Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cis 4 - VYHODNOCENÍ

25. 01. 2021
2
13
470
Autor
cvrcka

Tak to tedy trochu se zpozdenim uzavreme :)Ta 

Tá dy dá dy dá

O druhé kolo byl o něco menší zájem,  nicméně  i tentokrát je možné nějakou tu cenu udělit!

Soutěžících bylo sedm a já všem děkuji  za účast a podrobné i stručné, vážné i vtipné interpretace.

První místo s naprosto dokonalým napojením na lyrický subjekt získává tentokrat 

Silene, která  kromě jednoznačné odpovědi dodala v bleskovém čase i perfektně padnoucí rozbor a získává tedy - pokud se ceny opět nevzdá 

krásnou publikaci

VALAŠSKÝ KRÁL s rytinami k pěti romantickým basním Josefa Kaluse

 

Druhé místo tedy náleží autorce

Luzz, která nebyla mimo!! :) 

a při nejbližší příležitosti obdrží dárkovou krabičku se slunečnicovým květem na čaj 

 

A paralelní cenu 

INTERPRETAČNÍ  VOŘÍŠEK 

a mix borůvky a slunečnice na čaj získává její patron

Radovan Jiří Voříšek 

 

Speciální dík patří autorce

fusky

za podrobnou intrepretaci, kterou ovšem dodala až po uzávěrce a tedy ji do soutěže nelze zařadit.  (Ovšem mohla by na ni spadnout nějaká cena shora, pokud budou mít vítězky tak laxní přístup k převzetí jako minule :D :D )

 

Krásný začátek nového roku a budu se těšit v dalším  kole! 

Ps: pokud byste sami chtěli někdo dílko k interpretaci zařadit do soutěže,  nevahejte se ozvat, z pozice iniciátora a garanta uvážím a organizaci případně propůjčím.

 

Cvrk a mrk!

 


13 názorů

cvrcka
29. 01. 2021
Dát tip

Tyjo, fusky, to je super napad!! Diky, určitě zaradim. Kamaradka basnirka ponoukala kdysi ke guerrila poetry. Neco vymyslim.

Podle pravidel by vlastne mela cena padnout na Luzz. Ale klidně mohu jednu poslat i Voriskum :

 

Ja díky za ucast a nasazeni pri interpretaci. 


cvrcka
28. 01. 2021
Dát tip

Uz mam vymyslene dalsi kolo , aj aj! Nejak me to chytlo :D ale jeste nevim ceny.

 

 


jéééé, díííky


Silene
26. 01. 2021
Dát tip

(I toť se rozumí, vyštrachat elán je základ všeho. Sama ještě nemám ani dolouskánu tu skvělou vzevrubnou interpretaci, odpadla jsem včera v půlce, a to nikoli nudou. Zdravím tě, světlice.)



Silene
26. 01. 2021
Dát tip cvrcka, Aru

Jsem pro podstoupení ceny spojené s prvním místem autorce potermínové interpretace, a to právě za její komplexnost. Pochopitelně pokud by dotyčná autorka o hmotně-kulturní ocenění svého úsilí stála.

Nedokáži odhadnout, zda by neprospěl větší časový odstup vyhlášení jednotlivých kol, případně nenasazovat takřka paralelně s BR, i když možná je to jedno, možná má každá z akcí trochu jiné publikum. (Jak pozoruji na sobě svá nestíhání.) Délka samotného trvání kola mi připadne optimalizovaná.  


Já Lucie píšu...
25. 01. 2021
Dát tip cvrcka, Silene

Všem gratuluji!


Gora
25. 01. 2021
Dát tip

Gratulka všem "na bedně":-)

Tobě, cvrčko, díky za zajímavý podnět...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru