Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pudrenka

Výběr: hermit, Lyryk
23. 05. 2002
12
0
2324
Autor
Bix

vytiahla som pudrenku

madame skryje sukienku

trochu otvorenú

 

štetce nemá paleta

pozri, ako prepletá

v cudzom perí

 

pálivá pec na nohy

pleť a rôzne polohy

 

plním tance na večer

koláče vám napečiem

 

aké nevídali


Prokletí
24. 06. 2002
Dát tip
Zvláštní směs koketerie a lidového vyprávění... zvláštní směs harmonie a diharmonie... Zajíměvé spojení ;o) Líbí, moc, díky ;o) m.

Mythus
05. 06. 2002
Dát tip
Tak teda! Táto sadla. Mne to pripomína jednu Stingovu pesničku- Tomorrow we´ll see. Fakt. Ach. A formálne. Asi ako obyčajne. :)

Bix
25. 05. 2002
Dát tip
Lyryk: lichotíš alebo hneváš ?? :o))) hermit ? hm...

Bix
24. 05. 2002
Dát tip
Petula: z istého hľadiska si to veľmi vystihla :o)) Hlavne tú atmosféru...ľahkosť...a...veď vieš. ( Pudrenka, to som ja. ) Ď.

Lyryk
24. 05. 2002
Dát tip
mezi hermitem a čechomorem :-)))

BooB
23. 05. 2002
Dát tip
takto nejak by asi mohol vyzerať text ľudovky 21. storočia :) - to asi kvuoli sukienke a koláčom hihihi - priznávam, že ide o "prvoplánový" postreh ... velˇmi dobre napísané! ako pastel od Lautreca = boulvar tip :)

Pája
23. 05. 2002
Dát tip
*

Helča
23. 05. 2002
Dát tip
*

Radost
23. 05. 2002
Dát tip
nejvíc se mi líbí ta analýza od petuly :)))) báseň má zvláštní nádech...

Mea
23. 05. 2002
Dát tip
No vidim to teda jinak nez Petula, akorat tak matne, ze ani poradne nevim co vidim ;o) ale libi se mi to

Adélka
23. 05. 2002
Dát tip
*

Pepo
20. 05. 2002
Dát tip
Teraz, keď som si už prečítal kritiky, mám sklon podlahnúť im... Preto som to videl Nasovými očami. Ale postrehol som aj (bezmocnosť?) dnešnej doby.

vyo
20. 05. 2002
Dát tip
Vôňou, z dámskych kozmetickych kufríčkov najprv len ku peci, potom až do vnútra, upiecť ich zároveň s koláčmi........* :o)

hermit
20. 05. 2002
Dát tip
jo no jo no jo :-) t v

Petula
20. 05. 2002
Dát tip
Holka zlatá, nevím, co jsi do básně vkládala, ale povím Ti, co v ní čtu. Bydlím v Praze, centrum je hned za mostem. Když jdu domů, tak mnohdy vidím pouliční holky, ty, které nezakotvily v žádném hotelu, salónu či klubu... ► Občas zkontrolují svou vizáž v zrcadle výlohy, či v malém zrcadélku, přečísnou, přepudrují ► Sukénky „poodhalené“ ► Jejich oblečení není jejich osobním výrazem, je to cizí peří „pracovního obleku“ ► Stojí a nohy bolí ► Pleť zničenou – ošlehanou od toho, jak jsou v uličním smogu, větru, slunci a především nočním chladu... ► Nejčastější poloha – v průjezdu v kleče ► Večer se vracejí do hotelů „movití cizinci se společenskou únavou“; uspokojit? okrást? To uvidí až ráno...

░▒▓-_-▓▒░
«*»


Bacil
17. 05. 2002
Dát tip
*

Naso
16. 05. 2002
Dát tip
neviem prečo mi to pripomína dekadentnosť 20. rookv 20. storočia (alebo také bálové obdobie starých mám)... Mužno iba u mňa taká evokácia, ale veď vieš, báseň si po zverejnení žije vlastným životom...

Bix
16. 05. 2002
Dát tip
hoci nevyzerá, je veľmi - až príliš - aktuálna :o) dík za postreh

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru