Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň roku 2020 - vyhlášení výsledků

20. 01. 2021
8
14
1232
Autor
Báseň_roku


14 názorů

Viviana Mori
06. 02. 2021
Dát tip Gora

Opožděně moc děkuji za celou organizaci soutěže, bylo to pro mě  milé zpestření všedních dnů.  Gratuluji spoluvítězům, Phyl vyhrála zcela zaslouženě. :) A všem ostatním za odvahu se účastnit,  všichni byli skvělí. 


blacksabbath
22. 01. 2021
Dát tip Gora

Blahopřání vítězům....organizátorům za jejich práci!!!!!!


K3
22. 01. 2021
Dát tip Gora

Blahopřeji vítězům.


Philogyny
21. 01. 2021
Dát tip Gora

Taky blahopřeji všem co se umístli i neumístili, těm, co četli a psali. Pořadatelům zdar a všem, úplně všem, pevné zdraví, abychom se mohli nadále vidět...    :)


Muamarek
21. 01. 2021
Dát tip Thea v tramvaji

Velice gratuluji vítězům. Tato tři díla jsou dle mého skutečným skvostem soutěže.

 Děkuji organizátorům, že uvedli do života soutěž s takto vysokou kvalitou, a děkuji současně všem těm, kdo hlasovali pro mé dílko. Vážím si toho.

 Těším se na další soutěž a přejí jí kromě mnoha skvělých děl i celou řadu lidí, kteří se třeba aktivně svou tvorbou účastnit nebudou, ale zato budou předložená díla komentovat a hlasovat pro ně.

 Ať se tedy daří,

 Marek

 

 


Alegna
21. 01. 2021
Dát tip Gora

gratuluju, byly všechny krásné, s potěšením se četly a vybírat bylo těžké


Kočkodan
21. 01. 2021
Dát tip Gora

 

Vítězné ženstvo, i já za vámi kvačím s blahopřáním a decentním polibkemna líčka. Má takřka stejnou moc jako pocel múzy a jistě vás nakopne k další činnosti básnického typu. Gratuluji i všem ostatním finalistům.

 

No a samozřejmě směřuji pěkné poděkování na organizátorku Irču alias Goru a tabulkáře Přemka.


dost dobrý počin (soutěž)

kvalit s velkým Q (díla)

smekám


Thea v tramvaji
20. 01. 2021
Dát tip Gora

Přidávám své blahopřání výhercům a vůbec všem, kdo jste se aktivně zapojili a bavili se v téhle super soutěži! A veliké dík pořadatelům! Zvládnuté to bylo na jedničku. Jsem upřímně překvapená a potěšená, že jste ocenili i mou drobnost. Babička Květa, o které je tahle báseň, by měla taky radost... Díky moc. 


Moc blahopřeji vítězům! Ať se vám daří!


lastgasp
20. 01. 2021
Dát tip Gora

Blahopřání vítězům a přání mnoha polibků múzy v roce 2021 


supizmus
20. 01. 2021
Dát tip Gora

Blahopřeji vítězům a děkuji, že obohatili svět poesie o svá díla!


Philogyny, Viviano, Theo - upřímně gratuluji k vítězství v soutěži!

Také díky za účast dalším tvůrcům, jejichž básně se zúčastnily finále čtenářsky úspěšných děl po IV.kolech roku 2020.

Stejně tak děkuji za účast všem, jejichž básně se do finále nedostaly. Udělaly radost i tak a možná by některé nevznikly, nebýt soutěže.

Dobrý spolek věnuje autorům na třech prvních místech poukazy na knihy, budu výherce informovat v sz.

Tabulku vytvořil a umístil lastgasp - děkuji za pomoc.

Gora


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru