SKÁLY, KAMENY...". Přidávám odkaz na galerii a přeji hezký zážitek. Jana Haasová - vesuvanka

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6130&year=2020

 


41 názorů

vesuvanka
03. 02. 2021
Dát tip

Milane, díky moc za shlédnutí celé výstavy a milou odezvu :-)))


MilanH
03. 02. 2021
Dát tip

... i celá výstava nádherná :-)


vesuvanka
03. 02. 2021
Dát tip

Milane, díky, mám radost, že se Ti líbí :-)))


MilanH
03. 02. 2021
Dát tip

Obrázek už vidím moc hezký :-)


vesuvanka
31. 01. 2021
Dát tip

Evi, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova na Seniortipu :-))). Napsala jsem Ti tam poděkování. 


babca
31. 01. 2021
Dát tip

díky,vždy ráda nakouknu


vesuvanka
30. 01. 2021
Dát tip

Honzo, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu na Seniortipu :-)))


vesuvanka
30. 01. 2021
Dát tip

Morticio, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))


Virtuálně-poetické cestování... :) Děkujeme.


vesuvanka
18. 01. 2021
Dát tip

Přemku, děkuji za prohlédutí galerie a za milou odezvu :-))). 


lastgasp
18. 01. 2021
Dát tip

Jano, vynikající galerie, se stylově čistým obsahem. Vskutku nádhera co zvládáš. Díky.


vesuvanka
18. 01. 2021
Dát tip

Areu, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
18. 01. 2021
Dát tip

Jarmilo, fialko a elino m., děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))


elína m.
18. 01. 2021
Dát tip

vesuvanko,

díky za pozvání na výstavu. Obrázky jsem si prohlédla velmi pečlivě a moc se mi líbí. Přeju ti, abys mohla co nejdříve pořádat výstavy v reálu. Tip.


fialka...
17. 01. 2021
Dát tip

Úžasné skalní útvary, nádherné obrazy :-)


vyšplhala jsem se po kamenech a po stromě až na Sedlo, díky


vesuvanka
17. 01. 2021
Dát tip

Peter a Philogyny, potěšili jste mě svým zastavením a milými slovy, děkuji :-))). 


Philogyny
17. 01. 2021
Dát tip

Taky jsem vešla, mám ráda obrazy, obrázky...moc. A tak děkuji, ráda v nich byla...   :)


Škoda, že krídlo nevydržalo, bolo zaujímavé.


vesuvanka
17. 01. 2021
Dát tip

Inko, děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))


Štírka
17. 01. 2021
Dát tip

Diky, Jani, rada se podivam. Malujes cim dal hezci obrazky. Uz tenhle uvodni to dokazuje :-)

Tak at mas dal sve napady a energii je uskutecnovat ! I.


vesuvanka
16. 01. 2021
Dát tip Gora

Irenko, Savage Flame a annnie, děkuji za zastavení a milá slova :-)))

Irenko, ptačí křídlo na fotce mě dostalo. Láva sopky Oldoynio Lengai je unikátní tím, že obsahuje velké množství uhličitanu sodného (sody) a proto je tak křehká. Zajímavá je i tím,  že při vyvržení má jen 300 stupňů, zatímco lávy ostatních vulkánů mají teplotu v rozmezí 800 až 1200 stupňů

Savage Flame, občas ve skalách také vidím postavy lidí, obličeje nebo zvířata. Jsou to zajímavé náhody. Na obrázku pobřežních skal ostrova Santo Antao jsem objevila hlavu lva. 

annnie, formáty jsou A4. Některá místa v poušti Atacama skutečně připomínají Dalího obrazy. Na fotce mě zaujal bizarní kámen.


annnie
16. 01. 2021
Dát tip

Moc pěkné! Jaké to jsou formáty?

Z pouště Atacama je jak od Dalího :)

Hezký večer a tip a.


Je to zvlastni, ale vidim v tech kamenech lode a hloucky lidi... Nebo jsem mozna divnej :) Ale kazdopadne ke to moc hezke a zajimave pokoukani ;) S.F.


Gora
16. 01. 2021
Dát tip

Například Zlomené ptačí křídlo je moc podařené, Jani. Gratuluju k výstavě!


vesuvanka
16. 01. 2021
Dát tip

Jarmilo, Ivi a Maruško, děkuji za zastavení a milá slova :-)))


Ty máš ale krásné kamení. Taky se mi občas povede, ale tak vymakané to nemám. Krása nesmírná!


Děkuji za pozvánku.....zítra se hodím do gala...virtuálně....a půjdu na výstavu...těším se!!!!!!!


Jamardi
16. 01. 2021
Dát tip

Ty to umíš, já vím :) Nejvíce se mě líbí Dívčí kameny v Krkonoších.


vesuvanka
16. 01. 2021
Dát tip

Čudlo, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
16. 01. 2021
Dát tip

Laďo, Romane, Luboši, Renato, Dagmaram, dievča z lesa, Diano, Milane a Liduško,  potěšili jste mě svým zastavením a milými slovy, děkuji :-)))

Dagmaram, malováním si splňuji své přání z mládí - být geologem a vůbec přírodovědcem, a když to nevyšlo, tak se o to pokouším alespoň štětcem a barvami. 

Renato, děkuji. Snažím se, aby obrázky odpovídaly skutečnosti, ale ne vždy se to podaří přesně, jsem jen amatér. 


Alegna
16. 01. 2021
Dát tip

Prohlédla jsem si se zájmem, hezký slovní úvod a krásné obrazy***


MilanH
16. 01. 2021
Dát tip

Moc hezká výstava Janičko :-)


Diana
16. 01. 2021
Dát tip

 

Nádhera!


bixley
16. 01. 2021
Dát tip

Obdivuji, že někdo tolik míst objede a ty skály nevyfotí, on je namaluje! A tak krásně... Na některých místech jsem byla, takže jsem je viděla v reálu, můžu potvrdit, že obrazy jsou naprosto autentické.


kamenistá nádhera


Dagmaram
16. 01. 2021
Dát tip

moc hezké, vesuvanko, já bych řekla, že máš v sobě velký klid, který ti dovolí takhle tvořit. Nebo je to jinak? :-)


bixley
16. 01. 2021
Dát tip

Už se jdu kouknout...


Kočkodan
16. 01. 2021
Dát tip

 

Jani, určitě ti spadnul kámen (spíš celá skála) ze srdce, že na ní nebudu vopruzovat. ;-)


Nami 99
16. 01. 2021
Dát tip

Děkuji za pozvání.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru