Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dětský výběr

21. 02. 2021
13
20
417
Autor
Dagmaram

Barunka počítá

babičce pihy na rukou -

slunečný podzim

 

copatá Pipi

má kropenaté tváře -

jarní sluníčko


20 názorů

Dagmaram
26. 02. 2021
Dát tip

Děkuji Evženie :-)


Milé obrázky.


Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip blacksabbath

black super :-) Já měla holky celkem pozdě, jak se to dnes nosí, tak už je taky vidím takovým sečtělejším okem. Děsně si je užívám. Jsem taková mami babi. K pihovatému vnoučeti moc gratuluji :-)


Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip

Díky an. Tip pozvbudil :-)


Já mám dceru Barunku....:-)))))))))))))))))))))) a vnouček Matýsek má pihovatý nosíček..:-))))))))))))))))))))))))))


Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip

Díky Di :-)


Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip

Black, ty máš vnučku Barunku? Moc pěkné jméno. Lada má pih plný obličej, vypadá s nimi tak poťouchle, a taky že to je pěkný rošťák :-) Vždycky si dělám srandu, ať si jde umýt obličej ....


Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip

Alegno, je to tak. Babička má na rukou skvrnky stáří - krásné pihy života :-)


Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip

kočkodane, tys mi tu ten můj zelený trávníček rozstřílel :-)


Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip

Okamžiku, tos hezky vystihl. Děkuji za čtení :-)


Diona
22. 02. 2021
Dát tip

to se povidlo...tuze pěkný


Já mám  Barunku...já mám pihy ráda...:-))))....*//**********


Dagmaram
21. 02. 2021
Dát tip Gora

Irčo, já tam původně měla vnouče počítá, ale pak mi přišla vtipná Barunka, která referuje k Babičce. Takový dvojsmysl. Ale rozumím. 

Ve druhé jsem právě váhala mezi malým a velkým p. Říkala jsem si, že už to vlastní jméno zobecnělo. A taky pro tu legraci kropenatá pipi - slepička. Ale nechám si poradit, velké p tam dám. 

A děkuji za moc milý úvodní koment, potěšilo :-)

 


Gora
21. 02. 2021
Dát tip

Dášo, máš / tedy podle mne/ cit pro tenhle formát... jako sada je to hezké!

V prvním by bylo kvůli zdrobnělinám upravit na Bára počítá... ve druhé bych dala Pipi s velkým písmenem. Nejlepší by však by bylo haiku odosobnit - místo konkrétních jmen dát např. - dívka /dítě/... 


Alegna
21. 02. 2021
Dát tip

Pihy krásy :)*


Kočkodan
21. 02. 2021
Dát tip Alegna

 

Vnučka složitá

 

na babču jde s bazukou

 

nestřílej prosím

 

 

 

Rok nosil slipy

 

děvčeti mizí záře

 

rande s rušičkou


annnie
21. 02. 2021
Dát tip

Opravdu milé. Tip a.


:-)


Dagmaram
21. 02. 2021
Dát tip

ta první nectí pravidlo 5-7-5, ale to myslím není ke škodě. Ještě by šlo i takhle, ale asi by to dost ztratilo :

 

Bára počítá

babi pihy na rukou -

slunečný podzim

 

copatá pipi s pihama je moje mladší sluníčko. Teď jí to na slunci fakt vyskákalo :-))

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru