Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válka barev

20. 01. 2021
30
29
1450

Měla černé šaty a černé vlasy.
A taky černé půnčochy a černou kytaru.
Hrála jenom baréčka, vysoko na krku. Tam, kam se začátečník neodváží ani ve svých nejtajnějších snech, ale profík už to raději kombinuje, protože ví, že zas až takový punk to není. Prostě úplně dekadentní pohled, při kterém jiným ženám dojde to jediné podstatné - že nutně potřebují přesně tyhle černé šaty, jako má ona! Jo a taky ty nohy.

Stála jsem na úplně opačné straně barikády.
Prý byla dřív bílá pleť v módě, ale o zrzavých vlasech jsem nikdy nic podobného neslyšela. Prostě jiné karty v ruce. Nechci říct přímo špatné... Hrát se dá se vším a pokud člověk umí blafovat, může se stát zázrak!

A pak jsi se objevil ty - milovník brunet!
“Barvy jsou irelevantní”, řekla jsem si a vytáhla eso. Červené.

...

„Měla červené šaty a červené vlasy....“
Jo a baréčka budeš hrát ty!


29 názorů

Lakrov
16. 02. 2021
Dát tip

 Možná to není typicky povídka (mně nepřísluší kategorizovat), a je to hezky napsané. Půnčochy vypadaji tří další řádky jako překlep, leč není tomu tak... Je to krásná miniatura s poněkud hrozivým koncem :-) Tip.


Luzz
15. 02. 2021
Dát tip

nijak to na mě nezapůsobilo... je to jen takovej náčrtek, obrázek... nic víc.


bixley
08. 02. 2021
Dát tip

Vtipné. Barvy nás v životě hodně ovlivňují.


Trojort - na klíčních kostech jo??? To jsou věci. Tohle v kartách nemám :)Petr - přesně tak! Nakonec to není o barvách ale o stylu hry.Anonymní Veršotepec - díky :)


Hezké, dávám tip.


Ti nejlepší dokážou ze zdánlivých nevýhod udělat výhodu. Co na tom, co frčí a co nefrčí, eso jsi vytáhla ty a nejen červené!


trojort
22. 01. 2021
Dát tip

...a pihy na tvářích a klíčních kostech...


Gora
21. 01. 2021
Dát tip

Díky, Theo:-)


Určitě ano Goro. Je to taková drobnůstka, ale třeba pobaví :)


Gora
21. 01. 2021
Dát tip

Theo, mohla bych nominovat do Prózy měsíce za leden?


K3 - dobře děláš! :)


K3
20. 01. 2021
Dát tip

Mám rád všechny barvy, i tuhle.


Dagmaram
20. 01. 2021
Dát tip

Pěkné. Pestré všemi barvami


Philogyny
20. 01. 2021
Dát tip

ano :)


Elino - ano, hodí :) A to se hodi!

Evženie - to bylo tím esem v ruce :) Ale možná že jen blafovala...

Philogyny - to máš vytříbený vkus!


Philogyny
20. 01. 2021
Dát tip

Miluju bílou pleť a zrzavý vlasy vysoko pod krkem...


A jak řekla, tak se stalo. A tak to má být.


StvN
20. 01. 2021
Dát tip

Líbí se mi představa vzhledu jako karet v ruce. 


elína m.
20. 01. 2021
Dát tip

Rezavé vlasy mívají často čarodějnice a rezavá se k černé dobře hodí. Tip.


Gora
20. 01. 2021
Dát tip Thea v tramvaji

Někde psali, že přírodních zrzků ubývá... jsou čím dál vzácnější... a to je škoda. Hezky jsi to napsala. Jeden by neřekl, na čem všem záleží:-)


Prosecký já to přirovnávání k dračicím taky nemám ráda. Díky za přečtení :)


Prosecký
20. 01. 2021
Dát tip

Zaujalo. Zrzky, redheads, se často prezentují jako dračice. Podle mých dosavadních zkušeností nemůžu korelaci barvy a přitazlivosti potvrdit.


já jedu v černé....ale baréčka nehraju.... C,G,D,A,E mi stačí občas Am,Em.....takovej základ....karty mi rozdal osud....tak s nima hraju......tož tak.......*/*************


Kočkodan
20. 01. 2021
Dát tip

 

V zádném prípade na tebe jako ctenár nevytahuji cervenou kartu. To ti spokojení prece nedelají. ;-)


Thea v tramvaji
20. 01. 2021
Dát tip blacksabbath

Díky holky. Je to jen taková srandička, ale vlastně ty barvy řeším celý život a dělám si z toho srandu. V první třídě to moc sranda nebyla, ale na střední už to začalo být celkem zajímavé :) A to, že hrajeme každá s jinými kartami, to je prostě fakt :) Díky za zastavení...


vesuvanka
20. 01. 2021
Dát tip

Pěkné, obzvláště:

A pak jsi se objevil ty - milovník brunet! “Barvy jsou irelevantní”, řekla jsem si a vytáhla eso. Červené.

„Měla červené šaty a červené vlasy....“Jo a baréčka budeš hrát ty!

TIP


Andělka1
20. 01. 2021
Dát tip Prosecký

Ano, zrzavé přírodní  - musí být úžasné.


Theo, pěkné, milé... :) Zrzavé vlasy možné nejsou v módě, ale já je miluji! Možná to je tím, že je nemám :) TIP!


annnie
20. 01. 2021
Dát tip

No happy end! No bravo! No tip! No hezkej den a pá a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru