Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o čem se v novinách nepíše

24. 01. 2021
12
10
368
Autor
trojort

    Jsem rád, že jsem se mohl potkat s panem prezidentem.
    Byl jsem kluk a on se jmenoval Svoboda.
    Já byl na letní škole se spolužáky a učitelkou, co měla blond drdol, jako věž v Pize.
    On byl na letním bytě se svým tajemníkem.
    Růžové tváře od práce na zahradě v době černobílé televize vypadal až přespříliš skutečně.
    Podal té naší učitelce ruku.
    Ona pak celou cestu zpátky říkala, že si ji nebude mýt.
    V podvědomí mi něco chřestilo z těch slov, co mi vzrušovalo.
    Prezident to nebyl.


10 názorů

lastgasp
26. 01. 2021
Dát tip

Prepáčte, som akosi zmätený. Byl to, anebo nebyl. Asi jsem debil.


trojort
25. 01. 2021
Dát tip

...díky z reakce...


Je to hezké:)

 

Četl jsem nedávno velmi kladně laděnou vzpomínku na manželku generála Svobody :)


annnie
24. 01. 2021
Dát tip

:) :) :) Tip a.


Kočkodan
24. 01. 2021
Dát tip

 

Letní škola se asi nekonala už v první třídě, to by se jinak chřestění dostavilo dost brzy... ;-)


Zbora
24. 01. 2021
Dát tip

Odfláknutá. Zrovna při Tvém talentu to skoro zavání grafomanstvím a jistou neúctou ke čtenáři.


bixley
24. 01. 2021
Dát tip Alegna, blacksabbath, Kočkodan

On byl tenkrát černobílý svět všude, nejen v televizi. Ještě že ty tváře neměl rudé...


Nami 99
24. 01. 2021
Dát tip

Ta učitelka (Ludmila,)

si ji stejně umyla.

A president u rybníka,

si opláchnul tajemníka.


elína m.
24. 01. 2021
Dát tip

Prezident to byl i nebyl. Já jsem se zase několikrát "setkala" s prezidentem Husákem. Stála jsem vždy v hlučím davu u široké silnice protínající jedno velké město a ztrácela jsem se v lese z mávátek. Kolem pak projelo několik černých šestsetřináctek, dav orgasticky šílel a provolaval "vivat" v dobových překladech zcela obdobně jako když tudy projížděl před lety František Josef nebo ještě dříve Ferdinand Dobrotivý. Naposledy na oné hlavní street takto vítali papeže Jana Pavla II, a tak jsem zvědavá, koho tudy potáhnou starokladrubští bělouši příště. Doufám, že taosoba aspoň zas bude mít po delším čase modrou krev, protože - tak by to mělo být!


Andělka1
24. 01. 2021
Dát tip

Asi rozumím.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru