Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A. C. Doyle contra Sherlock Holmes? Fáma o Pseudokonfliktu umělém přežívá tu dodnes

17. 02. 2021
1
8
356

Ad A.C.Doyle contra S H:

 

Nevraživost mezi těma dvěma projevila se prý až tak, že  Sh. Holmese 

nechal A. C. Doyle dokonce (v roce 1893) v jedné povídce i zemřít :)

(ovšem cca po deseti letech jej opět oživil)

 
 
 
Chvála diskuze, ..., a plynulého postupu (zase znova)
-prostě O tom, že činům předcházet mají i Úvahy a Slova
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
(Pro ty, co o převratné revoluci (už prý bez
kompromisů, ..., a bez diskuzí) stále melou -
 
- na zelené louce (či zeleném záhoně) nepostavíš
přeci /stavbu po všech stránkách skvělou !)
 
..
..
Pomocí malých věcí se můžeme učiti i ty velké; např.
píše se v Bibli, …, v tzv. Novém zákoně/ hned na
 
začátku Evangelia Janova: Do svého přišel, ale
nepřijali ho. Inteligencí a diskuzí všemožnou hojně oplývající národ
 
izraelský (a toto je prý vůči diskuzi námitka jistá )nepoznal doma Ježíše Krista,
, …, shůry seslaného nám sem /(snad) všezemského Mesiáše,
 
přestože od té doby v národech jednodušších /bytosti
mnohé /i bez diskuzí /jeho přítomnost každým pórem těla/ tuší (a
 
to i přes propast od času a míst, /která se
Ježíšovou přítomností přímou/ svého času /skvěla)
..
..
 
Kam ale jinam Ježíš/ měl se narodit, než tam, kde
(alespoň) hojně předem prodiskutován mohl být?
 
(řekneme že možná tímto dosti : Židé (lidé izraelští) mu (i diskuzí )
předem vyorali/ zde dole na Zemi/ tzv. Kanál podobnosti )
 
 
 
 
 
 
..

 

..

 

A. C. Doyle contra Sherlock Holmes? Fáma
o Pseudokonfliktu umělém přežívá tu dodnes

 

(aneb  v příběhu tomto (opět) dozvíme se, že 

nejméně milované dítě Tě (většinou) potom nejvíc nese )


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

.



Sir Arthur Conan Doyle zemřel, at žije Sherlock Holmes, objevil
se prý v létě roku 1930 v titulek v britském tisku


Britská veřejnost zůstávala prý ke skvělé osobě
Arthura C. Doyla značně němá.. - i co vás nemá!


Sir Arthur Conan Doyle totiž, nevědomky, vynalezl způsob, jak zajistit si
nebe -v postavě Sherlocka Holmese docela přesně totiž/ popsal sebe!


(Myšlena především je tu /činnost mozku jeho hbitá , …, úcta k míru, ke sportu a k vědám, a
(-mírně skrytá ) i láska k lidem, ..., úcta k všehomíru, spravedlnosti a k pravdě, ..., ke světu)

 

 


8 názorů

Já se omlouvám, Cadminko, tohleto jsem Ti asi omylem smazal místo mého komentáře s nepřesností :)

Tak to sem alespoň zpátky kopíruji:

17.02.2021 07:53:301 tipů dát kritice tipCadmium

Já se přiznám, že nechápu, jak ty části spolu souvisí a co vlastně má ten text říct jako celek.

K té druhé půlce - mezi spisovatelem a postavou to asi byl pseudokonflikt jen v tom smyslu, že s postavou jaksi úplně opravdovej konflikt mít člověk nemůže, nicméně Holmes Doyla v jistou dobu už nudil, protože měl dojem, že ho to zdržuje od vážnejších věcí - to je pak ten paradox dějin, že dnes si Doyla většina čtenářů pamatuje právě pro tyhle detektivky. Ale nenazvala bych to úplně fáma.


Cadminko , já už nevím, co tu na Písmáku si mám myslet:)

-ty jsi snad už nejméně třetí člověk tady, který od sebe má ..nějaký problém rozeznat dva (pomineme-li fakt, že všechno spolu nějak souvisí :) ) nesouvisející útvary (přestože už i zde jsem vícekráte narazil na několik útvarů, publikovaných najednou -viz třeba Safián ..nedávno :), apod.)

A co se týče Tvého komentáře - no nejsem si tak úplně jistý, zda takto důkladně a dlouhodobě  vytvářená postava nevládne také alespoň nějakou mentální energií (případů, kdy si lidé ..takto něco více méně bytostného vytvořili, bychom našli docela dost asi (proto také potřebujeme, mimochodem, i naše anděly, apod., i další ochranné bytosti kolem sebe:)  ) ).

(( ...)).

Díky za zastávku, a hezký den Ti přeji :


A povím rovnou- alespoň za ty různé fonty (a velikosti písma) nemohu;  -když jsem to sem  vkládal, bylo to všechno ještě dobře :) ((vyšší moc snad zase zde nějak zasáhla?))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru