Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výprodej

21. 02. 2021
8
6
222
Autor
Rainy

Jsem podzim bez barev.

 

Složená ze vzpomínek,

které v sobě nechci mít,

 

pořádám výprodej.

 

Zůstala pachuť chvil posledních,

než s novým ránem

 

vyšla jiná pravidla.

 

V jazyce, kterému srdce ani hlava 

nikdy neporozumí.

 

Jsi jaro bez něhy.

 

Tak jako tak 

už není o co stát.


6 názorů

Dagmaram
22. 02. 2021
Dát tip

přeju to stejný co an, nahoru děvče :-)


annnie
22. 02. 2021
Dát tip

Ahoj. Pokud konec něčeho předznamenal začátek písmácký kariéry, tak možná není čeho litovat. Je to dobrej začátek a přeju dobrý pokračování. A taky aby ses časem z Rainy pomalu posouvala k Sunny, budeš-li o to stát - a cestou pak pravděpodobně vyjde duha... Vítej. Tip a.


Rainy
22. 02. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Děkuji všem za přečtení!


Prosecký
22. 02. 2021
Dát tip Diona

Vítám tě, Rainy! je to první dílo. Uvidíme, jestli tady vydržíš, až překonáš aktuální smutek. Dávám si tě do oblíbených!


Rainy, vítám Tě na Písmáku! Přeji Ti ať se Ti tu líbí! A nenech se žádnou kritikou odradit od psaní! To by byla hrozná škoda :)

Jak píše už Andělka, Tvé verše mají takovou smutnou atmosféru, ale zato hlubokou myšlenku, která se mi líbí! Chápu, občas je potřeba i ta ponurá nálada. Možná bych se zamyslela nad tím, jestli Tvé básni dát doopravdy název Výprodej. Chápu Tvůj záměr, ale třeba by se k ní hodil i jiný název, který by více vystihoval pointu básně. Ale to je jen takový můj tip :) Ale pamatuj na to, že název je pouze na autorovi, tak si do toho nenech ode mě mluvit :) Jen autor ví, proč zvolil právě ten!

Nej verš: Zůstala pachuť chvil posledních...

Tak snad Ti Tvou náladu někdo rozveselý, třeba i tady na Písmáku :) Posílám jeden usměvavý tip, ať je Ti líp :)


Andělka1
21. 02. 2021
Dát tip

Smutné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru