Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básníci nejsou mimozemšťané - Almanach 1. libereckého festivalu poezie

15. 02. 2021
9
8
599
Autor
malej_blazen

Velevážení písmáci,

chtěl jsem Vám, bez zbytečných pomp, oslav a nevázaného veselí oznámit, že dne 22. 2. 2021 vyjde nová kniha Básnící nejsou mimozemšťané - Almanach 1. libereckého festivalu poezie. Jejíž součástí, mezi všemi ostatními proslulými jmény básnického severu, se pyšní i moje maličkost - tedy malej_blazen, protentokráte pod pseudonymem Jiří Simeth.

Dále nechám již promlouvati oficiální text z anotace knihy:

Kniha přináší práce devatenácti účastníků historicky prvního bienále přehlídky poezie, jež se konala v září 2019. Sborník chce tak jako samotný festival zlomit určitý předsudek, a snad i odpor vůči poezii, a přesvědčit diváky, že tento literární obor je běžnou součástí každodennosti. Poezie totiž nemá přesnou definici, nezná škatulky, jako je nikdy nebude znát život nikoho z nás. Každý z oddílů almanachu, věnovaných jednotlivým autorům, uvádí reprodukce originální linorytové grafiky s podobiznou autora textů v realitě jeho běžného života. Tady je však básník vyvedený jako mimozemšťan, v duchu toho, jak poety vnímají někteří z nás, mající je za bytosti z jiné planety. Z obálky publikace, která je kombinací koláže a linorytu, zhlíží maskot festivalu – ufon. Autorkou ilustrací a návrhu grafické podoby knihy je Olga Veselá, almanach edičně připravil Martin Trdla. Jedinečnost publikace podtrhuje její formát a také použití papíru ve vintage stylu.

 A závěrem, nechť se zájemcí proklikají i přese tyto odkazy, až ku samotné koupi, tohoto skvostu.

https://www.kosmas.cz/knihy/286767/basnici-nejsou-mimozemstane/.

https://www.facebook.com/VeselaTrdla

 

https://www.facebook.com/1.LibereckyFestivalPoezie

 

https://www.instagram.com/vesela_trdla/?fbclid=IwAR2_eZbA6M-DeJsQLTsbvbvgCWi6AnJ9qtydXrneDEHCdrSZhLGwutbGcA4

 

https://www.youtube.com/channel/UCWu4uj-wPqkfBAIJzFxIYjQ

 


8 názorů

LGarra
20. 02. 2021
Dát tip

A magické datum ... Tak ať se líbí :)


Delfín
20. 02. 2021
Dát tip

Prima! Aspoň někde se daří úspěšně popírat naši pravou identitu! I když už mnozí tuší, že jsme mezi vámi, lidé! :-P


Aru
15. 02. 2021
Dát tip

a nebude mimozemšťan tvrdit, že není mimozemšťan, aby zapadl? :)


Alegna
15. 02. 2021
Dát tip

přeju knize hodně čtenářů


výborně!!! posílám do klubu...


annnie
15. 02. 2021
Dát tip

Vypadá to pěkně vypravený. Kouknu na to.

Pustila jsem si to videjko na youtube a říkám si: v Liberci jsem ještě nikdy nebyla... Kdy bude další ročník??? a.


Gora
15. 02. 2021
Dát tip

Díky za info...dobrý počin. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru