Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je lepší vědět, či nevědět?

Výběr: atkij
28. 01. 2021
18
13
495
Autor
trojort

Přistálo cizí plavidlo za našimi humny.
Tolik překvapených obličejů jsem ještě neviděl.
„Nezírejte na ně tak!“ řekl pomocník VB, který držel v ruce plácačku na zastavení vozidla.
Vždy ji měl po ruce.
Jako má pistolník kolt.
“Cením si vaší diskrétnosti,” prohlásil malý humanoid.  
Byl trochu průsvitný.
Asi jako nenaplněný prezervativ.
Básník tělesnosti.
    “Jak to, že není zelený? Vždycky se tvrdilo, že jsou zelený,” zeptal se obecní opilec, kterého ten mumraj probudil.
    Nepřihnal se sem jako zbytek davu.
    “Zajímavé,” řekl návštěvník, když si k opilci přičichl.
    V jeho průsvitnám těle to zahrálo barvami.
    “Funguje na alkohol?”
    “Víceméně ano,” řekl pomocník VB.
    Jedna z žen, ta nejvíc zvědavá, si sáhla na návštěvníka chňapkami na horké nádoby.
    “Pálí?” ptala se jiná.
    “Jak to mám vědět, když mám chňapky,” řekla nadurděně.
    “Tak proč na něj šaháš?”
    “Hele i Tomáš se šťoural v ranách Krista.”
    “Ta tvoje biblivýchova. Ty s tím nedáš pokoj.”
    Humanoid si sáhl na nosy hádajících se žen.
    “Hm...”
    “Jaký hm?” otočily se ženy k návštěvníkovy, kterému se v těle opět mísily barvy.
    “Existují rozličné postupy pro vítězství ducha nad hmotou,“ řekl humanoid a jeho tělo se naplnilo hustou mlhou.
    „To má bejt urážka?“ ptala se ta s chňapkami.
    „Záleží na tom do jakého vstoupíte času.“
    „To bude zen,“ řekl traktorista, který moc četl.
    „Ono se to už nějak vyřídí samo,“ řekl pomocník VB, když viděl přijíždět konvoj armádních vozů.
    „Auuu...k čemu ten elektrický impuls?“ ptal se zcela nesmyslně traktorista krátce předtím než ztratil vědomí

    „Nešlo o žádné mimozemšťany,“ vysvětloval mluvčí armády. „Byli to jen trpaslíci.“
    Vzápětí hovořil expert, který říkal, že má s armádou výborné zkušenosti.
    „Není důvodu jim nevěřit, když říkají, že to byli trpaslíci.“

    „To byl zase sen,“ řekl alkoholik na kterého elektrický impuls nezabral.
    Stočil se do klubíčka, aby to vše zaspal.
        „Snad přijde i Sněhurka,“ zamumlal do počátku svého chrápání.


13 názorů

Moc hezké (: Jen mám pocit, že pokud nějaká mimozemská civiliazce poletí kolem naší planety a bude se chvilku dívat na to hemžení dole, tak rychle poletí jinam. A to tak rychle, jak jen jim to jejich technologie dovolí a ještě budou loď postrkovat očima a vůlí, aby letěla rychleji. 


lastgasp
29. 01. 2021
Dát tip Arwen Leinas

Šmarjá to je moje parketa. Chechtal jsem se tak, až se mi zmenšil objem viscerálního tuku v pase. Výborně. Bezva.


trojort
29. 01. 2021
Dát tip

,,,díky za reakce---


Dagmaram
28. 01. 2021
Dát tip Arwen Leinas

Je to prdlý a dobrý :-)


Dekuji, moc se mi to libilo... Snad to neprejde, az dojde na ten elektricky pulz :D S.F.


Evženie Brambůrková
28. 01. 2021
Dát tip trojort

Když mně je vždy líto, že jsem tam nebyla. Taková švanda :-)))


atkij
28. 01. 2021
Dát tip trojort

Ruka mi na výběr zběsile cukla, ale možná to byl jeden z prstových trpaslíků. Každopádně s ním souhlasím. 



blacksabbath
28. 01. 2021
Dát tip Gora, trojort

takovéhle "fantasmagorie" mě baví...tedy jestli tady vůbec jde o fantasmagorii....jdu se raději podívat na chňapky....a po cestě překročím trpaslíky.....*/************


bixley
28. 01. 2021
Dát tip trojort, Arwen Leinas

A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci!


Kočkodan
28. 01. 2021
Dát tip bixley

 

Na rozdíl od pomocníka VB u sebe nemám plácacku (ani placatku) nikdy; ale i kdybych ji po ruce mel, tak bych te s ní za dílko zarucene neplácnul.

Jo vlastne jo – pochvalne po zádech…


Bačkovský
28. 01. 2021
Dát tip bixley, trojort

Našel jsem Tě v textu, jsi ta žena s chňapkami. Ty s tím nedáš pokoj. 

Pěkná charakteristika (už něco pamatuji)  pomocníka VB. Vždy ji měl po ruce.

Jako má pistolník kolt. 


Gora
28. 01. 2021
Dát tip

To se moc povedlo, troji!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru