Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

minidemoalbum demoVYKAShLI: Konspirační teorie

02. 02. 2021
2
6
351
Autor
Vitex

 

Buňky / Ruský agent / Danse macabre / Falešný dub / Rádio Ještě svobodnější Evropa / Špatní milenci

 

demoVYKAShLI - Konspirační teorie (full demo EP) - YouTube

celkem 23 minut a 27 vteřin

 


6 názorů

Vitex
03. 02. 2021
Dát tip

Píchnout? No, nevim. Je to taková jednorázová záležitost, bez ambic, do tunelu. Kdybys uměl na nějaký nástroj, byli bysme už tři a už by se to dalo nějak reprodukovat :-) Dík!


Bříza
03. 02. 2021
Dát tip Vitex, Danny

Člověče Boží ...  !!!! To je ÚŽASNÝ !!!! Dlouho jsem neslyšel nic, co by mě tak potěšilo a nakoplo . . . pokračuješ tam, kde se vývoj tuzemskýho bigbítu rozpadl po plyšáku - už jsem nedoufal, že se toho někdo chopí . . . 

Karlínskej tunel je dobrý místo a nemám to daleko. A neboj se. Kde je obsah, forma si cestu najde. Hlavně se necpi do žádný návykový formy. A pokud bys s tím chtěl nějak píchnout, dej vědět.


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Nepředělávat! Autentický! Bicí mi naprosto nechyběj.

Dej pak termíny na písmák!!!


Vitex
03. 02. 2021
Dát tip

Hlavně by to chtělo předělat s někým, kdo umí zpívat ;-) A přidat bicí.

Až se oteplí, koncert v karlínském tunelu bude každý týden! Dík :-)


annnie
03. 02. 2021
Dát tip Vitex

PER FEKT NÍ!!! Až budeš mít koncert, dej vědět!!! Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru