Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šichta ve snu

10. 02. 2021
21
23
1206

Další ze série zvláštních snů. 

Dnes v noci jsem ve snu
jezdila autobusem,
brodila se řekou,
šátrala ve všech svých zavazadlech
a hledala,
co mi chybí.
Ale za celou noc jsem to nezjistila,
takže zítra musím znovu.
Ta mezera ve mně
nemohla vzniknout jen tak!
Je v ní prázdno - ani pár drobků nezbylo.
Vůně, co bude ještě dlouho provokovat!
A třeba nevyčichne nikdy.
Jako memento.
“Hleď! Tady to tenkrát bylo!
A ty ani nevíš, co.”
A to jsem se chtěla konečně pořádně vyspat!

23 názorů

Philogyny
12. 02. 2021
Dát tip

Text mne zaujal. Zrovna jsem si taky zapsala pocit k mezerám, je to zvláštní ...


Savage děkuji...Diore nevím co si tady řešíš. Připomínáš mi Toho v buřince se svíčkou :)))) Jen jsi mi sem nehodil odkaz na nějakou "kvalitní" báseň jako minule.


Savage Flame
10. 02. 2021
Dát tip Gora

To Dior: Nikdo nerika, ze se vam to musi libit, myslim to, co sem Thea dala. Me se to ale libi, protoze si v tom nalezam i to sve a bavi me to cist. Pokud vas ne, tak to respektuji, nicmene to pro me neznamena nedavat tip tam, kde si myslim, ze patri. A ani mym oblibenym, mezi nimiz Thea je, nedavam tipy jen tak, ze tu jsou, ale davam je tam, kde se mi to libi a zaujalo me to. Nicmene i kdybych je treba i daval jen tak, jako znameni osobni obliby autora, myslim si, ze je to urcite min spatne, nez neprat druhemu... ;) S.F.


blacksabbath
10. 02. 2021
Dát tip Gora

navštiv "Ztráty a nálezy"......:-))).......*/***


Zbora
10. 02. 2021
Dát tip

*


Mozna ze jsi nasla a jen to nevis... Co treba vedomi, ze v busu nenajdes, co zustalo v tramvaji... A nebo jsem ouplne vedle... Ale ze si me zase bavila cist je proste fakt. Cink, cink... ;) S.F.


Bylo to prostě hledání v nesprávném dopravním prostředku...

Zdá se, že v tramvaji už dlouho nacházíš své vzpomínky a emoce úplně snadno!


Safián
10. 02. 2021
Dát tip

Zajímavý sen. ale v básni by se hodilo občas něco škrtnout, nedopovědět, ponechat na kontextu a fantazii čtenáře.


Hezké, tip.


Thea v tramvaji
10. 02. 2021
Dát tip Gora, Savage Flame

Goro já si sny tímto způsobem občas zapisuju. Dělám to čím dál častěji... A pak se mi při čtení třeba po roce vybaví všechny ty snové krajiny, ty zvláštní pocity, vůně... Kategorie "jen tak pro radost" mi tady sedí perfektně :)

Díky za zastavení a těším se na tvůj sen!


annnie
10. 02. 2021
Dát tip

Ufffff... Uklidnilas mě. Oceňuju tvou zodpovědnost :)


Gora
10. 02. 2021
Dát tip

Theo, pobavilo... mám taky jednu "pro radost" o snu, možná ji sem vložím... 

Ten autobus je v tvém případě překvapivý:-)


Annnie ok, nemusím jezdit ve všem, máš pravdu :)

Mimochodem tramvaj jsem si kdysi vybrala za své budoucí vozidlo, protože jsem nedůvěřovala svým řidičským schopnostem a vůz, který nemá volant mi pro mne přišel bezpečnější. Vlastně pro celé město... Nic víc jsem neřešila. Nalajnované koleje, časová zodpovědnost, nic víc. 


annnie
10. 02. 2021
Dát tip

No ale Theo to je schíza! To jsou dva úplně jiný světy! Autobus vůbec není sexy!!! Nezvoní, nevoní, nemá koleje troleje ric pic fuj

Moc tě prosím, buď opatrná :)


Annnie neboj... udělám si ještě jeden :)))


annnie
10. 02. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Theo! Všechno beru. Jen, pro haleluja tramvaje, neměň nick!!!!!!!!!!!!


Thea v tramvaji
10. 02. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Lucie já děkuji za tvou návštěvu a jsem ráda, že tě to pobavilo :) Krásný den ti přeji!


Jojo to znám :) Moc krásná báseň. Pěkně popsané to, co se Ti děje den co den...

Top verše:

Ale za celou noc jsem to nezjistila,takže zítra musím znovu.

Ten druhý mě pobavil :) Tak snad to dnes bude lepší...

Děkuji, že ses podělila se svojí tvorbou! TIP!


Annnie nebudu přece lhát. Když tam byl autobus, napíšu autobus, chápeš :) Třeba je to znamení!!!!

Krásný sen/den i tobě :)


annnie
10. 02. 2021
Dát tip

No Theo!!! AUTOBUSEM??? A v něm bys to chtěla najít???

Moc pěkná báseň, velmi mě potěšila pobavila, dík a pá a ať dnes v noci najdeš! :) a.


Evženie naštěstí mám i jiná témata... Dneska jsem se třeba vyspala docela dobře :)

Děkuji za návštěvu :)


Pokud máš takovéto sny, tak se nikdy pořádně nevyspíš. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru