Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Swordfishtrombones just for Ann

03. 02. 2021
15
15
757
Autor
annnie

https://youtu.be/RcWJz5wq3I8

 

Swordfishtrombones just for Ann                                                                       Matylda, středa 3.1.2021

 

Anna spí

a do spánku jí zní

Come on, step inside

 

Anna povytáhne rolety

očí

kousek po kousíčku

s lenivým úsměvem

Dobrý ráno Slunce

už vstává taky

 

Anna se povytáhne

zpod peřiny

Tak jo, novej dne,

jdeme na to

Pěkně svižně,

ať tě stihnu celej

Večer něco mám

tak žádný nedodělky

Úúúú... Večer...

Pa pa rapapa Be my friend

 

Anna ukrajuje den

kousek po kousíčku

Občas přivře oči

 

Come on Step inside

Come on Step inside
Come on Step inside...

 


15 názorů

annnie
03. 02. 2021
Dát tip blacksabbath

Milá blacksabbath, bylo mi obzvlášť potěšením! Díky moc, krásnej večer a.


ukusovala jsem po kousíčkách a pak šup..... chlamst celé......:-)))).........*/******


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Pěkně se nám zkřížila pošta. Tak teď to, Prosecký, vidím a přimlouvám se za tebe u Květoně o milost :)

A konec zvonec, pá a Ke strojům! a.


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Ó máucta Květoňovi! Tak co s tím Proseckým? Hanba! Sodoma! Viktor! :)


Prosecký
03. 02. 2021
Dát tip

Promiň, Květoni, už s tím skončím. Bylo to ode mě takové puberťácké.


Květoň Zahájský
03. 02. 2021
Dát tip Prosecký

Prosecký se mě stále pokouší nachytat na erotických švestkách, ale statečně vzdoruji, neboť jsem cudný a stydlivý. Cudný všude, stydlivý jen na některých místech.

Jinak já, podobně jako Anna, ráno taky vstanu, sice nerad, ale v posteli mi snídaně nechutná, nemluvě o těch otravných drobcích z rohlíku v prostěradle, pak ten den už nějak přečkám a večer zase upadám do kómatu. To máme stejné. Jenom to neumím napsat tak poeticky a do mnoha řádků pod sebe.


Marcela.K.
03. 02. 2021
Dát tip

... i já ti přeji krásnýden, milá Anno ;-)


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Marcelko!!! Jsem ráda, že jsem tě zase ukecala :)

Díky, že ses stavila. Have a wonderful day :)!


Marcela.K.
03. 02. 2021
Dát tip

Nemám ráda cizí jazyk v českých textech, ale tady mi to, kupodivu, nevadí...vlastně by to bez té angličtiny nebylo ono ;-)


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Čau do tramvaje! Díky díky. Škoda škoda, že vám sem tu písničku nemůžu hodit... Ta je...


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Jenom věčná škoda, že ta písnička Come on, step inside, nikde není, TU bych sem bejvala ráda dala... Přeju den plnej melodií, pá a.


Rolety očí :))) A rychle! ať ten den stihneš celý! A ještě jednou refrén... :) Pěkný to máš...


Incognit
03. 02. 2021
Dát tip

Jo, to znám, když se dnem táhne jeden motiv a člověk ho ne a ne zapomenout.


annnie
03. 02. 2021
Dát tip

Prosecký, potěšils mě, díky. Tvou korespondenci s Květoněm raději nečtu a nekomentuju, kdo ví, co bych se ještě mohla dozvědět :) Krásnej rytmickej den i večer, pá a.


Prosecký
03. 02. 2021
Dát tip

Dalo by se to i prozpěvovat. 

Thajské masérky tomu říkají "indoor" :), viď Květoni!

Tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru