Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Libertin

01. 02. 2021
1
13
342
Autor
Abysmet

Do ticha svatého,
do tůně poklidné.
Hlasitě padají,
chcanky mé pochybné.

Bohyně hladiny,
nadádává, vzlyká.
Čpavý proud teplých slz,
v její tvář vniká.

Vzhlíží na nástroj můj,
stovkou ok z pěny.
Čumí zle, výsměšně,
neboť je špinavý, scvrklý a svěšený.

Ruměncem vzteku hle,
líce jí rudne!
Polyká chuchvalce,
chyby osudné.

Principem plováku,
uháším zděšení.
Ovace čistých vod,
namísto věšení.


13 názorů

Litarts
23. 02. 2021
Dát tip Abysmet

Čtvrtý verš první sloky čtenáři okamžitě řekne, o čem ta báseň je a jakou má kulturu. Není třeba dál číst.


Abysmet
05. 02. 2021
Dát tip

Vzhlíží na nástroj nad/pěnovým zrakem svým. Bavena výtečně,údem tím svraštělým.

Každá nedokončená práce se může jevit jako troska, dokud není hotová..

 


Abysmet
05. 02. 2021
Dát tip

Díky Safiáne!


Safián
05. 02. 2021
Dát tip

Vtip bývá obvykle spojem se způsobem vyprávění. Tady  poslední verš  třetí strofy nejen délkou , ale i nejapným nerytmickým rýmem (trochej z pěny s daktylem svěšený) báseň dokonale rozboří. Z trosek se těžko vstává. Škoda. ze začátku to vypadalo nadějně.


Abysmet
02. 02. 2021
Dát tip

Na de Sadeho čtenáře jsi dost úzkoprsý. Možná příliš lpím na té pěně a pak, když se snažím vyjít vstříc čtenáři jsem jenom nechutný.. Každopádně pointa ti asi pořád zůstává skryta.?


Abysmet
01. 02. 2021
Dát tip

Těžko tu před vámi skryju vedlejší úmysl obětovat daktyly vtipu. Kromě nepodstatných úprav tohle: Vzhlíží na nástroj můj/stovkou ok z pěny/Čumí zle, výsměšně/na nažloutlé hleny.

Z bohapusté grotesky je rázem horor nebohého dekadenta. Nový název Des esseintes..?


Douger
01. 02. 2021
Dát tip

Už to tu zaznělo. Mezi nenucenými a dobrými rýmy se v průběhu básně objevily zvláštní obrazy a už to tolik neplinulo. Na bohapustou kravinu dobrý. :-)


chucvalce s krví

měl bys víc pít

na URO jít

a na infekční

Báseň začíná skvěle, i druhá sloka jde, pak se nějak láme - ve třetí slove mi přijde poslední verš sice pěkný daktyl, ale příliš přetažený, najednou 12 slabik z něj udělá příliš utahaný útvar. Jestli se nevzdat aspon jednoho parametru penisu.

Vtip to má až do konce. To bezpochyby.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru