Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na petrově

30. 01. 2021
12
7
390
Autor
Luzz

 

čekala jsem

 

sedm dní

- na tvoje slova

(stejně jsi nenapsal)

 

sedm týdnů

- než mi všechno došlo

(už ani nevim co)

 

sedm měsíců

- než jsem se z toho vzpamatovala

(ač následky budou trvalé)

 

teď nečekám na nic

 

a klidně už sedm hodin courám

pod skalami

kolem kterých jsme kdysi prošli (anebo taky ne?)

a který se nám smějou

už sedm set miliónů let

 

 


7 názorů

Silene
06. 02. 2021
Dát tip

Zkus, jestli moc neúkoluji! Vážně bych ráda louskla./Jsem se také vracela ve vzpomínkách, plno pojmů lítalo v dokumentech. Perfektní relax, když domácí vězení. 


Luzz
06. 02. 2021
Dát tip

silene, hodonínskou variantu/variaci můžu dodat...

ostatně i toto je variace na báseň starou... ach nevím kolik let...


Silene
06. 02. 2021
Dát tip

Takřka samostatný čtenář soudí, neboť by si tak přál, že grafická podoba textu je již započítána v ceně, potajmu snil i o hodonínské variantě, kde by se sklípky smály, až by se za plíčky popadaly, teprve pár set. (Taky ta modrobílá má na mě zhoubný vliv, přivádí mé fantazie na scestí.) 


Lnice
01. 02. 2021
Dát tip

*


lastgasp
31. 01. 2021
Dát tip

Zapomínání je pozitivní záležitost. Zbavíme se nepotřebných informací a klopýtáme desítky kilometrů kolem skal. Text je objektivním odrazem vývoje naší planety. Sedmička je číslo vyjadřující moudrost a a záhadu se schopností k mysticismu a léčitelství. Zde je vše lehce řečeno.


MilanH
31. 01. 2021
Dát tip

a který se nám smějou

už sedm set miliónů let

 

 


Prosecký
31. 01. 2021
Dát tip

Dobrá strukturace


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru