Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slova

21. 02. 2021
28
38
1228
Autor
annnie

 

Slova                                                                                                           Matylda, sobota ráno 26.9.2014

 

Jsou slova,

která jsem tak dávno neslyšela:

mušelín, například.

Versta.

Miluju tě.

 

Jsou slova

jemná jak mušelín,

na versty vzdálená v čase...

 

V nejhlubší hloubce

propasti srdce

bolí mě jejich ozvěna.


38 názorů

Kočkodan
25. 02. 2021
Dát tip

 

Díky, já bych ale asi nejlépe zapadl (močál nepočítaje) do party, o které natočil v roce 1976 Hynek Bočan film.

 

 

 

Parta hic ;-)


annnie
24. 02. 2021
Dát tip

Vesuvanko, díky! Přeju den plnej krásnejch slov a.


vesuvanka
24. 02. 2021
Dát tip

Krásně vyjádřené :-))), TIP


annnie
23. 02. 2021
Dát tip

Penumbro, děkuju. Přeju den plný pěkných slov a.


annnie
23. 02. 2021
Dát tip

Kate3, děkuju. Vím, že dokonalé ne, tak nezpychnu. Hezkej den a.


Penumbra
22. 02. 2021
Dát tip

pěkný kousek...


Kate3
22. 02. 2021
Dát tip

Moc pěkné. Hezky pracuješ se slovy. Umíš ta Slova nacházet a skládat dohromady, až je to dokonalé. Dávám tip. K. :)


annnie
22. 02. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Lucie, no tak dobře. Tož pokračuj :), plác a pá a.


Annie, vážně nekecám! :) Přísahám na holý pupek :D i na kočičí svědomí! A dokládám občanku, kterou nemám sotva ani dva měsíce :) Věř nebo ne, ale je to DOOPRAVDY tak! Na slib posílám, placááák...


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Rainy, děkuju. A přeju snad veselejší rozpoložení :) :) :) Krásnej den a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Alegno, moc děkuju. Přeju nápodobně. Je nám jich třeba všem... Pá a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Křivodržko, díky. Jsem velice ráda, když moje texty podněcujou přemejšlení. Ovšem popravdě: ty správný slopa, byť třeba šeptaný, je slyšet i přes kilometry mušelínu. Možná i přes beton protiatomovýho krytu... Díky a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Marcelko, moc krásný! Dík a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Dagmaram, vygůglená versta je bohužel prdlajs proti verstám v překladech ruských klasiků ze začátku století (tedy samozřejmě minulýho). TO jsou ty versty, po kterejch se mi stejská... Nebo spíš stejskalo, když jsem to před sedmi lety psala... Nicméně si velmi vážím tvý zvídavosti a dík! Pá a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Lucie. Nekecej, že je ti fakt patnáct! Naval občanku, přísahej - a stejně ti to už dlouho věřit nebudu... Moc děkuju, placáááák a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Diono, díky. Přeju i tobě mušelín, neb je nám všem třeba... a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Bixley, moc děkuju - a nápodobně a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Black, díky za šifón. Ten taky miluju. Pá a.


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Kočkodane! Ty krepdešíne!!! Málem jsem se počůrala!!! Udělám cokoli, abys mě nepřestal komentovat :) Díky. Nechceš jet taky do Bretaně? Myslím, že bys do party dobře zapad... Pá a.


Rainy
22. 02. 2021
Dát tip

Do mého rozpoložení zapadla přesně.

 

V nejhlubší hloubce

propasti srdce

bolí mě jejich ozvěna.


Kočkodan
22. 02. 2021
Dát tip Prosecký, annnie

Mně zase už strašně dlouho nikdo neřekl do očí krepdešín. ;-)


Alegna
21. 02. 2021
Dát tip

Ať ta co přijdou pohladí*


annnie
21. 02. 2021
Dát tip Prosecký

Lami, rozumím tomu dobře, že se to potkalo s tvým pocitem z loňského léta??? Pokud ano, tak doufám, že už to nebolí. Dík, pá a.


annnie
21. 02. 2021
Dát tip blacksabbath

Přátelé, moc děkuju, nečekala jsem, že se vás to takhle dotkne. Mám radost. Psala to sice "jiná" annnie, dávno, ale mám ji pořád ráda. Dnes jsem hledala něco jinýho a náhodou našla tuhle a zachtělo se mi ji sem dát, tak jsem ráda, že to k něčemu bylo. Ještě jednou moc díky! Krásnej novej tejden lehoučkej jak mušelín! Pá a.


Mrkni na má Slova, annie. :) Našla jsem.


annnie
21. 02. 2021
Dát tip Prosecký

Incognite! Ty a mušelín??? :) :) :) Dík, pá a.


Lami
21. 02. 2021
Dát tip

18.07.2020


Marcela.K.
21. 02. 2021
Dát tip Alegna, annnie

Někdy slova chybí...jo, je to jiný příběh, ale i on mi zapadl hluboko do srdce...

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=371205


Dagmaram
21. 02. 2021
Dát tip

Moc hezká. Povedla se ti. Slovo versta jsem  si musela vygůglit. Viděla jsem ho tu poprvé. 


V nejhlubší hloubce

propasti srdce

bolí mě jejich ozvěna.....ach...*

 

A připomělo mi to má slova, jak to že je tu nemám...jdu to napravit!


Verba sunt super omnia - slova jsou nade vše. Děkuji Annie...

TIP! 


Diona
21. 02. 2021
Dát tip Morticia Adams, Alegna

Annie...krásné.  Ač na versty daleko, posílám mušelínový *Tip

 

Kéž se ozvěna v čase

zpečetí v realitě

jak mušelín v hlase

zašeptá

 

...Miluji Tě


bixley
21. 02. 2021
Dát tip

Některá slova dokážou zahřát, jiná ranit. Tak ať je těch prvních víc. :-)


posílám šifonová slova.....moc krásně jsi to napsala......*/****************


Incognit
21. 02. 2021
Dát tip

Už jsem odtipoval. Verstu jsem také dlouho neslyše- to druhé naštěstí neschází.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru