Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

políčky ve vzduchu pro ospravedlnění

05. 02. 2021
20
9
363
Autor
trojort

Vzbudil jsem se, protože jsem souložil s nějakou paní v zahradní chatičce.
U těch snů člověk nikdy neví jestli je pozorován nebo jestli pozoruje.
Možná obojí najednou.
Časoprostor šmíráků je tak ohebný.
Snadno se jde na trh s cizí kůží.

Už to přerostlo a odkvetlo.
Jako květy pampelišek, co prošly proměnou ve výsadkáře.
    Čicháme k robotům, jak staří psi, které novým kouskům nenaučíš.

    A co bude teď, když mi pod oknem přistane vesmírná loď?
Ani před medvědem nemá smysl utíkat.
Doma nemám varhany, abych jim zahrál těch pět tónů.
Mohl bych jim pustit něco od Led Zeppelin.
Třeba In my time of dying.

    V okamžiku, kdy vzlétalo letadlo Enola Gay, tak na letišti postával kněz.
        Žehnal letu křížem a modlitbou.


9 názorů

Žehnat stroji a posádce, která nese smrt pro mnoho lidí a zkázu celého okolí? Na druhou stranu ta dvě letadla dokázala to, co nedokázali celé armády. Pár dní potom skončila válka a strach z atomových zbraní drží lidstvo tak nějak v klidu, až na místní šarvátky, do dneška.

V tomto světle se mi přání štěstí pro obě letadla nejeví jako absurdita.


trojort
07. 02. 2021
Dát tip

...díky moc...


Kočkodan
06. 02. 2021
Dát tip

 

Já považuji za podobně nesmyslné utíkat před tvými dílky. Proto to nedělám.


Opět jsi mě nezklamal :-)


lastgasp
05. 02. 2021
Dát tip Arwen Leinas

Svízelnější případ je, když se probudíš ze snu a nevíš, jestli si souložil, nebo byl souložen. Poslední věta je absurdita doby. Smrt s požehnáním.


Jako květy pampelišek, co prošly proměnou ve výsadkáře.....*/***************


annnie
05. 02. 2021
Dát tip

Trojorte! Docházej mi vykřičníky! Díky, tip a.


Andělka1
05. 02. 2021
Dát tip

Zajímavý sen.


bixley
05. 02. 2021
Dát tip trojort

Někdy nevím, zda Tvá díla nejsou sen...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru