Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku 1.

25. 01. 2021
7
9
396
Autor
Hanka13

Mrsknutí ryby
Ach, tříští se hladina
Kruhy na vodě


9 názorů

oran
26. 01. 2021
Dát tip

to ach nechej ctenarum.


Zbora
26. 01. 2021
Dát tip

Fotku musíš vložit někam na internet (rajče, facebook). V písmáckém editoru se dá pak odkaz prolinkovat (pomocí takových těch spojených řetězů) tak, že se zde zobrazí rovnou fotka.

Že jsi využila motiv Bašóova haiku jsem nemyslel, a i kdyby, tak co... :) Ale je hodně podobné.


jasně že jo


Gora
26. 01. 2021
Dát tip

Námět je opravdu klasický... k dokonalosti mi zde schází větší propojenost jednotlivých veršů... každý stojí samostatně. Také kireji by mohlo víc zdůraznit obsah... ach mi přijde trochu jako vycpávka... celkově však sympatické dílko a těším se na další.

 


elína m.
26. 01. 2021
Dát tip

Některé "mrsknutí se" může vyvolat až něčekaně velké a dlouhodobě se šířící kruhy. Tip.


Andělka1
25. 01. 2021
Dát tip

Škoda toho obrazu. 


Hanka13
25. 01. 2021
Dát tip

Dobrý večer. Jsem tu opět po letech. A inspirací nebyla Bášóova žába, ale obraz, který jsem malovala. Haiku k němu je pět a já si neuvědomila, že je můžu dát všechna na jedno místo. Takže zítra ;-) . Obraz se mi asi vložit nepovede.


Zbora
25. 01. 2021
Dát tip

Skoro jak Bašóova žába, viď? :)


až klasické haiku, tedy podle parametrů, které si myslíme, že mít má

má zvuk, obraz a je slušně svázané


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru