Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tření

08. 02. 2021
13
7
446
Autor
Johanakrupa

Sešli jsme se tu všichni za jedním účelem. Mladí, staří, hubení i tlustí.

Začíná lítý boj. Kdo to nezvládne, bude brzo litovat. Na vše dohlíží postava v černém, ostřížím zrakem hlídá přísná pravidla.

 Zoufale třeme ten zrádný předmět tak, že by mohl začít hořet. Mnohým námahou stéká kapička potu rýhou páteře, zalochtá a pak mizí mezi půlkami. Nenápadně se ohlížíme po ostatních spolubojovnících, abychom se ujistili, že v tom nejsme sami.

Když tu jeden z nich radostně zakřičí: „Mám to!“ Zlostně se po něm ohlédneme a závidíme, když plní svůj vítězný pytlík oschlými rohlíky.


7 názorů

Johanakrupa
16. 02. 2021
Dát tip

Lastgasp- díky za návšrěvu mého dílka.. Dnes jsem to zas v obchodě pozorovala, jak tam všichni kolem stojí a zoufale třou pytlíky, aby se otevřely :-)


lastgasp
16. 02. 2021
Dát tip

Johano, dalo mi to strašnou práci pochopit, co se tře. Po návštěvě Lídlu, jsem zvolal vítězně také: Dobrý, konečně mohu plnit pytlík čerstvými ředkvičkami! Všichni kolem záviděli.


Johanakrupa
10. 02. 2021
Dát tip

Díky všem  za Tip  


/T :-)))


K3
09. 02. 2021
Dát tip

T.


Incognit
08. 02. 2021
Dát tip

Pobavilo! Dík.


bixley
08. 02. 2021
Dát tip

:-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru