Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blízká setkání prvního druhu 1.

17. 05. 2002
7
0
2432
Autor
rainman

Autor předpokládá, že osoby i děj jsou fiktivní. Upřímně řečeno, moc si tím ale jistý není...

     Bylo devět a Michal tiše zuřil.
     Den začal jako dokonalý den blbec. Od rána pršelo, v práci mu už podruhé zamrzl počítač a ke všemu si doma zapomněl svou oblíbenou kazetu.
     Povzdechl si a znovu začal přemlouvat PC ke spolupráci. Když se mu to po chvíli podařilo, všiml si, že venku už neprší a svítí sluníčko. Dostal lepší náladu, která mu vydržela až do oběda.

     Zahlédl ji při odchodu z bufetu. Nejdříve zezadu: dlouhé černé vlasy a dokonalá postava. Kdyby ses tak otočila a usmála se, pomyslel si. Vzápětí strnul. Obrátila se k němu a ve tváři jí hrál úsměv.
     \"Asi takhle?\" zeptala se nevinně. Michal zalapal po dechu, tak byla krásná. Úplně jakoby nadpozemsky, napadlo ho. Nejistě se usmál také. Už blbnu, řekl si a vykročil ke dveřím.
     \"Neboj, neblbneš,\" ozvalo se za ním. Otočil se. Stála tam, se stejným
úsměvem jako před chvílí.
     \"Někdy si...\"zaváhala, \"...lidi čtou myšlenky. Tobě se to ještě nestalo?\"
     \"Ne. Vlastně...já nevím...\" odpověděl zmateně. V hlavě mu vířil uragán.
Měl nejasný, trochu zahanbující pocit, že ať by se jí zeptal na cokoli, odpověděla by mu dříve, než by stačil otevřít ústa.
     \"Ale ono to tak vážně je,\" řekla trochu dotčeně. Tím už ho zdrtila úplně.
Muselo to na něm být vidět, protože se zase začala smát. Než zvážněla,
Michal se horečnatě snažil srovnat myšlenky. Co kdyby ji...
     \"...já vím,\" přerušila jeho vnitřní monolog, \"že kavárna kousek odtud má
otevřeno, ale já teď nemůžu, vážně,\" pocítila jeho zklamání, \"nezlob se, Míšo, musím už jít. My dva se určitě ještě potkáme, vím to, fakt, věř mi..
..ahoj, zatím...\"
     Vnořila se do davu. Zůstal na chodníku jako přimražený. Odkud zná moje jméno? Je tohle vůbec možný, nebo se mi to všechno jenom zdá? Jestli nezdá, ať mi zamává...
     Ještě jednou se otočila a zamávala. Mechanicky mávnul také; díval se za ní, dokud se mu neztratila z dohledu. V hlavě mu znovu zavířil kolotoč myšlenek.

     Zachytila několik z nich a zamračila se. Co je to za hloupost, že mám tady za rohem koště? To jako že jsem čarodějnice nebo co? Pak jí to ale
přišlo k smíchu. Ti pozemšťané jsou stejně tak průhlední...ale tenhle byl
docela hezký. A docela milý...



Madlen
25. 08. 2004
Dát tip
To je krásný :o) Jen jsem nepochopila to koště ...

Simona
22. 04. 2004
Dát tip
Pěkně napsané, líbí se mi ;o)*t

Nuitík
06. 06. 2002
Dát tip
:o)*

rainman
04. 06. 2002
Dát tip
pokračování opravdu nebude. už jen závěr

Kanyapi
03. 06. 2002
Dát tip
juj.... pokračování snad ne! ***

Annika
23. 05. 2002
Dát tip
fakt krasne napisane, kedy bude pokracovanie? t*

Helča
22. 05. 2002
Dát tip
hezky napsané ...

a říkám snad něco? Jen jsem řekl, že mi je to připomíná...tak pardon...

rainman
19. 05. 2002
Dát tip
Hladová Veverko, Báječná léta s K. neznám, nečetl jsem, nečtu a číst nehodlám... pokud mě cokoli inspirovalo, bylo to něco naprosto jiného...

Danny
18. 05. 2002
Dát tip
****

Cirilla
17. 05. 2002
Dát tip
víš proč* :o))

rainman
17. 05. 2002
Dát tip
vím, děkuji

Jarodějka
17. 05. 2002
Dát tip
deštníčku, ty realisto ;o) tip

Jarodějka
17. 05. 2002
Dát tip
snad se nebudeš zlobit, když dám tvoji roztomilou povídku do klubu magie, protože zlobení se ještě nikomu nepomohlo :o)

rainman
17. 05. 2002
Dát tip
na tebe se přece nemohu zlobit :-))) a díky

Silně, dost silně mi to připomíná Báječná léta s Klausem, čili Kvidovo setkání s múzou. Respektive je to uplně to samý, akorát ta dotyčná není mimozemšťanka, ale múza...

Jarodějka
17. 05. 2002
Dát tip
xi xi, já se na sebe někdy zlobím víc než na tebe, rainmane ;o) naštěstí, dnesk je venku hezky :o) jinak, tvůj prolog je povedený, nebudeš nám přece vnucovat osoby a obsazení :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru