Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dárek

18. 01. 2021
7
19
606
Autor
Savage Flame
Dárek

Chci Ti dát dárek
A nevím jak zabalit
Smích, radost, naději, štěstí a cit.
Chci Ti dát dárek
A sám sobě nadávám,
Že nevím jak ti ho předat.
Chci Ti něco darovat,
S prázdnýma rukama
A přece dát všechno, co kdy budu mít.
Snad přišel bych na to jak,
Kdybys mě nechala.
To nejtěžší je Ti ho nedat…

19 názorů

To Incognit: Moc dekuji. ;) S.F.


Incognit
04. 02. 2021
Dát tip Savage Flame

Mám rád, když je poezie osobní a konkrétní- a tahle je.


Dát tip Savage Flame

Rozumím a je to tak dobře.


To Radovan Jiří Voříšek: Technicky - Taky me to napadlo, ale musel bych pak myslim obracet vic versu a nevim, jestli by to fakt bylo lepsi... ;) Navic je to pro me takova citovka, ze na tom nechci nic menit a neni to z umanutosti. Pro me osobne je ta autenticnost specialne zde hodne dulezita. Bylo by to skoro jako chtit zmenit ten prvni nejkrasnejsi polibek a to ja nejak neumim... ;) Nicmene dekuji za uprimny a vecny nazor a radu. Moc si jich vazim a budu na to myslet u novych veci. ;) S.F. 


To Dagmaram: Dekuji, jsem rad, ze se libilo a diky i za tip ;) S.F.


To R.L.: Dekuji za precteni a tip.;) S.F.


To vesuvanka: Dekuji za pochvalu i tip. ;) S.F.


To elína m.: Taky to bylo napsano, kdyz jeste zila. Ale je pravda, ze mi zemrelo hodne blizkych a hned nekolik lasek a psal jsem jim i kdyz uz si to nemohli dotycni precist vicekrat. Zpravidla ale spise prozu... Neco z toho se tu casem jeste objevi... ;) S.F. 


To Alegna: Pro me je specialne ten radek mementem toho, ze odkladani neni vzdy to nej reseni. Je faktem, ze nikdy neslysela, ani necetla tuhle basnicku. Co pro me znamena, se ale dozvedela a to je myslim to hlavni... ;) S.F.


To Kočkodan: S tim se neda, nez souhlasit. Dekuji ;) S.F.


Dát tip Savage Flame

Pochvalu co do obsahu už ti dali kolegové výše, nevím, co bych vymyslel.

Tak jen k technice - možná jestli neupravit některé verše, aby měly spád, lépe se četly a hodily se ke zbytku. Myslím rytmicky upravit, neboť mi to pžijde z tohot pohledu nesourodé, kolísající

napadl mě rytmicky jiný začátek:

Chci Ti dárek darovat

nevím jak zabalit 

Smích, radost, štěstí cit. ...


Dagmaram
19. 01. 2021
Dát tip

Pěkné :-)


vesuvanka
19. 01. 2021
Dát tip Savage Flame

Krásně napsané, obzvláště poslední řádek... TIP


elína m.
19. 01. 2021
Dát tip

Savage,

zatím jsem s mrtvými v básních moc nepočítala, ale polepším se.


Alegna
19. 01. 2021
Dát tip Savage Flame

krásné vyznání a nejlepší je pro mě poslední řádek***


Kočkodan
19. 01. 2021
Dát tip Alegna, Savage Flame

 

Balení roli hraje, ale hlavní je to obdarování nezabalit.


Savage Flame
19. 01. 2021
Dát tip Mates Straba, Alegna

To elina m.: Poznala, jen rozloucit uz jsme se nestihli. Ale je vlastne uz stale se mnou... Dekuji za tip. ;) S.F.


elína m.
19. 01. 2021
Dát tip Savage Flame

Ten dárek můžeš zabalit do slov, ale třeba i do mlčení. Když budeš upřímný a opravdový, ona to pozná. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru