Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hejno

Výběr: Zbora
02. 02. 2021
24
28
1353
Proletí hlavou - ptáci, 
co hnízda nestaví.
Co se nestěhují
do teplých krajin,
ale to neznamená,
že v zimě neumrznou!
Jen to pro ně není
priorita.

Já taky
nestavím.
Nestěhuju se za sluncem,
netvořím formace.
Občas jim nasypu zrníčka
a čekám
co se stane.
Myšlenky se slétnou 
na jedno místo
a já pak na okamžik
získám přehled.
Aspoň, že někdo tu má
křídla.

28 názorů

Petře děkuji... V případě mých textů se dá neustále škrtat :) Děkuji za tvůj názor!


Já jsem se zadrhl na 

ale to neznamená,že v zimě neumrznou!

úplně by mi stačilo třeba

Co se nestěhujído teplých krajin- není to pro ně dnes priorita.

Cítím v tom stejný význam i pocit...

Ale ty jsi autor a skvělý (viz poslední verš)!!!

 


Jjj už sypu sypat...:-))))


Black - díky! A sypej zrníčka :)


Douger - no to mi teda taky vadí :)))) Díky... Omlouvám se češtině.


Douger
03. 02. 2021
Dát tip

Zajímavá báseň. Jen mi teda nepřekonatelně vadí "v zimně"


parádní....*/************


Veršotepče děkuji za tvou poznámku!  Jsem ráda, že jsi mi napsal, jak to vnímáš :) 


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

To jsem si hned trochu oddychla :)

Tak přeju dobrou jízdu dneškem, pá a.


Evženie, Phil, namcholtiv - děkuji moc :)

Annie - ve skutečnosti je ta báseň o někom jiném, než o mně, ale psssst! To víš, holky se svěřujou, furt něco řeší a mi pak z toho málem puká hlava :) Ale dobrá inspirace...


Zboro mi všechno děsně trvá, takže v klidu :))) Většinou tady na Písmáku texty nechávám tak, jak jsem je tu dala a pak až někde jinde třeba upravím...


Hezká básnička. Přijde mi, že první část je lepší. Na začátku druhé sloky se nějak zadrhnu v tom, že mi to najednou přijde víc filozofické než básnické, najednou ty řádky na mě působí jako filozofický problém volající po racionální analýze čteného textu, takže už to není takové kouzlo.


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Cink cink! Nestavět ani se nestěhovat může bejt fakt vražedný, kámoško! Tak držím palce tvejm křídlům!!! Moc krásný, dík a tip a.


namcholtiv
03. 02. 2021
Dát tip

Líbí se mi ta atmosféra. Tip.


Philogyny
02. 02. 2021
Dát tip

Z vysokého nadhledu...


Moc pěkné.


Zbora
02. 02. 2021
Dát tip

Myslim si, že by to autor měl nechat tak, když už to jednou publikoval. Upgrade můžeš udělat u dalšího textu ještě před uveřejněním :)


Díky Zboro! Pouvažuju nad tím. Tvé připomínky vůbec nejsou od věci :) Asi udělám upgrade...


Zbora
02. 02. 2021
Dát tip

Nelíbí se mi tam ten dodatek v první strofě. Připadá mi zbytečný. Pak mi připadá nešťastné začínat další strofu zájmenem já. Vyhodil bych verš co se stanePřipadá mi zbytečný. Poslední verš by se mi líbil o řádek odsazený.


Gora, Abakus a Alegna - děkuji za návštěvu :) 


Zboro díky! Klidně mi napiš... Ať vím, co tam třeba ještě drhne. A děkuji za výběr :)


Lucie díky že píšeš a že jsi četla :)


Alegna
02. 02. 2021
Dát tip

fajnové*


Abakus
02. 02. 2021
Dát tip

páči sa mi.


Gora
02. 02. 2021
Dát tip

Pěkně, Theo...


Zbora
02. 02. 2021
Dát tip

Měl bych sice asi nějaké připomínky k formě, ale nechám si je od cesty. Byla by škoda jimi rušit celkové kouzlo básně.


Moc pěkná báseň! Povedené přirovnání Tebe s hejny nestěhovavých ptáků... Velice se mi líbí zakončení básně: Aspoň, že někdo tu má křídla. To je krásně řečeno :) Za milou, příjemnou četbu tip!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru