Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 45.

19. 01. 2021
5
7
348
Autor
Benetka

Hi Honey!

https://www.youtube.com/watch?v=AAsJqV1Dy8E&ab_channel=maddienka

Čau Slávi!

Pozdrav od ZLATOHNĚDÉ zůstává neměnný stejně jako její zastřená krása. Krása pod závojem. Napsat krása pod rouškou by bylo zhovadilé. Vždy při pohledu na Ni Slávkovi hlavou probleskne Šeherezád z pohádek tisíce a jedné noci. Tak nějak a nejinak musela ona dívka vypadat! Spalující pohled zlatohnědozelených očí plus výrazné obočí a... A jak se tak dnes Slávek velmi zblízka koukal ZLATOHNĚDÉ do tváře tak si všiml že snad až přes příliš používá řasenku... No... Oproti tomu zase rtěnku vůbec... A tak se to na tom světě hezky vyvažuje...

Háj Hany!

Pozdrav od Slávka pro ZLATOHNĚDOU se posunul směrem k drzosti a ještě více směrem k cizojazyčnosti. A to navzdory faktu že Ona VÍ že v íngliš na Ni v žádném případku nemá... Ono když se Slávek zavázal profesoru angliny že z ní nebude maturovat tak to sice vypadalo jako docela obstojný kompromis. Ale nebyl. Rouzis jej sice v hodinách netrápil ale čtvrtletní zkoušky stejně dělat musel... Bóže můj bóže - střílej střílej! To stačí jen vzpomenout jak měl říct že si ráno vyčistil zuby!!! A pak že češčina je těžká... Sakra! Je!! Ale!!! Ta posr... anglina taky. Nicméně Slávek méněvíce rozumí a ví stejnou měrou vo co gou. Pravdou však zůstává že kdyby si měl vybrat jiný jazyk než mateřský tak jednoznačně ruštinu. Nu vót ták: Ja němnóško gavarím pa rúsky...

Každopádně však ZLATOHNĚDÁ jeho nový pozdrav zcela ignoruje. Chtělo by se napsat úplně stejně jako samotného ale to by asi zas až tak pravda nebyla. Po prvním týdnu dalšího posr..... roku je teď u něj opět pečená vařená. To vždy přitančí taková rozesmátá a rozpustilá malá holčička a začne žvatlat ty svoje pitominky. A plácá páté přes deváté a chichotá se a... A je tak neskutečně...... Co vlastně?! Pomilováníhodná? _Ne to ne. Snad jen pohlazeníhodná. Slávek moc dobře ví kde je jeho místo a co může a co už ne. Vlastně... Nemůže skoro nic. 

A... Konkrétně v těchto okamžicích by Slávek snad i rád uměl číst myšlenky. Jestli si vůbec uvědomuje vše co mezi nimi proudí. Vše co probíhá ať už verbálně či neverbálně. Jestli si to uvědomuje. A rovnou to hází za hlavu. A nebo si neuvědomuje naprosto nic a...

Slávi! Prosím prosím prosím!!! Já.Potřebuji.Aby.Toto.Dnes.Určitě.Odešlo. (Do věčných lovišť) Ale Slávek Ji záměrně ignoroval a stáčel řeč na spoustu jiných věcí. Například jako že se dnes šéfovi narodil syn Vojtíšek. Nebo že její buchta s čučoriedkami a broskyňami bola výborná! 
A nebo že... Ale když už viděl že z něj pomalu propadá k zoufalství tak se optal: Hany - co teda chceš poslat?! Ufff... Následoval příval informací slov a vět a! A ten pán bydlí na Křivoklátu. Jééé!!! Krásněji česky to říct nemohla!!! Skoro Ji za to pohladil... (potutelný smajlík) Namísto toho jí řekl: No vidíš! Když chceš tak Ti to Ř už krásně jde! Ještě asi tak třicet let a budeš dokonalá!!! (velký smajlík) Však Ona už se taky smála! Třicet let? A co do té doby?!

Nic.

Len stále buďeš DROBEC.


7 názorů

dievča z lesa
20. 01. 2021
Dát tip Benetka

nebesky smutno rozmilé


blacksabbath
20. 01. 2021
Dát tip Benetka

Vše co probíhá ať už verbálně či neverbálně........pozdravuj Zlatohnědou...*/**


Kočkodan
19. 01. 2021
Dát tip blacksabbath, Benetka

 

A já už myslel, že je drobec něco jako hrdobec... no, to by mi profesor Hrbolek dal... ;-)


Alegna
19. 01. 2021
Dát tip Benetka

Nevěřím,že by nevěděla :)


Dagmaram
19. 01. 2021
Dát tip

Ahaaaa. Diky


Benetka
19. 01. 2021
Dát tip

Po slovensky DROBEC  je po našemu MRŇOUS! :)


Dagmaram
19. 01. 2021
Dát tip

Čo je to také drobec. Drobek? Jako bezvýznamné nic? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru